Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Дієтологи визначили щоденну норму овочів і фруктів

06:00, 03 Бер 2021 · Категорія: Харчування, Секрети довголіття · Переглядів 2588 · 

Американські вчені розробили рекомендації щодо здорового харчування для профілактики серцево-судинних захворювань і раку

Дієтологи визначили щоденну норму овочів і фруктів

Дієтологи визначили щоденну норму овочів і фруктів



На думку вчених, для забезпечення тривалого і здорового життя щодня потрібно з'їдати дві порції фруктів і три порції овочів. Результати дослідження опубліковані в журналі Американської кардіологічної асоціації Circulation.

Автори проаналізували дані двох досліджень 1984-2014 років, в яких взяли участь понад 100 тисяч осіб. Обидва набори даних включають докладну інформацію про харчування учасників, яку збирали кожні два-чотири роки протягом 30 років.

Крім того, вчені включили в огляд дані про споживання фруктів і овочів, а також рівні смертності з 26 досліджень, що проводилися в 29 країнах Північної і Південної Америки, Європи, Азії, Африки і Австралії.

Аналіз всіх досліджень, в яких сумарно взяли участь більше двох мільйонів чоловік, виявив, що більш високе споживання фруктів і овочів знижує ризик хронічних захворювань, включаючи серцево-судинні захворювання і рак, які є головними причинами передчасної смерті. Проте, за даними Центрів з контролю і профілактиці захворювань США, на сьогоднішній день тільки приблизно кожен десятий дорослий чоловік їсть досить фруктів і овочів.

Результати дослідження показали, що щоденне вживання п'яти порцій фруктів і овочів пов'язано з найнижчим ризиком смерті, а збільшення цієї дози не демонструвала додаткової користі. При цьому найбільше довголіття автори зафіксували у тих, хто вживав дві порції фруктів і три порції овочів щодня. Вчені назвали це поєднання «формулою п'ять в день».


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    18:00
    Як вживати сухофрукти, щоб вони приносили лише користь
    16:00
    Фрукт, який можна використовувати в якості замінника цукру
    12:00
    Найкраща їжа для простати
    8:00
    Чи можна їсти малину при цукровому діабеті
    22:00
    Топ-7 корисних властивостей, які дарує людям малина
    18:00
    Як їсти абрикоси при цукровому діабеті
    14:00
    Іван-чай позитивно впливає на травлення та нервову систему
    12:00
    4 поради, як пити каву безпечно для організму
    10:00
    5 типів людей, яким варто бути обережним із вживанням кави
    8:00
    Два позитивні ефекти для судин від вживання кави
    22:00
    Чудовий напій для підтримання мікрофлори кишківника
    20:00
    Три види чаю, які наситять організм енергією
    16:00
    Напій айран: корисний чи не дуже?
    14:00
    Чим шашлики можуть нашкодити здоров'ю людини
    12:00
    4 правила відповідального споживання домашніх пельменів
    8:00
    Як зробити домашні пельмені кориснішими для організму
    22:00
    Найкраща каша для тих, хто стежить за фігурою
    20:00
    Що додати до гречки для розкриття її корисних речовин
    16:00
    Чому нав'язливий потяг до солодкого - це ознака надлишку цукру в організмі
    12:00
    Продукти, в яких міститься достатньо вітаміну В11
    8:00
    Насіння, яке покращує стан шкіри та судин і знижує тривожність
    20:00
    Як приготувати кашу з вітаміном С
    18:00
    Смачна страва, яка наситить організм цинком та вітаміном Е
    16:00
    Корисна каша для зору, шкіри і травлення
    12:00
    5 ситуацій, в яких часник категорично заборонений
    8:00
    Що буде з людиною, котра регулярно їсть часник
    22:00
    Як вживати кашу з сухофруктами, щоб вона приносила лише користь
    20:00
    Що треба їсти для насичення Омега-3 та рослинним білком
    18:00
    Їжа для покращення зору, імунітету та краси шкіри
    16:00
    Каша, яка добре впливає на кишківник і багата антиоксидантами
    12:00
    Найкраща олія для правильної роботи печінки
    8:00
    Фрукт, який знижує ризик ожиріння печінки
    20:00
    Яким чином гливи захищають печінку від руйнування
    16:00
    Овоч, який розріджує жовч та сприяє її відтоку
    12:00
    4 принципи харчування, якщо ви запідозрили у себе діабет
    8:00
    Доступна спеція, яка захищає структуру печінки
    20:00
    Продукт, котрий прибирає зайвий жир з печінки при її ожирінні
    16:00
    Овочі, котрі знижують запальні процеси в печінці
    12:00
    Продукти, котрі збагачують організм фолієвою кислотою.
    8:00
    Три правила безпечного вживання мандаринів
    Здоров'я в соцмережах: