Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Високий холестерин: топ-4 простих напої для його зниження

11:00, 21 Жов 2021 · Категорія: Харчування, Жіноче здоров'я, Чоловіче здоров'я, Кров і судини · Переглядів 18794 · 

Високий рівень "поганого" і загального холестерину збільшує ризик серцевих захворювань та інсульту. Це пов'язано з тим, що холестерин може осідати на стінках артерій і обмежувати приплив крові до життєво важливих органів, наприклад, до серця і мозку. Вирішальну роль в зниженні рівня холестерину відіграє правильне харчування. Допомогти уникнути небезпечних станів можуть і певні напої

Високий холестерин: топ-4 простих напої для його зниження

Високий холестерин: топ-4 простих напої для його зниження



Зелений чай

Він містить найвищий рівень антиоксидантів, відомих як поліфеноли. Дослідники вважають, що ці сполуки в зеленому чаї перешкоджають всмоктуванню холестерину в кишечнику і підсилюють його виведення з організму. Метааналіз, заснований на 31 дослідженні і опублікований в журналі Nutrition показав, що споживання зеленого чаю значно знижує загальний холестерин і холестерин ліпопротеїнів низької щільності (ЛПНЩ) як у людей з нормальною вагою, так і з надмірною.

Ягідний сік

Ягоди допомагають знизити рівень холестерину ЛПНЩ в крові, деякі з них більш ефективні за своїми властивостями. У дослідженні, проведеному Каліфорнійським університетом у Дейвісі, фахівці виявили, що ожина виявилася більш ефективною, за нею слідували малина, чорниця і полуниця. Регулярне вживання цих ягід або їх соку може позитивно позначитися на здоров'ї.

Вишневий сік

Вишня багата антиоксидантами і має низку переваг. Однак в магазині слід звернути увагу на натуральність складу соку. Вчені з університету Мічігану за допомогою експерименту на щурах з'ясували, що споживання вишні пов'язано з більш низьким рівнем холестерину.

Імбирний чай

Імбир століттями використовувався в медицині для лікування таких проблем зі здоров'ям, як нудота і діарея. Попередні дослідження також показують, що він може допомогти знизити рівень тригліцеридів, "поганого" і загального холестерину, а також запобігти атеросклерозу. Згідно з даними Медичного центру Університету Меріленда, рекомендується вживати не більше 4 г імбиру в день. Також слід пам'ятати, що імбир може викликати печію.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    16:00
    Напій айран: корисний чи не дуже?
    14:00
    Чим шашлики можуть нашкодити здоров'ю людини
    12:00
    4 правила відповідального споживання домашніх пельменів
    8:00
    Як зробити домашні пельмені кориснішими для організму
    22:00
    Найкраща каша для тих, хто стежить за фігурою
    20:00
    Що додати до гречки для розкриття її корисних речовин
    16:00
    Чому нав'язливий потяг до солодкого - це ознака надлишку цукру в організмі
    12:00
    Продукти, в яких міститься достатньо вітаміну В11
    8:00
    Насіння, яке покращує стан шкіри та судин і знижує тривожність
    20:00
    Як приготувати кашу з вітаміном С
    18:00
    Смачна страва, яка наситить організм цинком та вітаміном Е
    16:00
    Корисна каша для зору, шкіри і травлення
    12:00
    5 ситуацій, в яких часник категорично заборонений
    8:00
    Що буде з людиною, котра регулярно їсть часник
    22:00
    Як вживати кашу з сухофруктами, щоб вона приносила лише користь
    20:00
    Що треба їсти для насичення Омега-3 та рослинним білком
    18:00
    Їжа для покращення зору, імунітету та краси шкіри
    16:00
    Каша, яка добре впливає на кишківник і багата антиоксидантами
    12:00
    Найкраща олія для правильної роботи печінки
    8:00
    Фрукт, який знижує ризик ожиріння печінки
    20:00
    Яким чином гливи захищають печінку від руйнування
    16:00
    Овоч, який розріджує жовч та сприяє її відтоку
    12:00
    4 принципи харчування, якщо ви запідозрили у себе діабет
    8:00
    Доступна спеція, яка захищає структуру печінки
    20:00
    Продукт, котрий прибирає зайвий жир з печінки при її ожирінні
    16:00
    Овочі, котрі знижують запальні процеси в печінці
    12:00
    Продукти, котрі збагачують організм фолієвою кислотою.
    8:00
    Три правила безпечного вживання мандаринів
    20:00
    Смачний фрукт, який запобігає атеросклерозу та регулює рівень цукру в крові
    16:00
    Корисні напої при тимчасовій втраті голосу
    12:00
    Їжа, котра заважає голосу красиво звучати
    8:00
    Найгірші продукти для щитовидної залози
    20:00
    Звичайна ягода здатна допомогти при відкладенні солей
    16:00
    Натуральна настійка від болю в голові
    12:00
    Ягода для очистки організму від солей важких металів
    8:00
    В яких продуктах міститься вітамін В8
    22:00
    Чому після обіду хочеться спати
    20:00
    Суперфуд, який відновлює ресурси організму та захищає нервову систему
    16:00
    5 помилок у харчуванні, які шкодять щитовидній залозі
    12:00
    Продукти, котрі дають нігтям силу та красу
    Здоров'я в соцмережах: