Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Дослідження: часте вживання апельсинів може привести до раку шкіри

06:00, 02 Кві 2021 · Категорія: Харчування, Жіноче здоров'я, Чоловіче здоров'я, Рак і пухлини · Переглядів 2311 · 

Рак шкіри - одне з найпоширеніших онкологічних захворювань в світі. В основному захворювання пов'язане з ультрафіолетовим випромінюванням сонця, проте є й інші причини

Дослідження: часте вживання апельсинів може привести до раку шкіри

Дослідження: часте вживання апельсинів може привести до раку шкіри



Згідно з дослідженням, опублікованим в Британському журналі дерматології, люди, які споживають велику кількість цитрусових, особливо апельсинів (апельсинового соку), піддаються більш високому ризику розвитку меланоми в порівнянні з тими, хто їх не їсть. Результати показують, що вживання більше двох порцій цитрусових в день пов'язано з підвищенням ризику меланоми на 63%. Меланома - це злоякісна пухлина, яка розвивається з клітин, що синтезують меланін. Причому з шкіри вона може поширюватися на інші органи.

Дослідники з Університету Індіани вивчили зв'язок між споживанням цитрусових і меланомою, беручи до уваги ряд інших факторів, включаючи вік, тривалість перебування на сонці і світлу шкіру. Згідно з їхніми даними, у тих, хто вживає більше однієї порції апельсинів в день, ризик меланоми підвищується на 79% в порівнянні з тими, хто не їсть, а вживання більше однієї порції апельсинового соку збільшує ризик на 54%. Дослідження показало, що учасники зі світлою або дуже світлою шкірою особливо схильні до ризику при більш високому споживанні цитрусових.

Харрієт Далвуд з Британської асоціації дерматологів сказала: "Оскільки захворюваність на меланому продовжує рости, необхідні поліпшені стратегії профілактики. Дослідження супутніх чинників, таких як споживання цитрусових, корисні для зниження захворюваності раком шкіри, особливо серед тих, хто піддається найбільшому ризику. Цитрусові, особливо апельсини і апельсиновий сік, широко споживаються в Великобританії, при цьому споживання фруктових соків, як повідомляється, зростає з року в рік. Це дослідження могло б допомогти медичним працівникам давати більш точні поради пацієнтам, у яких вже встановлені фактори ризику ".

Доктор Росс Перрі з мережі шкірних клінік Cosmedics уточнив, що на зв'язок меланоми з цитрусовими вказували і раніше. "У фруктів багато позитивних якостей, вони багаті поживними речовинами, і я вважаю, що це переважує будь-теоретичний потенційний ризик виникнення меланоми", - пояснив він.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    12:00
    Найкраща їжа для підтримки печінки та кровотворення
    8:00
    Продукти, які знижують ризик атеросклерозу та певних видів раку
    20:00
    Чому абсолютна користь бездріжджового хліба - це лише міф
    16:00
    Добавки у хлібі, які збільшують його калорійність
    12:00
    Правильне вживання житнього хліба допоможе не нашкодити фігурі
    8:00
    Як влітку уникнути кишкових інфекцій
    20:00
    Кому потрібно бути дуже обережним із чаєм каркаде
    16:00
    6 очевидних переваг від регулярного вживання чаю каркаде
    12:00
    Турецький напій, котрий чудово підтримує серце та судини
    8:00
    4 ознаки того, що ви п'єте надто багато води
    22:00
    Від чого залежить те, скільки води треба людині пити щодня
    20:00
    Три овочі, які здатні чудово замінити цукор
    18:00
    Як вживати сухофрукти, щоб вони приносили лише користь
    16:00
    Фрукт, який можна використовувати в якості замінника цукру
    12:00
    Найкраща їжа для простати
    8:00
    Чи можна їсти малину при цукровому діабеті
    22:00
    Топ-7 корисних властивостей, які дарує людям малина
    18:00
    Як їсти абрикоси при цукровому діабеті
    14:00
    Іван-чай позитивно впливає на травлення та нервову систему
    12:00
    4 поради, як пити каву безпечно для організму
    10:00
    5 типів людей, яким варто бути обережним із вживанням кави
    8:00
    Два позитивні ефекти для судин від вживання кави
    22:00
    Чудовий напій для підтримання мікрофлори кишківника
    20:00
    Три види чаю, які наситять організм енергією
    16:00
    Напій айран: корисний чи не дуже?
    14:00
    Чим шашлики можуть нашкодити здоров'ю людини
    12:00
    4 правила відповідального споживання домашніх пельменів
    8:00
    Як зробити домашні пельмені кориснішими для організму
    22:00
    Найкраща каша для тих, хто стежить за фігурою
    20:00
    Що додати до гречки для розкриття її корисних речовин
    16:00
    Чому нав'язливий потяг до солодкого - це ознака надлишку цукру в організмі
    12:00
    Продукти, в яких міститься достатньо вітаміну В11
    8:00
    Насіння, яке покращує стан шкіри та судин і знижує тривожність
    20:00
    Як приготувати кашу з вітаміном С
    18:00
    Смачна страва, яка наситить організм цинком та вітаміном Е
    16:00
    Корисна каша для зору, шкіри і травлення
    12:00
    5 ситуацій, в яких часник категорично заборонений
    8:00
    Що буде з людиною, котра регулярно їсть часник
    22:00
    Як вживати кашу з сухофруктами, щоб вона приносила лише користь
    20:00
    Що треба їсти для насичення Омега-3 та рослинним білком
    Здоров'я в соцмережах: