Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Вишні знижують ризик захворюваності на рак

14:00, 05 Чер 2020 · Категорія: Харчування, Рак і пухлини · Переглядів 1288 · 

Дослідження показують, що антиоксидантні сполуки вишні ефективно пригнічують окислення клітин організму, знижують ризик запалення, раку. Вживання ягоди асоціюється із захистом від ракових захворювань кишечника, молочної залози, органів травлення.

Користь вживання вишень для профілактики раку

Користь вживання вишень для профілактики раку



Вишня багата сполуками флавоноїдами, що додають їй насичений червоний колір. Ці речовини діють як антиоксиданти - вони протистоять руйнівному для клітин дії вільних радикалів, що провокує запалення. Одним з видів флавоноїдів вишні є антоціани, які можуть відчутно знизити ризик захворювання на рак кишечника.

"Хочете уникнути проблем з кишечником, їжте вишню. Тип антоціанів, що запобігають розвитку колоректального раку, зустрічається з усіх червоних плодів тільки в ній", - пише журнал Cancer Letters.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Кілька причин їсти вишні цього літа

Видання опублікувало дані, отримані дослідниками з Університету штату Мічиган (США), що перевіряли здатність антоціанів пригнічувати ріст клітин кишкових пухлин в експериментах з мишами. Вчені виявили, що ці сполуки вишні, підтримувані іншим її інгредієнтом, ціанідин, можуть знизити ризик захворювання раку товстої кишки.

Інше дослідження, проведене вченими Турецької військово-медичної Академії Гюльхане, показало: екстракт вишні інгібує клітини раку молочної залози, здатний зупинити їх поширення.

"Обидва ці дослідження підтверджують міць антиоксидантної, протизапальної дії вишні. Американський інститут досліджень раку (AICR) констатує, що ймовірність виникнення колоректального раку знижують також харчові волокна ягоди. Крім того, є дані про те, що споживання вишня в поєднанні з брокколі, бобами, шпинатом зменшує ризик розвитку злоякісних пухлин рота, стравоходу, легенів, шлунка", - прокоментували експерти порталу Food News.

За їх словами, антиоксидантні та протизапальні речовини вишні не обмежуються протиракову потенціалом, вони також можуть знизити ризик різних хронічних станів - хвороб серця, діабету, нейродегенеративних порушень.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    12:00
    Турецький напій, котрий чудово підтримує серце та судини
    8:00
    4 ознаки того, що ви п'єте надто багато води
    22:00
    Від чого залежить те, скільки води треба людині пити щодня
    20:00
    Три овочі, які здатні чудово замінити цукор
    18:00
    Як вживати сухофрукти, щоб вони приносили лише користь
    16:00
    Фрукт, який можна використовувати в якості замінника цукру
    12:00
    Найкраща їжа для простати
    8:00
    Чи можна їсти малину при цукровому діабеті
    22:00
    Топ-7 корисних властивостей, які дарує людям малина
    18:00
    Як їсти абрикоси при цукровому діабеті
    14:00
    Іван-чай позитивно впливає на травлення та нервову систему
    12:00
    4 поради, як пити каву безпечно для організму
    10:00
    5 типів людей, яким варто бути обережним із вживанням кави
    8:00
    Два позитивні ефекти для судин від вживання кави
    22:00
    Чудовий напій для підтримання мікрофлори кишківника
    20:00
    Три види чаю, які наситять організм енергією
    16:00
    Напій айран: корисний чи не дуже?
    14:00
    Чим шашлики можуть нашкодити здоров'ю людини
    12:00
    4 правила відповідального споживання домашніх пельменів
    8:00
    Як зробити домашні пельмені кориснішими для організму
    22:00
    Найкраща каша для тих, хто стежить за фігурою
    20:00
    Що додати до гречки для розкриття її корисних речовин
    16:00
    Чому нав'язливий потяг до солодкого - це ознака надлишку цукру в організмі
    12:00
    Продукти, в яких міститься достатньо вітаміну В11
    8:00
    Насіння, яке покращує стан шкіри та судин і знижує тривожність
    20:00
    Як приготувати кашу з вітаміном С
    18:00
    Смачна страва, яка наситить організм цинком та вітаміном Е
    16:00
    Корисна каша для зору, шкіри і травлення
    12:00
    5 ситуацій, в яких часник категорично заборонений
    8:00
    Що буде з людиною, котра регулярно їсть часник
    22:00
    Як вживати кашу з сухофруктами, щоб вона приносила лише користь
    20:00
    Що треба їсти для насичення Омега-3 та рослинним білком
    18:00
    Їжа для покращення зору, імунітету та краси шкіри
    16:00
    Каша, яка добре впливає на кишківник і багата антиоксидантами
    12:00
    Найкраща олія для правильної роботи печінки
    8:00
    Фрукт, який знижує ризик ожиріння печінки
    20:00
    Яким чином гливи захищають печінку від руйнування
    16:00
    Овоч, який розріджує жовч та сприяє її відтоку
    12:00
    4 принципи харчування, якщо ви запідозрили у себе діабет
    8:00
    Доступна спеція, яка захищає структуру печінки
    Здоров'я в соцмережах: