Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Як правильно «запивати стрес»

14:00, 03 Кві 2021 · Категорія: Харчування, Жіноче здоров'я, Чоловіче здоров'я, Психологія · Переглядів 9661 · 

Англійські вчені назвали напої, що захищають серце під час стресу

Як правильно «запивати стрес»

Як правильно «запивати стрес»



Жити в 21 столітті - значить регулярно відчувати стрес і почуття тривоги. Люди турбуються про своє здоров'я, економічну ситуацію в країні і інших речах. Звичайно, більшість змін близько приймати до серця не варто. Однак, відмовитися від проблем виходить далеко не у всіх.

Англійські вчені знайшли спосіб мінімізувати наслідки стресу без прийому серйозних лікарських препаратів.

Дослідники з Університету Бірмінгема провели серію наукових експериментів і довели, що какао позитивно впливає на здоров'я серця і допомагає уникати погіршень здоров'я під час несподіваних потрясінь.

Зокрема, вчені прийшли до висновку, що в бобах какао висока концентрація флаваноїдів (група природних кисневмісних гетероциклічних сполук, похідних бензо-гамма-Пірона). Ці речовини дуже позитивно впливають на стан кровоносних судин під час психічної напруги. Попросту кажучи, флаваноїди зміцнюють стінки судин, після чого ніякий стрес їм не страшний.

Таким чином, якщо ви відчуваєте тривогу, втому і апатію, включіть в свій щоденний раціон смачний какао. І ваше життя, цілком ймовірно, заграє новими фарбами.

Більш того, захиститися від стресу зі смаком можна і за допомогою інших напоїв: чаю з малиною, вишневим або виноградним соком, зеленим чаєм. Пийте більше таких напоїв і ви забудете, що таке стрес. А ще - частіше посміхайтеся! Це найпростіший і ефективний спосіб прогнати геть тривогу.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    15:33
    Чим замінити фастфуд: прості та корисні альтернативи
    0:44
    Досить однієї чашки: напій, який допоможе заснути та зміцнити сон
    8:00
    Забудьте про каву вранці: ось що гастроентерологи п’ють одразу після пробудження
    1:55
    Що можна їсти вночі: дієтологиня назвала продукти, які можна залишити в холодильнику
    0:36
    Вчені назвали напій, який покращує сон
    23:27
    Яйця на сніданок можуть підвищити ризик згустків крові
    8:35
    Дієтологиня розповіла, кому не слід пити багато зеленого чаю
    0:57
    Вчені виявили несподівану користь жирної їжі
    12:39
    Вживання брокколі може знизити ризик розвитку гіпертонії
    9:53
    Лікарка пояснила, яке вживання кави є неправильним
    9:15
    Чотири фрукти, які не варто чистити
    9:36
    Який спосіб приготування кави найкращий для серця
    10:23
    Вживання кави відразу після приготування пов’язане з високим ризиком раку
    1:41
    Кабачок проти огірка: дієтологи пояснили, який овоч корисніший
    8:16
    Дієтологи розповіли коли картопля стає небезпечною стравою
    23:40
    Що можна їсти перед сном: продукти, які не нашкодять фігурі
    10:01
    Найкорисніший сніданок - авокадо з яйцем
    1:01
    Японські дієтологи вважають, що приготовлена на грилі їжа є найбільш небезпечною
    9:09
    Дієтологи не рекомендують курцям їсти моркву та помідори
    2:02
    Три продукти, які допоможуть краще спати ночами
    22:42
    Як йогурт впливає на артеріальний тиск
    1:43
    Варто вживати всім: цей фрукт дуже корисний для здоров'я
    2:25
    Вчені визнали, що червоне м’ясо може завдати шкоди здоров’ю
    10:47
    Лохина проти бананів: що краще для енергії та стабільного рівня цукру в крові
    23:40
    Які продукти краще їсти сирими
    9:34
    Медики назвали найкорисніший фрукт в літній час
    0:36
    Кава з молоком знижує ймовірність появи раку стравоходу
    9:24
    Лікарі назвали перекус який містить багато клітковини
    21:24
    Які фруктові кісточки можна їсти, а які ні
    15:17
    Який йогурт корисніший – грецький чи звичайний: пояснення дієтологів
    23:24
    Як молочні продукти впливають на артеріальний тиск?
    8:44
    Бажаючим схуднути потрібен сніданок після 11:00
    22:56
    Гірчиця чи кетчуп: що корисніше?
    8:38
    Щоденне вживання бананів може шкодити здоров’ю
    10:00
    Сніданок для гіпертоніків: фахівці дали поради
    0:26
    Вчені розповіли про користь молочного шоколаду на сніданок
    20:32
    Відомі дієтологи розповіли, що не можна їсти з кавою
    14:11
    Кава з оливковою олією – найобговорюваніший гастротренд 2026 року
    8:43
    Вживання риби виявилося пов’язане зі схильністю до раку шкіри
    22:56
    Що буде з холестерином, якщо регулярно їсти авокадо
    Здоров'я в соцмережах: