Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Вчені з'ясували, що шоколад з ранку допомагає жінкам худнути

14:00, 01 Лип 2021 · Категорія: Харчування, Жіноче здоров'я, Схуднення · Переглядів 3242 · 

Дослідники з Іспанії розповіли, що шоколад здатний регулювати вагу і цукор в крові

Вчені з'ясували, що шоколад з ранку допомагає жінкам худнути

Вчені з'ясували, що шоколад з ранку допомагає жінкам худнути



Користь і шкода солодощів з какао

Шоколад - продукт, що має по всьому світу мільйони шанувальників. До складу улюблених багатьма солодощів входять масло какао і терте какао, від яких залежить як користь, так і шкода для здоров'я.

Усі корисні властивості шоколаду складно перерахувати. Серед головних - він здатний підвищити рівень емоційного стану, знизити ризик серцево-судинних захворювань і кількість шкідливих вільних радикалів в крові людини.

Однак не можна забувати, що безконтрольне поїдання солодощів з какао надасть на здоров'я зворотний ефект . Результатом може бути висип, а в інших випадках улюблені ласощі здатні викликати тахікардію і підвищити артеріальний тиск. Звичайно, велике значення має дозування: якщо споживати шоколад великими порціями (більше 100 г на добу), то всі корисні властивості можуть зникнути в одну мить, принісши організму людини великої шкоди.

Смачний експеримент

Нещодавно виявилася ще одна дивна властивість цього смаколика. Виявляється, він допомагає жінкам в схудненні! А адже раніше було прийнято вважати, що захоплення шоколадом неодмінно призведе до зайвої ваги. Про цю користь шоколаду розповіли вчені.

Згідно з висновками, отриманими в ході дослідження в Гарвардської медичної школи та іспанського Університета Мурсії, жінки в постменопаузі, які щодня за сніданком їдять небагато шоколаду, легше і швидше скидають зайву вагу.

Експеримент тривав рівно два тижні. Добровільними учасниками дослідження стали три групи з 19 жінок в постменопаузі. Жінки з першої групи харчувалися характерними для багатьох в Іспанії продуктами, представниці другої групи отримували приблизно 100 грамів молочного шоколаду протягом години після пробудження, а учасниці експерименту з третьої групи їли шоколад в такому ж дозуванні, тільки за годину до сну.

Їсти шоколад вранці - мудре рішення

У жінок, які ласувати шоколадом в ранковий час, вага не змінилась, а ось склад мікробіоти кишечника і інші показники покращилися. Також у них зафіксували зменшення талії і рівня глюкози. А кількість споживаних калорій зменшилася на 16%.

На краще змінилися показники і у тих, хто їв шоколад у другій половині дня. У жінок з цієї групи збільшилася фізична активність на наступний день в середньому на 6,9%, а також у них знизилися апетит і тяга до солодкого.

Головний висновок, до якого прийшли вчені під час експерименту - жінки, що з'їдають по 100-грамовій шоколадці кожен день, не набрали вагу. Це розвінчує головний міф про те, що шоколад - ворог красивої фігури.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    12:00
    Турецький напій, котрий чудово підтримує серце та судини
    8:00
    4 ознаки того, що ви п'єте надто багато води
    22:00
    Від чого залежить те, скільки води треба людині пити щодня
    20:00
    Три овочі, які здатні чудово замінити цукор
    18:00
    Як вживати сухофрукти, щоб вони приносили лише користь
    16:00
    Фрукт, який можна використовувати в якості замінника цукру
    12:00
    Найкраща їжа для простати
    8:00
    Чи можна їсти малину при цукровому діабеті
    22:00
    Топ-7 корисних властивостей, які дарує людям малина
    18:00
    Як їсти абрикоси при цукровому діабеті
    14:00
    Іван-чай позитивно впливає на травлення та нервову систему
    12:00
    4 поради, як пити каву безпечно для організму
    10:00
    5 типів людей, яким варто бути обережним із вживанням кави
    8:00
    Два позитивні ефекти для судин від вживання кави
    22:00
    Чудовий напій для підтримання мікрофлори кишківника
    20:00
    Три види чаю, які наситять організм енергією
    16:00
    Напій айран: корисний чи не дуже?
    14:00
    Чим шашлики можуть нашкодити здоров'ю людини
    12:00
    4 правила відповідального споживання домашніх пельменів
    8:00
    Як зробити домашні пельмені кориснішими для організму
    22:00
    Найкраща каша для тих, хто стежить за фігурою
    20:00
    Що додати до гречки для розкриття її корисних речовин
    16:00
    Чому нав'язливий потяг до солодкого - це ознака надлишку цукру в організмі
    12:00
    Продукти, в яких міститься достатньо вітаміну В11
    8:00
    Насіння, яке покращує стан шкіри та судин і знижує тривожність
    20:00
    Як приготувати кашу з вітаміном С
    18:00
    Смачна страва, яка наситить організм цинком та вітаміном Е
    16:00
    Корисна каша для зору, шкіри і травлення
    12:00
    5 ситуацій, в яких часник категорично заборонений
    8:00
    Що буде з людиною, котра регулярно їсть часник
    22:00
    Як вживати кашу з сухофруктами, щоб вона приносила лише користь
    20:00
    Що треба їсти для насичення Омега-3 та рослинним білком
    18:00
    Їжа для покращення зору, імунітету та краси шкіри
    16:00
    Каша, яка добре впливає на кишківник і багата антиоксидантами
    12:00
    Найкраща олія для правильної роботи печінки
    8:00
    Фрукт, який знижує ризик ожиріння печінки
    20:00
    Яким чином гливи захищають печінку від руйнування
    16:00
    Овоч, який розріджує жовч та сприяє її відтоку
    12:00
    4 принципи харчування, якщо ви запідозрили у себе діабет
    8:00
    Доступна спеція, яка захищає структуру печінки
    Здоров'я в соцмережах: