Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Виявлено продукти, що знижують роботу мозку всього за чотири тижні

18:00, 18 Жов 2021 · Категорія: Харчування, Жіноче здоров'я, Чоловіче здоров'я · Переглядів 1443 · 

Багато вчених сходяться на думці, що знизити ризик когнітивних порушень і деменції можна за допомогою дієти. Наприклад, відомо, що для здоров'я мозку корисні омега-3 жирні кислоти, які у великій кількості містяться в рибі. Тепер дослідники виявили, що вживання певних продуктів може значно погіршити роботу мозку всього за чотири тижні

Виявлено продукти, що знижують роботу мозку всього за чотири тижні

Виявлено продукти, що знижують роботу мозку всього за чотири тижні



Результати були опубліковані в журналі Brain Behavior and Immunity. За словами вчених, з раціону слід виключити оброблені продукти. В ході експерименту на щурах було встановлено, що така їжа здатна викликати різке зниження пам'яті всього за місяць.

"Той факт, що ми спостерігаємо такий ефект настільки швидко, трохи насторожує", - додали дослідники. Вони відзначили, що у літніх людей швидке погіршення пам'яті з більшою ймовірністю приведе до нейродегенеративних захворювань, в тому числі хвороби Альцгеймера.

Вчені розповіли, що під час своєї роботи вони давали картопляні чіпси та інші подібні закуски тримісячним і 24-місячним щурам. Контрольна група тварин також отримувала продукти, багаті докозагексаєновою кислотою (ДГК, клас омега-3).

Було встановлено, що маркери запалення у гризунів, які їли тільки перероблені продукти, сильно підвищилися. При цьому у більш старих щурів спостерігалося значне погіршення пам'яті. Зокрема, гризуни забували про час, проведений в незнайомих місцях, що вказує на пошкодження гіпоталамуса. Більш того, вони виявилися менш сприйнятливими до страху, що говорить про аномалії в мигдалині.

"Мигдалеподібне тіло людини відіграє важливу роль у функціонуванні пам'яті і формуванні емоцій, в тому числі тривоги і страху. Якщо ця область мозку не працює належним чином, сигнали небезпеки можуть бути проігноровані ", - розповіли фахівці.

І навпаки, щури, які їли оброблену їжу з додаванням ДГК, були захищені від запальних реакцій і втрати пам'яті. Команда прийшла до висновку, що омега-3 жирні кислоти захищають здоров'я мозку. Однак вчені підкреслили, що результати не слід інтерпретувати як "дозвіл" їсти оброблені продукти, одночасно приймаючи добавки ДГК.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    12:00
    Турецький напій, котрий чудово підтримує серце та судини
    8:00
    4 ознаки того, що ви п'єте надто багато води
    22:00
    Від чого залежить те, скільки води треба людині пити щодня
    20:00
    Три овочі, які здатні чудово замінити цукор
    18:00
    Як вживати сухофрукти, щоб вони приносили лише користь
    16:00
    Фрукт, який можна використовувати в якості замінника цукру
    12:00
    Найкраща їжа для простати
    8:00
    Чи можна їсти малину при цукровому діабеті
    22:00
    Топ-7 корисних властивостей, які дарує людям малина
    18:00
    Як їсти абрикоси при цукровому діабеті
    14:00
    Іван-чай позитивно впливає на травлення та нервову систему
    12:00
    4 поради, як пити каву безпечно для організму
    10:00
    5 типів людей, яким варто бути обережним із вживанням кави
    8:00
    Два позитивні ефекти для судин від вживання кави
    22:00
    Чудовий напій для підтримання мікрофлори кишківника
    20:00
    Три види чаю, які наситять організм енергією
    16:00
    Напій айран: корисний чи не дуже?
    14:00
    Чим шашлики можуть нашкодити здоров'ю людини
    12:00
    4 правила відповідального споживання домашніх пельменів
    8:00
    Як зробити домашні пельмені кориснішими для організму
    22:00
    Найкраща каша для тих, хто стежить за фігурою
    20:00
    Що додати до гречки для розкриття її корисних речовин
    16:00
    Чому нав'язливий потяг до солодкого - це ознака надлишку цукру в організмі
    12:00
    Продукти, в яких міститься достатньо вітаміну В11
    8:00
    Насіння, яке покращує стан шкіри та судин і знижує тривожність
    20:00
    Як приготувати кашу з вітаміном С
    18:00
    Смачна страва, яка наситить організм цинком та вітаміном Е
    16:00
    Корисна каша для зору, шкіри і травлення
    12:00
    5 ситуацій, в яких часник категорично заборонений
    8:00
    Що буде з людиною, котра регулярно їсть часник
    22:00
    Як вживати кашу з сухофруктами, щоб вона приносила лише користь
    20:00
    Що треба їсти для насичення Омега-3 та рослинним білком
    18:00
    Їжа для покращення зору, імунітету та краси шкіри
    16:00
    Каша, яка добре впливає на кишківник і багата антиоксидантами
    12:00
    Найкраща олія для правильної роботи печінки
    8:00
    Фрукт, який знижує ризик ожиріння печінки
    20:00
    Яким чином гливи захищають печінку від руйнування
    16:00
    Овоч, який розріджує жовч та сприяє її відтоку
    12:00
    4 принципи харчування, якщо ви запідозрили у себе діабет
    8:00
    Доступна спеція, яка захищає структуру печінки
    Здоров'я в соцмережах: