Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Для довголіття і здоров'я серця: яку рибу потрібно їсти не рідше двох разів на тиждень

18:00, 21 Лип 2021 · Категорія: Харчування, Вітаміни, Жіноче здоров'я, Чоловіче здоров'я · Переглядів 5011 · 

Брак жирних кислот омега-3, які у великій кількості містяться в морській рибі жирних сортів, може збільшити ризик смерті. Особливо важливо достатня кількість цієї речовини для літніх людей

Для довголіття і здоров'я серця: яку рибу потрібно їсти не рідше двох разів на тиждень

Для довголіття і здоров'я серця: яку рибу потрібно їсти не рідше двох разів на тиждень



Згідно Framingham Heart Study - довгостроковому медичному дослідженні серцево-судинної системи кількох поколінь жителів міста Фрамінгем, штат Массачусетс, США, - низький рівень омега-3 пов'язаний з безліччю проблем зі здоров'ям. Серед них захворювання серця, хвороба Альцгеймера, хвороби очей і багато іншого.

У той же час люди похилого віку, у яких в крові був високий рівень жирних кислот омега-3, за даними FHS, мали більш низький ризик смертності. Він знижувався на 15% у чоловіків і 18% у жінок.

Згідно з даними Американського коледжу кардіології, вживання морської риби не рідше двох разів на тиждень може знизити ризик серцевого нападу та інсульту. Зокрема, рекомендується їсти сьомгу (лосося) і оселедець, які дуже багаті цією речовиною.

Для оцінки ризику захворювань серцево-судинної системи існує спеціальний індекс омега-3. Це показник балансу поліненасичених жирних кислот в організмі. Його оптимальне значення - 8% і вище.

Як зазначає лікар Майкл Макберні, дослідник з Університету Гвельфа (Канада), в Японії, де індекс омега-3 перевищує 8%, очікувана тривалість життя приблизно на п'ять років більше, ніж в США, де цей показник близько 5%. А, згідно з дослідженням Гарвардської школи громадської охорони здоров'я, люди з високим рівнем омега-3 жирних кислот в крові живуть в середньому на 2,2 роки довше, ніж люди з більш низьким рівнем омега-3.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    1:55
    Що можна їсти вночі: дієтологиня назвала продукти, які можна залишити в холодильнику
    0:36
    Вчені назвали напій, який покращує сон
    23:27
    Яйця на сніданок можуть підвищити ризик згустків крові
    8:35
    Дієтологиня розповіла, кому не слід пити багато зеленого чаю
    0:57
    Вчені виявили несподівану користь жирної їжі
    12:39
    Вживання брокколі може знизити ризик розвитку гіпертонії
    9:53
    Лікарка пояснила, яке вживання кави є неправильним
    9:15
    Чотири фрукти, які не варто чистити
    9:36
    Який спосіб приготування кави найкращий для серця
    10:23
    Вживання кави відразу після приготування пов’язане з високим ризиком раку
    1:41
    Кабачок проти огірка: дієтологи пояснили, який овоч корисніший
    8:16
    Дієтологи розповіли коли картопля стає небезпечною стравою
    23:40
    Що можна їсти перед сном: продукти, які не нашкодять фігурі
    10:01
    Найкорисніший сніданок - авокадо з яйцем
    1:01
    Японські дієтологи вважають, що приготовлена на грилі їжа є найбільш небезпечною
    9:09
    Дієтологи не рекомендують курцям їсти моркву та помідори
    2:02
    Три продукти, які допоможуть краще спати ночами
    22:42
    Як йогурт впливає на артеріальний тиск
    1:43
    Варто вживати всім: цей фрукт дуже корисний для здоров'я
    2:25
    Вчені визнали, що червоне м’ясо може завдати шкоди здоров’ю
    10:47
    Лохина проти бананів: що краще для енергії та стабільного рівня цукру в крові
    23:40
    Які продукти краще їсти сирими
    9:34
    Медики назвали найкорисніший фрукт в літній час
    0:36
    Кава з молоком знижує ймовірність появи раку стравоходу
    9:24
    Лікарі назвали перекус який містить багато клітковини
    21:24
    Які фруктові кісточки можна їсти, а які ні
    15:17
    Який йогурт корисніший – грецький чи звичайний: пояснення дієтологів
    23:24
    Як молочні продукти впливають на артеріальний тиск?
    8:44
    Бажаючим схуднути потрібен сніданок після 11:00
    22:56
    Гірчиця чи кетчуп: що корисніше?
    8:38
    Щоденне вживання бананів може шкодити здоров’ю
    10:00
    Сніданок для гіпертоніків: фахівці дали поради
    0:26
    Вчені розповіли про користь молочного шоколаду на сніданок
    20:32
    Відомі дієтологи розповіли, що не можна їсти з кавою
    14:11
    Кава з оливковою олією – найобговорюваніший гастротренд 2026 року
    8:43
    Вживання риби виявилося пов’язане зі схильністю до раку шкіри
    22:56
    Що буде з холестерином, якщо регулярно їсти авокадо
    23:03
    Дієтологи розповіли як зробити картоплю частиною дієти
    23:01
    Секрет дієтологів: який продукт допомагає худнути без дієт
    9:05
    Вчені виявили, що йогурт захищає від серцевих захворювань
    Здоров'я в соцмережах: