Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Як пити алкоголь, щоб захиститися від повторного інфаркту

06:00, 03 Сер 2021 · Категорія: Харчування, Жіноче здоров'я, Чоловіче здоров'я, Кров і судини · Переглядів 7914 · 

Дослідники з'ясували, що помірне споживання спиртного щодня може принести користь пацієнтам із серцево-судинними захворюваннями

Як пити алкоголь, щоб захиститися від повторного інфаркту

Як пити алкоголь, щоб захиститися від повторного інфаркту



Лікарі рекомендують

Якщо у вас були проблеми з серцем, можете налити чарку алкоголю. Справа в тому, що згідно з новим дослідженням, вживання невеликої кількості алкоголю щодня пов'язано з більш низьким ризиком повторного серцевого нападу, інсульту, звуження артерій і ранньої смерті.

- Це стосується тих, хто переніс захворювання серцево-судинної системи. Колеги виявили, що якщо ви продовжите в міру випивати після серцевого нападу, це не так уже й погано для вашого здоров'я, - коментує незалежний експерт Еммануеля Гакіду з Вашингтонського університету.

Яка твоя норма

Автори прийшли до висновку, що 105 грамів алкоголю щотижня - еквівалент пляшки вина, досить, щоб захистити людей з діагнозом серцевої недостатності.

- Наші результати показали, що людям з серцево-судинними захворюваннями, можливо, не треба відмовлятися від алкоголю. Це допоможе їм запобігти повторні серцеві напади, інсульти або стенокардію, - сказав автор дослідження Ченг Дін з Університетського коледжу Лондона.

Люди п'ють і нічого

Це найбільше дослідження по вивченню небезпеки алкоголю для людей з серцево-судинними захворюваннями. У ньому взяли участь понад 48 тис. осіб, які перенесли серцевий напад, інсульт або стенокардію.

В результаті з'ясувалося, що ризик повторного нападу у людей з уже існуючими серцевими захворюваннями, які вживають від 6 до 8 грамів алкоголю в день (від 42 до 56 грамів на тиждень), на 27% нижче, ніж у непитущих. Але у тих, хто пив менше 6 грам алкоголю, ця небезпека була ще нижче на 50%.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    16:00
    Напій айран: корисний чи не дуже?
    14:00
    Чим шашлики можуть нашкодити здоров'ю людини
    12:00
    4 правила відповідального споживання домашніх пельменів
    8:00
    Як зробити домашні пельмені кориснішими для організму
    22:00
    Найкраща каша для тих, хто стежить за фігурою
    20:00
    Що додати до гречки для розкриття її корисних речовин
    16:00
    Чому нав'язливий потяг до солодкого - це ознака надлишку цукру в організмі
    12:00
    Продукти, в яких міститься достатньо вітаміну В11
    8:00
    Насіння, яке покращує стан шкіри та судин і знижує тривожність
    20:00
    Як приготувати кашу з вітаміном С
    18:00
    Смачна страва, яка наситить організм цинком та вітаміном Е
    16:00
    Корисна каша для зору, шкіри і травлення
    12:00
    5 ситуацій, в яких часник категорично заборонений
    8:00
    Що буде з людиною, котра регулярно їсть часник
    22:00
    Як вживати кашу з сухофруктами, щоб вона приносила лише користь
    20:00
    Що треба їсти для насичення Омега-3 та рослинним білком
    18:00
    Їжа для покращення зору, імунітету та краси шкіри
    16:00
    Каша, яка добре впливає на кишківник і багата антиоксидантами
    12:00
    Найкраща олія для правильної роботи печінки
    8:00
    Фрукт, який знижує ризик ожиріння печінки
    20:00
    Яким чином гливи захищають печінку від руйнування
    16:00
    Овоч, який розріджує жовч та сприяє її відтоку
    12:00
    4 принципи харчування, якщо ви запідозрили у себе діабет
    8:00
    Доступна спеція, яка захищає структуру печінки
    20:00
    Продукт, котрий прибирає зайвий жир з печінки при її ожирінні
    16:00
    Овочі, котрі знижують запальні процеси в печінці
    12:00
    Продукти, котрі збагачують організм фолієвою кислотою.
    8:00
    Три правила безпечного вживання мандаринів
    20:00
    Смачний фрукт, який запобігає атеросклерозу та регулює рівень цукру в крові
    16:00
    Корисні напої при тимчасовій втраті голосу
    12:00
    Їжа, котра заважає голосу красиво звучати
    8:00
    Найгірші продукти для щитовидної залози
    20:00
    Звичайна ягода здатна допомогти при відкладенні солей
    16:00
    Натуральна настійка від болю в голові
    12:00
    Ягода для очистки організму від солей важких металів
    8:00
    В яких продуктах міститься вітамін В8
    22:00
    Чому після обіду хочеться спати
    20:00
    Суперфуд, який відновлює ресурси організму та захищає нервову систему
    16:00
    5 помилок у харчуванні, які шкодять щитовидній залозі
    12:00
    Продукти, котрі дають нігтям силу та красу
    Здоров'я в соцмережах: