Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Чи можна швидше схуднути, відмовившись від сніданку?

01:00, 07 Кві 2021 · Категорія: Харчування, Жіноче здоров'я, Чоловіче здоров'я, Схуднення · Переглядів 1278 · 

Австралійські вчені прийшли до висновку, що сніданок може заважати боротися із зайвою вагою

Чи можна швидше схуднути, відмовившись від сніданку?

Чи можна швидше схуднути, відмовившись від сніданку?



Сніданок віддай ворогові?

Довгий час всі, від батьків до дієтологів, немов мантру повторювали, що сніданок - найважливіша їжа, особливо для тих, хто хоче схуднути.

Вважалося, що ранкове голодування не приносить користі і сприяє відкладенню жиру, так як дефіцит калорій, найчастіше надмірно компенсується тягою до їжі протягом дня. Нібито без сніданку голодна людина готова «з'їсти слона» і, відповідно, в результаті споживає більше калорій.

Спочатку добре подумай

Але вчені з Мельбурнського університету провели великомасштабний аналіз медичних робіт по цій темі і прийшли до висновку, що ті, хто пропустив сніданок, в результаті ефективніше втрачали вагу.

У той же час вони попередили, що отримані ними результати не варто переоцінювати. Справа в тому, що різниця у вазі між любителями добре поснідати і тими, хто може обійтися вранці без їжі, була менше, ніж півкілограма.

І все-таки краще поїсти

У той же час автори не виключають, що корисний сніданок все-таки може принести користь в боротьбі із зайвою вагою. Крім того, людям з гіпоглікемією або діабетом пропускати сніданки категорично не можна, так як їм слід стежити за підтриманням нормального рівня цукру в крові.

Так що говорити про те, що результати даного дослідження однозначні, не варто. Наприклад, фахівці з Гарварду недавно заявили, що звичка не снідати вранці підвищує ризик захворювання на ішемічну хворобу серця у чоловіків на 27%.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    1:55
    Що можна їсти вночі: дієтологиня назвала продукти, які можна залишити в холодильнику
    0:36
    Вчені назвали напій, який покращує сон
    23:27
    Яйця на сніданок можуть підвищити ризик згустків крові
    8:35
    Дієтологиня розповіла, кому не слід пити багато зеленого чаю
    0:57
    Вчені виявили несподівану користь жирної їжі
    12:39
    Вживання брокколі може знизити ризик розвитку гіпертонії
    9:53
    Лікарка пояснила, яке вживання кави є неправильним
    9:15
    Чотири фрукти, які не варто чистити
    9:36
    Який спосіб приготування кави найкращий для серця
    10:23
    Вживання кави відразу після приготування пов’язане з високим ризиком раку
    1:41
    Кабачок проти огірка: дієтологи пояснили, який овоч корисніший
    8:16
    Дієтологи розповіли коли картопля стає небезпечною стравою
    23:40
    Що можна їсти перед сном: продукти, які не нашкодять фігурі
    10:01
    Найкорисніший сніданок - авокадо з яйцем
    1:01
    Японські дієтологи вважають, що приготовлена на грилі їжа є найбільш небезпечною
    9:09
    Дієтологи не рекомендують курцям їсти моркву та помідори
    2:02
    Три продукти, які допоможуть краще спати ночами
    22:42
    Як йогурт впливає на артеріальний тиск
    1:43
    Варто вживати всім: цей фрукт дуже корисний для здоров'я
    2:25
    Вчені визнали, що червоне м’ясо може завдати шкоди здоров’ю
    10:47
    Лохина проти бананів: що краще для енергії та стабільного рівня цукру в крові
    23:40
    Які продукти краще їсти сирими
    9:34
    Медики назвали найкорисніший фрукт в літній час
    0:36
    Кава з молоком знижує ймовірність появи раку стравоходу
    9:24
    Лікарі назвали перекус який містить багато клітковини
    21:24
    Які фруктові кісточки можна їсти, а які ні
    15:17
    Який йогурт корисніший – грецький чи звичайний: пояснення дієтологів
    23:24
    Як молочні продукти впливають на артеріальний тиск?
    8:44
    Бажаючим схуднути потрібен сніданок після 11:00
    22:56
    Гірчиця чи кетчуп: що корисніше?
    8:38
    Щоденне вживання бананів може шкодити здоров’ю
    10:00
    Сніданок для гіпертоніків: фахівці дали поради
    0:26
    Вчені розповіли про користь молочного шоколаду на сніданок
    20:32
    Відомі дієтологи розповіли, що не можна їсти з кавою
    14:11
    Кава з оливковою олією – найобговорюваніший гастротренд 2026 року
    8:43
    Вживання риби виявилося пов’язане зі схильністю до раку шкіри
    22:56
    Що буде з холестерином, якщо регулярно їсти авокадо
    23:03
    Дієтологи розповіли як зробити картоплю частиною дієти
    23:01
    Секрет дієтологів: який продукт допомагає худнути без дієт
    9:05
    Вчені виявили, що йогурт захищає від серцевих захворювань
    Здоров'я в соцмережах: