Чи може авокадо втамувати відчуття голоду?
00:40, 22 Тра 2019 · Категорія: Харчування · Переглядів 1928 ·
Дієтологи рекомендують замінити вуглеводи на авокадо.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Авокадо зменшує відчуття голоду
|
Нове дослідження показало, що популярний зелений плід здатний пригнічувати відчуття голоду.
Авокадо широко відомий як суперпродукт. Вершково-зелена м'якоть прикрашає страви різних напрямків, включаючи сніданки, обіди та вечері. Плід містить рідкісну комбінацію корисних жирів і клітковини і корисний для здоров'я. Нове дослідження, опубліковане в журналі Nutrients, додає ще більше причин полюбити авокадо.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Від діабету захистить авокадо
Результати показали, що добровольці з надмірною вагою або ожирінням, які регулярно їли авокадо, відчували себе менш голодними через 6 годин, в порівнянні з тими, хто їв продукти з високим вмістом вуглеводів і низьким вмістом жирів.
Брітт Бертон-Фріман (Britt Burton-Freeman), директор Центру досліджень харчування в Іллінойському технологічному інституті в Чикаго, зазначає, що у всіх учасників загальна кількість калорій було однаковим на кожен прийом їжі. Учасники відзначали, що менше хотіли їсти протягом довгого часу, якщо з'їдали на сніданок ціле авокадо.
Авокадо широко відомий як суперпродукт. Вершково-зелена м'якоть прикрашає страви різних напрямків, включаючи сніданки, обіди та вечері. Плід містить рідкісну комбінацію корисних жирів і клітковини і корисний для здоров'я. Нове дослідження, опубліковане в журналі Nutrients, додає ще більше причин полюбити авокадо.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Від діабету захистить авокадо
Результати показали, що добровольці з надмірною вагою або ожирінням, які регулярно їли авокадо, відчували себе менш голодними через 6 годин, в порівнянні з тими, хто їв продукти з високим вмістом вуглеводів і низьким вмістом жирів.
Брітт Бертон-Фріман (Britt Burton-Freeman), директор Центру досліджень харчування в Іллінойському технологічному інституті в Чикаго, зазначає, що у всіх учасників загальна кількість калорій було однаковим на кожен прийом їжі. Учасники відзначали, що менше хотіли їсти протягом довгого часу, якщо з'їдали на сніданок ціле авокадо.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:










29/05/2026
Молочні каші, котрі приносять найбільшу користь
30/05/2026
Топ-5 переваг від вживання курячих яєць
29/05/2026
Два види солодощів, від яких варто відмовитися гіпертонікам
29/05/2026
Як можна прибрати біль зверху попереку



