Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Здорове харчування: популярні міфи

17:00, 08 Сер 2018 · Категорія: Харчування · Переглядів 1815 · 

Вчені з Політехнічного університету Вірджинії в США спростували твердження про те, що в здоровому раціоні зовсім немає місця для алкогольних напоїв. Вино позитивно діє на мозок, сповільнюючи його старіння.

Міфи про здорове харчування

Міфи про здорове харчування



Згідно з даними вчених, ресвератрол,який міститься у шкірці винограду, може захищати клітини мозку від розвитку запалень, активізуючи їх позбавлення від токсичних компонентів. Тому помірне вживання вина може корисно впливати на здоров'я мозку та бути профілактикою нейронної деградації.

Інший алкогольний напій, пиво, нормалізує рівень холестерину в крові і тим самим зменшує ризик серцево-судинних захворювань, відзначають вчені.

Одне з головних правилздорового харчування - вживати більше овочів і фруктів, віддаючи при цьому перевагу свіжим. Але американські вчені встановили: заморожені овочі і фрукти містять більше вітамінів і корисних речовин, ніж свіжі з магазинних прилавків. Втім, заморозка теж не панацея,наприклад, кількість бета-каротину (провітамін вітаміну А) в багатьох продуктах при заморожуванні суттєво зменшується.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як кава може нашкодити здоров'ю?

Тепер свіжовичавлені соки. На думку дослідників, пити свіжовичавлені соки корисно лише строго в невеликих дозах після прийому їжі. Австралійськими вчені запевняють,що регулярне вживання фруктових соків значно підвищує центральний аортальний систолічний тиск, підвищуючи тим самим і ймовірність розвитку хвороб серця.

Ще один міф стосується жирної їжі. Багато систем здорового харчування рекомендують обмежувати кількість їжі. Тим часом новітні дослідження показують, що натуральні жири корисні для організму.

Каві теж приписують властивості, спростовувані наукою. Свого часу підрозділ ВООЗ, Міжнародне агентство з вивчення раку (МАВР), зарахувало каву до категорії канцерогенів 2В. Але варто було б знати, що два роки тому в МАИР заявили: даних про зв'язок кофеїну з ризиком розвитку онкологічних пухлин недостатній, і цей напій не можна вважати канцерогенним. До того ж, виявилося, випиваючи каву щодня, люди знижують ризик передчасної смерті.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    16:00
    Чому нав'язливий потяг до солодкого - це ознака надлишку цукру в організмі
    12:00
    Продукти, в яких міститься достатньо вітаміну В11
    8:00
    Насіння, яке покращує стан шкіри та судин і знижує тривожність
    20:00
    Як приготувати кашу з вітаміном С
    18:00
    Смачна страва, яка наситить організм цинком та вітаміном Е
    16:00
    Корисна каша для зору, шкіри і травлення
    12:00
    5 ситуацій, в яких часник категорично заборонений
    8:00
    Що буде з людиною, котра регулярно їсть часник
    22:00
    Як вживати кашу з сухофруктами, щоб вона приносила лише користь
    20:00
    Що треба їсти для насичення Омега-3 та рослинним білком
    18:00
    Їжа для покращення зору, імунітету та краси шкіри
    16:00
    Каша, яка добре впливає на кишківник і багата антиоксидантами
    12:00
    Найкраща олія для правильної роботи печінки
    8:00
    Фрукт, який знижує ризик ожиріння печінки
    20:00
    Яким чином гливи захищають печінку від руйнування
    16:00
    Овоч, який розріджує жовч та сприяє її відтоку
    12:00
    4 принципи харчування, якщо ви запідозрили у себе діабет
    8:00
    Доступна спеція, яка захищає структуру печінки
    20:00
    Продукт, котрий прибирає зайвий жир з печінки при її ожирінні
    16:00
    Овочі, котрі знижують запальні процеси в печінці
    12:00
    Продукти, котрі збагачують організм фолієвою кислотою.
    8:00
    Три правила безпечного вживання мандаринів
    20:00
    Смачний фрукт, який запобігає атеросклерозу та регулює рівень цукру в крові
    16:00
    Корисні напої при тимчасовій втраті голосу
    12:00
    Їжа, котра заважає голосу красиво звучати
    8:00
    Найгірші продукти для щитовидної залози
    20:00
    Звичайна ягода здатна допомогти при відкладенні солей
    16:00
    Натуральна настійка від болю в голові
    12:00
    Ягода для очистки організму від солей важких металів
    8:00
    В яких продуктах міститься вітамін В8
    22:00
    Чому після обіду хочеться спати
    20:00
    Суперфуд, який відновлює ресурси організму та захищає нервову систему
    16:00
    5 помилок у харчуванні, які шкодять щитовидній залозі
    12:00
    Продукти, котрі дають нігтям силу та красу
    8:00
    Їжа з найбільшим вмістом вітаміну В7
    20:00
    Найпопулярніші каші та їхній вплив на людину
    16:00
    Чому каші без молока кращі за молочні
    12:00
    Три найкорисніші види грибів
    8:00
    Продукти з найбільшим вмістом вітаміну К та ризик його дефіциту
    20:00
    Корисні і небажані продукти для людей з високим тиском
    Здоров'я в соцмережах: