Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Кава допомагає захиститись від каменів в нирках

13:30, 22 Жов 2021 · Категорія: Харчування, Лікування · Переглядів 1006 · 

Дослідження з використанням баз даних щодо ДНК сотень тисяч людей прийшло до приємного висновку. Щоденне вживання кави і кофеїну запобігає утворенню каменів у нирках.

Кава від каменів нирках

Кава від каменів нирках



Радісна новина для величезної армії шанувальників кави та напоїв на її основі. Нове дослідження показало, що вживання кави і кофеїну може знизити ризик утворення каменів в нирках. Його результати публікує American Journal of Kidney Diseases. Повідомляється, що дослідження було рандомізованим і плацебо-контрольованим.

Його результати демонструють, що перехід з однієї на півтори чашки кави на день зменшує ймовірність утворення каменів в нирках на 40%. Підсумки дослідження переконливо свідчать про те, що регулярне вживання кави корисне для захисту від сечокам'яної хвороби. Свої висновки вчені зробили на основі аналізу інформації по 571 657 учасників, які страждали від каменів в нирках і брали участь в двох спостережних дослідженнях.

Отримано нові докази того, що кава і кофеїн запобігають утворенню каменів в нирках. З урахуванням поширеності сечокам'яної хвороби в розвинених країнах світу і важких симптомів, яка вона викликає у людей, цілком можливо, кави зроблять одним з інструментів профілактики недуги. Причому не тільки доступним, але і дуже приємним для багатьох. Приблизно 15% населення нашої планети в той чи інший період часу стикається з сечокам'яною хворобою. Раніше вчені також знаходили зв'язок між вживанням кави і зниженням ризику цієї хвороби, але зараз в ході масштабної роботи використовувалися різного роду генетичні варіанти, що робить її ще більш істотною.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    12:00
    Правильне вживання житнього хліба допоможе не нашкодити фігурі
    8:00
    Як влітку уникнути кишкових інфекцій
    20:00
    Кому потрібно бути дуже обережним із чаєм каркаде
    16:00
    6 очевидних переваг від регулярного вживання чаю каркаде
    12:00
    Турецький напій, котрий чудово підтримує серце та судини
    8:00
    4 ознаки того, що ви п'єте надто багато води
    22:00
    Від чого залежить те, скільки води треба людині пити щодня
    20:00
    Три овочі, які здатні чудово замінити цукор
    18:00
    Як вживати сухофрукти, щоб вони приносили лише користь
    16:00
    Фрукт, який можна використовувати в якості замінника цукру
    12:00
    Найкраща їжа для простати
    8:00
    Чи можна їсти малину при цукровому діабеті
    22:00
    Топ-7 корисних властивостей, які дарує людям малина
    18:00
    Як їсти абрикоси при цукровому діабеті
    14:00
    Іван-чай позитивно впливає на травлення та нервову систему
    12:00
    4 поради, як пити каву безпечно для організму
    10:00
    5 типів людей, яким варто бути обережним із вживанням кави
    8:00
    Два позитивні ефекти для судин від вживання кави
    22:00
    Чудовий напій для підтримання мікрофлори кишківника
    20:00
    Три види чаю, які наситять організм енергією
    16:00
    Напій айран: корисний чи не дуже?
    14:00
    Чим шашлики можуть нашкодити здоров'ю людини
    12:00
    4 правила відповідального споживання домашніх пельменів
    8:00
    Як зробити домашні пельмені кориснішими для організму
    22:00
    Найкраща каша для тих, хто стежить за фігурою
    20:00
    Що додати до гречки для розкриття її корисних речовин
    16:00
    Чому нав'язливий потяг до солодкого - це ознака надлишку цукру в організмі
    12:00
    Продукти, в яких міститься достатньо вітаміну В11
    8:00
    Насіння, яке покращує стан шкіри та судин і знижує тривожність
    20:00
    Як приготувати кашу з вітаміном С
    18:00
    Смачна страва, яка наситить організм цинком та вітаміном Е
    16:00
    Корисна каша для зору, шкіри і травлення
    12:00
    5 ситуацій, в яких часник категорично заборонений
    8:00
    Що буде з людиною, котра регулярно їсть часник
    22:00
    Як вживати кашу з сухофруктами, щоб вона приносила лише користь
    20:00
    Що треба їсти для насичення Омега-3 та рослинним білком
    18:00
    Їжа для покращення зору, імунітету та краси шкіри
    16:00
    Каша, яка добре впливає на кишківник і багата антиоксидантами
    12:00
    Найкраща олія для правильної роботи печінки
    8:00
    Фрукт, який знижує ризик ожиріння печінки
    Здоров'я в соцмережах: