Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Названо популярні продукти, які можуть призвести до серцевого нападу

01:00, 06 Кві 2021 · Категорія: Харчування, Жіноче здоров'я, Чоловіче здоров'я, Кров і судини · Переглядів 6898 · 

Щоб знизити ризик серцевого нападу, в першу чергу потрібно стежити за здоров'ям, правильно харчуватися і відмовитися від шкідливих звичок. Вчені з'ясували, які продукти слід виключити з раціону для здоров'я серця

Названо популярні продукти, які можуть призвести до серцевого нападу

Названо популярні продукти, які можуть призвести до серцевого нападу



Смажена їжа

Смажена курка або картоплею фрі не тільки призводять до зайвих кілограмів, але і шкодять серцю. Згідно з дослідженням, споживання смаженої їжі збільшує ризик розвитку ішемічної хвороби серця і, як наслідок, серцевого нападу. Серед учасників дослідження, які вживали смажену їжу від чотирьох до шести разів на тиждень, ризик ішемічної хвороби зріс на 23% в порівнянні з тими, хто їв таку їжу менше одного разу на тиждень.

Газована вода

Газовані напої шкідливі для зубів і травної системи, проте дослідження, опубліковане в журналі Circulation, показало, що вони завдають шкоди і серцю. Згідно з даними вчених, вживання двох або більше солодких газованих напоїв в день збільшує ризик смерті від серцево-судинних захворювань на 21%.

Яйця

У яйцях міститься велика кількість харчового холестерину. Опубліковане в JAMA дослідження показує, що кожні додаткові 300 мг харчового холестерину в день збільшували ризик розвитку серцево-судинних захворювань.

Червоне м'ясо

Дослідження BMJ, в якому вчені спостерігали за 43,3 тис. дорослих чоловіків без серцево-судинних захворювань протягом 30 років, показало, що вживання однієї порції будь-якого виду червоного м'яса в день збільшує ризик серцево-судинних захворювань, в тому числі ішемічної хвороби серця, на 12%. Відзначається, що заміна червоного м'яса високоякісної рослинною їжею, такий як бобові, горіхи або соя, навпаки, може знизити ризик для серця.

Бекон

Оброблене м'ясо, наприклад, бекон, може завдати серйозної шкоди серцю, йдеться в дослідженні, опублікованому в JAMA Internal Medicine. Воно показало, що у людей, які двічі в тиждень їли порцію з двох скибочок бекону, двох невеликих сосисок або одного хот-дога, ризик серцевого нападу збільшувався на 7%.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    12:00
    Правильне вживання житнього хліба допоможе не нашкодити фігурі
    8:00
    Як влітку уникнути кишкових інфекцій
    20:00
    Кому потрібно бути дуже обережним із чаєм каркаде
    16:00
    6 очевидних переваг від регулярного вживання чаю каркаде
    12:00
    Турецький напій, котрий чудово підтримує серце та судини
    8:00
    4 ознаки того, що ви п'єте надто багато води
    22:00
    Від чого залежить те, скільки води треба людині пити щодня
    20:00
    Три овочі, які здатні чудово замінити цукор
    18:00
    Як вживати сухофрукти, щоб вони приносили лише користь
    16:00
    Фрукт, який можна використовувати в якості замінника цукру
    12:00
    Найкраща їжа для простати
    8:00
    Чи можна їсти малину при цукровому діабеті
    22:00
    Топ-7 корисних властивостей, які дарує людям малина
    18:00
    Як їсти абрикоси при цукровому діабеті
    14:00
    Іван-чай позитивно впливає на травлення та нервову систему
    12:00
    4 поради, як пити каву безпечно для організму
    10:00
    5 типів людей, яким варто бути обережним із вживанням кави
    8:00
    Два позитивні ефекти для судин від вживання кави
    22:00
    Чудовий напій для підтримання мікрофлори кишківника
    20:00
    Три види чаю, які наситять організм енергією
    16:00
    Напій айран: корисний чи не дуже?
    14:00
    Чим шашлики можуть нашкодити здоров'ю людини
    12:00
    4 правила відповідального споживання домашніх пельменів
    8:00
    Як зробити домашні пельмені кориснішими для організму
    22:00
    Найкраща каша для тих, хто стежить за фігурою
    20:00
    Що додати до гречки для розкриття її корисних речовин
    16:00
    Чому нав'язливий потяг до солодкого - це ознака надлишку цукру в організмі
    12:00
    Продукти, в яких міститься достатньо вітаміну В11
    8:00
    Насіння, яке покращує стан шкіри та судин і знижує тривожність
    20:00
    Як приготувати кашу з вітаміном С
    18:00
    Смачна страва, яка наситить організм цинком та вітаміном Е
    16:00
    Корисна каша для зору, шкіри і травлення
    12:00
    5 ситуацій, в яких часник категорично заборонений
    8:00
    Що буде з людиною, котра регулярно їсть часник
    22:00
    Як вживати кашу з сухофруктами, щоб вона приносила лише користь
    20:00
    Що треба їсти для насичення Омега-3 та рослинним білком
    18:00
    Їжа для покращення зору, імунітету та краси шкіри
    16:00
    Каша, яка добре впливає на кишківник і багата антиоксидантами
    12:00
    Найкраща олія для правильної роботи печінки
    8:00
    Фрукт, який знижує ризик ожиріння печінки
    Здоров'я в соцмережах: