Солодкий продукт, який захистить від інфаркту
08:00, 31 Січ 2019 · Категорія: Харчування · Переглядів 3586 ·
Вчені розповіли про цілющі властивості меду.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Мед захистить від інфаркту
|
Вчені Університету Вашингтона в Сполучених Штатах Америки встановили, що щоденна присутність в раціоні такого продукту як мед, знижує розмір артеріальних бляшок на 30%.
Ефект досягається завдяки присутності в його складі натурального цукру, який здатний зменшувати розмір бляшок.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Триденна медична дієта для стрункого тіла
"Відомий під назвою трегалоза цей цукор здатний запобігати інфаркту, він активує білок, який змушує імунні клітини видаляти з артерій клейкі бляшки", - пояснили дослідники.
Як було встановлено в експериментах на лабораторних мишах, у особин, які отримували трегалозу, істотно скоротилась кількість бляшок, в порівнянні з контрольною групою.
Скупчення таких утворень в людських артеріях призводить до виникнення атеросклерозу, який, в свою чергу, є причиною інсульту, інфаркту або артеріальної гіпертензії.
Ефект досягається завдяки присутності в його складі натурального цукру, який здатний зменшувати розмір бляшок.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Триденна медична дієта для стрункого тіла
"Відомий під назвою трегалоза цей цукор здатний запобігати інфаркту, він активує білок, який змушує імунні клітини видаляти з артерій клейкі бляшки", - пояснили дослідники.
Як було встановлено в експериментах на лабораторних мишах, у особин, які отримували трегалозу, істотно скоротилась кількість бляшок, в порівнянні з контрольною групою.
Скупчення таких утворень в людських артеріях призводить до виникнення атеросклерозу, який, в свою чергу, є причиною інсульту, інфаркту або артеріальної гіпертензії.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:










02/08/2026
Як часто потрібно мити голову: лікарі розвіяли поширені міфи
03/08/2026
Що варто робити щоранку для довголіття
03/08/2026
Ознаки того, що шкірі потрібна професійна діагностика
03/08/2026
Чи можна спати з увімкненим кондиціонером?



