Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Продукти для оздоровлення легень

14:00, 24 Бер 2020 · Категорія: Харчування · Переглядів 2712 · 

Деякі продукти харчування позитивно впливають стан легень у період застуд.

Оздоровлення легень

Оздоровлення легень



Білий чай. За даними журналу Cuerpomente, він містить високу кількість антиоксидантних поліфенолів. Дослідження показують, що екстракт білого чаю здатний викликати загибель клітин раку легенів.

Ківі. Для зміцнення імунної системи, здатної протистояти натиску вірусів і бактерій, які вражають дихальні шляхи і легені, організму необхідний вітамін С. Плоди ківі - його найкращий джерело: в 100 грамах міститься 93 мг. Фрукт також містить вітамін Е, який підсилює дію вітаміну С.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Жінки частіше хворіють на рак легенів

Цибуля. Речовина кверцетин і сполуки сірки, присутні в цьому продукті, роблять його натуральним ліками від хвороб легенів і дихальних шляхів. Молодий цибуля має досить м'яким смаком, що дозволяє вживати його в сирому вигляді.

Цикорій. Червоний цикорій радіккіо багатий інулін, найбільш корисним типом клітковини для зміцнення кишкової мікробіоти. Здорова флора кишечника особливо ефективно допомагає імунній системі запобігати інфекції, включаючи легеневі.

Яблука. Згідно з дослідженням Університетської клініки Святого Георгія в Лондоні, для зміцнення органу, поліпшення легеневої функції дуже корисно з'їдати одне-два в день. Вчені констатують: любителі яблук демонструють більш значний обсяг легких. Продукт містить кверцетин, флавоноїди, має антиоксидантні та протизапальні властивості і відмінно захищає легені від агресорів із зовнішнього середовища у вигляді забрудненого повітря, алергенів, тютюнового диму і так далі.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    0:36
    Вчені назвали напій, який покращує сон
    23:27
    Яйця на сніданок можуть підвищити ризик згустків крові
    8:35
    Дієтологиня розповіла, кому не слід пити багато зеленого чаю
    0:57
    Вчені виявили несподівану користь жирної їжі
    12:39
    Вживання брокколі може знизити ризик розвитку гіпертонії
    9:53
    Лікарка пояснила, яке вживання кави є неправильним
    9:15
    Чотири фрукти, які не варто чистити
    9:36
    Який спосіб приготування кави найкращий для серця
    10:23
    Вживання кави відразу після приготування пов’язане з високим ризиком раку
    1:41
    Кабачок проти огірка: дієтологи пояснили, який овоч корисніший
    8:16
    Дієтологи розповіли коли картопля стає небезпечною стравою
    23:40
    Що можна їсти перед сном: продукти, які не нашкодять фігурі
    10:01
    Найкорисніший сніданок - авокадо з яйцем
    1:01
    Японські дієтологи вважають, що приготовлена на грилі їжа є найбільш небезпечною
    9:09
    Дієтологи не рекомендують курцям їсти моркву та помідори
    2:02
    Три продукти, які допоможуть краще спати ночами
    22:42
    Як йогурт впливає на артеріальний тиск
    1:43
    Варто вживати всім: цей фрукт дуже корисний для здоров'я
    2:25
    Вчені визнали, що червоне м’ясо може завдати шкоди здоров’ю
    10:47
    Лохина проти бананів: що краще для енергії та стабільного рівня цукру в крові
    23:40
    Які продукти краще їсти сирими
    9:34
    Медики назвали найкорисніший фрукт в літній час
    0:36
    Кава з молоком знижує ймовірність появи раку стравоходу
    9:24
    Лікарі назвали перекус який містить багато клітковини
    21:24
    Які фруктові кісточки можна їсти, а які ні
    15:17
    Який йогурт корисніший – грецький чи звичайний: пояснення дієтологів
    23:24
    Як молочні продукти впливають на артеріальний тиск?
    8:44
    Бажаючим схуднути потрібен сніданок після 11:00
    22:56
    Гірчиця чи кетчуп: що корисніше?
    8:38
    Щоденне вживання бананів може шкодити здоров’ю
    10:00
    Сніданок для гіпертоніків: фахівці дали поради
    0:26
    Вчені розповіли про користь молочного шоколаду на сніданок
    20:32
    Відомі дієтологи розповіли, що не можна їсти з кавою
    14:11
    Кава з оливковою олією – найобговорюваніший гастротренд 2026 року
    8:43
    Вживання риби виявилося пов’язане зі схильністю до раку шкіри
    22:56
    Що буде з холестерином, якщо регулярно їсти авокадо
    23:03
    Дієтологи розповіли як зробити картоплю частиною дієти
    23:01
    Секрет дієтологів: який продукт допомагає худнути без дієт
    9:05
    Вчені виявили, що йогурт захищає від серцевих захворювань
    8:38
    Вживання кави залишає у вашому організмі біомаркери
    Здоров'я в соцмережах: