Горіхи, які зменшують ризик виникнення діабету
09:00, 02 Лип 2018 · Категорія: Харчування · Переглядів 1729 ·
Любите волоські горіхи? Маємо для вас хороші новини.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Волоські горіхи
|
Регулярне вживання волоських горіхів може вдвічі знизити ризик діабету другого типу. Із заявою про це виступили вчені з Каліфорнійського університету в Лос-Анджелесі, які проаналізували дані масштабного дослідження за участю більше 34 000 чоловік.
Зокрема, були вивчені дані Національного обстеження стану здоров'я і харчування (NHANES), що стосувалися кількох десятків тисяч американців віком 18-85 років. В результаті такого аналізу автори роботи зробили висновок: щоденне споживання волоських горіхів в кількості 30 грамів знижує ймовірність виникнення діабету другого типу на 47%.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Науковці винайшли таблетки від цукрового діабету
При цьому вчені констатували: вживання волоських горіхів корелює зі зниженням ризику діабету незалежно від віку, статі, раси, освіти, ІМТ і інтенсивності фізичних навантажень.
Діабетики часто мають підвищені показники кров'яного тиску, холестерину або тригліцеридів, що може збільшити ризик серцевих захворювань та інсульту.
Зокрема, були вивчені дані Національного обстеження стану здоров'я і харчування (NHANES), що стосувалися кількох десятків тисяч американців віком 18-85 років. В результаті такого аналізу автори роботи зробили висновок: щоденне споживання волоських горіхів в кількості 30 грамів знижує ймовірність виникнення діабету другого типу на 47%.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Науковці винайшли таблетки від цукрового діабету
При цьому вчені констатували: вживання волоських горіхів корелює зі зниженням ризику діабету незалежно від віку, статі, раси, освіти, ІМТ і інтенсивності фізичних навантажень.
Діабетики часто мають підвищені показники кров'яного тиску, холестерину або тригліцеридів, що може збільшити ризик серцевих захворювань та інсульту.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:









05/08/2026
Дієтологиня розповіла, кому не слід пити багато зеленого чаю
06/08/2026
Чому лягати спати після опівночі небезпечно для здоров’я, пояснює лікар
06/08/2026
Чому денний сон буває корисним, а буває шкідливим
06/08/2026
Віагра виявилася корисною для здоров’я серця чоловіків



