Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Надмірне вживання м'яса вкорочує життя

09:30, 27 Чер 2018 · Категорія: Харчування · Переглядів 1952 · 

Автралійські вчені вважають, що м'ясо може значно погіршити здоров'я. Детальніше - читайте у "Країні здоров'я".

М'ясо вкорочує життя

М'ясо вкорочує життя



Фахівці з Австралії застерігають від надмірного захоплення типами харчування з низьким рівнем вуглеводів і високим рівнем білка. На їхню думку, в певному віці краще, навпаки, знизити споживання білка.

"Скорочення споживання білка в середньому віці може бути кращим способом для забезпечення більш тривалої тривалості життя", - такий висновок був озвучений фахівцями з Університету Сіднея.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чому чоловікам потрібно їсти м'ясо?

Вони апелюють до результатів ряду останніх досліджень, що представляють докази того, що постійне сидіння на дієті з високим вмістом білка робить негативний вплив на тривалість життя. Особливо небезпечна захопленість білковим раціоном у віці від 50 до 65 років, констатують вчені.

"Білок може допомогти з втратою ваги в короткостроковій перспективі, але його надлишок може скоротити ваше життя. Людям середнього віку не варто вживати більше 100 грамів білка в день", - резюмували дослідники.

На їхню думку, в середньому віці доцільно дотримуватися "японського стилю" в харчуванні - 80% овочів, 10% білка і 10% жиру.

Раціон харчування за цим принципом є типовим для населення острова Окінава. Саме там живе велика кількість довгожителів з низьким рівнем серцево-судинних захворювань, раку та інших вікових хвороб, нагадали фахівці.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    18:00
    Як вживати сухофрукти, щоб вони приносили лише користь
    16:00
    Фрукт, який можна використовувати в якості замінника цукру
    12:00
    Найкраща їжа для простати
    8:00
    Чи можна їсти малину при цукровому діабеті
    22:00
    Топ-7 корисних властивостей, які дарує людям малина
    18:00
    Як їсти абрикоси при цукровому діабеті
    14:00
    Іван-чай позитивно впливає на травлення та нервову систему
    12:00
    4 поради, як пити каву безпечно для організму
    10:00
    5 типів людей, яким варто бути обережним із вживанням кави
    8:00
    Два позитивні ефекти для судин від вживання кави
    22:00
    Чудовий напій для підтримання мікрофлори кишківника
    20:00
    Три види чаю, які наситять організм енергією
    16:00
    Напій айран: корисний чи не дуже?
    14:00
    Чим шашлики можуть нашкодити здоров'ю людини
    12:00
    4 правила відповідального споживання домашніх пельменів
    8:00
    Як зробити домашні пельмені кориснішими для організму
    22:00
    Найкраща каша для тих, хто стежить за фігурою
    20:00
    Що додати до гречки для розкриття її корисних речовин
    16:00
    Чому нав'язливий потяг до солодкого - це ознака надлишку цукру в організмі
    12:00
    Продукти, в яких міститься достатньо вітаміну В11
    8:00
    Насіння, яке покращує стан шкіри та судин і знижує тривожність
    20:00
    Як приготувати кашу з вітаміном С
    18:00
    Смачна страва, яка наситить організм цинком та вітаміном Е
    16:00
    Корисна каша для зору, шкіри і травлення
    12:00
    5 ситуацій, в яких часник категорично заборонений
    8:00
    Що буде з людиною, котра регулярно їсть часник
    22:00
    Як вживати кашу з сухофруктами, щоб вона приносила лише користь
    20:00
    Що треба їсти для насичення Омега-3 та рослинним білком
    18:00
    Їжа для покращення зору, імунітету та краси шкіри
    16:00
    Каша, яка добре впливає на кишківник і багата антиоксидантами
    12:00
    Найкраща олія для правильної роботи печінки
    8:00
    Фрукт, який знижує ризик ожиріння печінки
    20:00
    Яким чином гливи захищають печінку від руйнування
    16:00
    Овоч, який розріджує жовч та сприяє її відтоку
    12:00
    4 принципи харчування, якщо ви запідозрили у себе діабет
    8:00
    Доступна спеція, яка захищає структуру печінки
    20:00
    Продукт, котрий прибирає зайвий жир з печінки при її ожирінні
    16:00
    Овочі, котрі знижують запальні процеси в печінці
    12:00
    Продукти, котрі збагачують організм фолієвою кислотою.
    8:00
    Три правила безпечного вживання мандаринів
    Здоров'я в соцмережах: