Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Нефільтрована кава небезпечна для здоров'я, попередили вчені

01:00, 25 Бер 2021 · Категорія: Харчування, Жіноче здоров'я, Чоловіче здоров'я · Переглядів 8588 · 

Результати багаторічного дослідження показали, що нефільтрована кава містить шкідливі для серця речовини

Нефільтрована кава небезпечна для здоров'я, попередили вчені

Нефільтрована кава небезпечна для здоров'я, попередили вчені



Фільтруй не тільки базар

Багато з нас без чашечки кави прокидаються вранці з працею. Але чи дійсно цей напій так корисний? У пошуку відповіді на це питання швейцарські вчені провели дослідження і прийшли до висновку, що якщо вже пити каву, то тільки фільтровану.

- Справа в тому, що нефільтрована кава містить речовини, що підвищують рівень холестерину в крові. Використання фільтра видаляє їх і знижує ймовірність серцевих нападів і ризик передчасної смерті, - сказав автор дослідження, професор Даг Телле з Гетеборзького університету.

Лови шкідливі речовини

Як запевняють автори, їх дослідження переконливо доводить, що методи приготування кави не тільки пов'язані з ризиками серцевих нападів, а й впливають на тривалість життя. Так, це погана новина для любителів кави, приготованої у френч-пресі і класичними методами заварювання.

- Нефільтрована кава містить кафестол і кахвеол, які можуть підвищувати рівень тригліцеридів і «поганого» холестерину. Тому дотримуйтеся способу заварювання в крапельної кавоварці або за допомогою паперового фільтра, щоб вловлювати шкідливі речовини, - радить американський дієтолог Ліза Драйер.

Живи довше

Вражає те, що в цьому дослідженні взяли участь понад півмільйона норвезьких чоловіків і жінок у віці від 20 до 79 років протягом 20-річного періоду! В результаті з'ясувалося, що нефільтрована кава підвищує ризик смерті через проблеми з серцем.

При цьому фільтрована кава була пов'язана з 15% зниженням смертності від будь-якої причини, на 12% -з зниженням ризику померти від серцево-судинних захворювань у чоловіків і на 20% - у жінок в порівнянні з тими, хто взагалі не пив кави.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    15:33
    Чим замінити фастфуд: прості та корисні альтернативи
    0:44
    Досить однієї чашки: напій, який допоможе заснути та зміцнити сон
    8:00
    Забудьте про каву вранці: ось що гастроентерологи п’ють одразу після пробудження
    1:55
    Що можна їсти вночі: дієтологиня назвала продукти, які можна залишити в холодильнику
    0:36
    Вчені назвали напій, який покращує сон
    23:27
    Яйця на сніданок можуть підвищити ризик згустків крові
    8:35
    Дієтологиня розповіла, кому не слід пити багато зеленого чаю
    0:57
    Вчені виявили несподівану користь жирної їжі
    12:39
    Вживання брокколі може знизити ризик розвитку гіпертонії
    9:53
    Лікарка пояснила, яке вживання кави є неправильним
    9:15
    Чотири фрукти, які не варто чистити
    9:36
    Який спосіб приготування кави найкращий для серця
    10:23
    Вживання кави відразу після приготування пов’язане з високим ризиком раку
    1:41
    Кабачок проти огірка: дієтологи пояснили, який овоч корисніший
    8:16
    Дієтологи розповіли коли картопля стає небезпечною стравою
    23:40
    Що можна їсти перед сном: продукти, які не нашкодять фігурі
    10:01
    Найкорисніший сніданок - авокадо з яйцем
    1:01
    Японські дієтологи вважають, що приготовлена на грилі їжа є найбільш небезпечною
    9:09
    Дієтологи не рекомендують курцям їсти моркву та помідори
    2:02
    Три продукти, які допоможуть краще спати ночами
    22:42
    Як йогурт впливає на артеріальний тиск
    1:43
    Варто вживати всім: цей фрукт дуже корисний для здоров'я
    2:25
    Вчені визнали, що червоне м’ясо може завдати шкоди здоров’ю
    10:47
    Лохина проти бананів: що краще для енергії та стабільного рівня цукру в крові
    23:40
    Які продукти краще їсти сирими
    9:34
    Медики назвали найкорисніший фрукт в літній час
    0:36
    Кава з молоком знижує ймовірність появи раку стравоходу
    9:24
    Лікарі назвали перекус який містить багато клітковини
    21:24
    Які фруктові кісточки можна їсти, а які ні
    15:17
    Який йогурт корисніший – грецький чи звичайний: пояснення дієтологів
    23:24
    Як молочні продукти впливають на артеріальний тиск?
    8:44
    Бажаючим схуднути потрібен сніданок після 11:00
    22:56
    Гірчиця чи кетчуп: що корисніше?
    8:38
    Щоденне вживання бананів може шкодити здоров’ю
    10:00
    Сніданок для гіпертоніків: фахівці дали поради
    0:26
    Вчені розповіли про користь молочного шоколаду на сніданок
    20:32
    Відомі дієтологи розповіли, що не можна їсти з кавою
    14:11
    Кава з оливковою олією – найобговорюваніший гастротренд 2026 року
    8:43
    Вживання риби виявилося пов’язане зі схильністю до раку шкіри
    22:56
    Що буде з холестерином, якщо регулярно їсти авокадо
    Здоров'я в соцмережах: