Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Гриби, які позитивно впливають на організм

15:30, 22 Тра 2019 · Категорія: Харчування · Переглядів 5757 · 

Вживання цього виду грибів посилює захист від інфекцій верхніх дихальних шляхів.

Гриби шиїтаке для імунітету

Гриби шиїтаке для імунітету



П'ятирічне дослідження ірландських вчених підтвердило здатність грибів шиїтаке надавати корисну дію на імунітет. Про це пише TheJournal.ie.

Деревні гриби шиїтаке широко поширені в Південно-Східній Азії. У Китаї і Японії цей вид грибів використовується для зниження ваги і рівня холестерину в крові. Шиїтаке - найцінніше джерело вітаміну D, концентрація якого в них під впливом сонячних променів збільшується майже втричі. Вважається, що завдяки грибам шиїтаке в організмі активізується виведення токсичних сполук, в тому числі радіоактивних.

В ході цього дослідження гриби шиітаке підтвердили свою корисну сутність - вчені констатували, що вживання цього продукту в дійсності може впливати на імунітет. Вони могли визначити антибактеріальні властивості грибів шиітаке, які раніше були невідомими. Завдяки цій якості шиітаке, за словами фахівців, допомагають при боротьбі з бактеріями, які є збудниками запалень верхніх дихальних шляхів. Один з авторів проекту, професор Ніл Роуен заявив, що знахідка ірландських фахівців може стати проривом у справі лікування пневмонії та сепсису - причин смерті величезної кількості людей по всьому світу.

Про здатність грибів шиітаке позитивно впливати на імунітет вчені висловлювалися і раніше. В Попереднє дослідженнях виявлялося, що на тлі вживання грибів шиітаке відбувається активізація гамма-дельта Т-клітин, які є першою лінією імунного захисту від патогенних мікроорганізмів.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    0:36
    Вчені назвали напій, який покращує сон
    23:27
    Яйця на сніданок можуть підвищити ризик згустків крові
    8:35
    Дієтологиня розповіла, кому не слід пити багато зеленого чаю
    0:57
    Вчені виявили несподівану користь жирної їжі
    12:39
    Вживання брокколі може знизити ризик розвитку гіпертонії
    9:53
    Лікарка пояснила, яке вживання кави є неправильним
    9:15
    Чотири фрукти, які не варто чистити
    9:36
    Який спосіб приготування кави найкращий для серця
    10:23
    Вживання кави відразу після приготування пов’язане з високим ризиком раку
    1:41
    Кабачок проти огірка: дієтологи пояснили, який овоч корисніший
    8:16
    Дієтологи розповіли коли картопля стає небезпечною стравою
    23:40
    Що можна їсти перед сном: продукти, які не нашкодять фігурі
    10:01
    Найкорисніший сніданок - авокадо з яйцем
    1:01
    Японські дієтологи вважають, що приготовлена на грилі їжа є найбільш небезпечною
    9:09
    Дієтологи не рекомендують курцям їсти моркву та помідори
    2:02
    Три продукти, які допоможуть краще спати ночами
    22:42
    Як йогурт впливає на артеріальний тиск
    1:43
    Варто вживати всім: цей фрукт дуже корисний для здоров'я
    2:25
    Вчені визнали, що червоне м’ясо може завдати шкоди здоров’ю
    10:47
    Лохина проти бананів: що краще для енергії та стабільного рівня цукру в крові
    23:40
    Які продукти краще їсти сирими
    9:34
    Медики назвали найкорисніший фрукт в літній час
    0:36
    Кава з молоком знижує ймовірність появи раку стравоходу
    9:24
    Лікарі назвали перекус який містить багато клітковини
    21:24
    Які фруктові кісточки можна їсти, а які ні
    15:17
    Який йогурт корисніший – грецький чи звичайний: пояснення дієтологів
    23:24
    Як молочні продукти впливають на артеріальний тиск?
    8:44
    Бажаючим схуднути потрібен сніданок після 11:00
    22:56
    Гірчиця чи кетчуп: що корисніше?
    8:38
    Щоденне вживання бананів може шкодити здоров’ю
    10:00
    Сніданок для гіпертоніків: фахівці дали поради
    0:26
    Вчені розповіли про користь молочного шоколаду на сніданок
    20:32
    Відомі дієтологи розповіли, що не можна їсти з кавою
    14:11
    Кава з оливковою олією – найобговорюваніший гастротренд 2026 року
    8:43
    Вживання риби виявилося пов’язане зі схильністю до раку шкіри
    22:56
    Що буде з холестерином, якщо регулярно їсти авокадо
    23:03
    Дієтологи розповіли як зробити картоплю частиною дієти
    23:01
    Секрет дієтологів: який продукт допомагає худнути без дієт
    9:05
    Вчені виявили, що йогурт захищає від серцевих захворювань
    8:38
    Вживання кави залишає у вашому організмі біомаркери
    Здоров'я в соцмережах: