Продукти, які покращать вашу старість
12:30, 27 Жов 2021 · Категорія: Харчування · Переглядів 946 ·
Профілактичне харчування, яке допоможе відкласти деменцію на потім.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Харчування для здоров'я мозку
|
У новій роботі, опублікованій у журналі Science Advances, вчені проаналізували, як їжа може знижувати ризик деменції та хвороби Альцгеймера. Японські дослідники виявили, що дієта з низьким вмістом білка може прискорити дегенерацію мозку. Такий висновок було зроблено щодо тварин моделей. На думку вчених, вся справа у високому вмісті амінокислот.
"Більшість продуктів тваринного походження містять усі необхідні незамінні амінокислоти, і багато білкових продуктів на рослинній основі також можуть бути відмінними джерелами амінокислот", - зазначають вчені.
За результатами дослідження до п'ятірки продуктів із найвищою кількістю амінокислот увійшли:
- кіноа;
- яйця;
- індичка;
- сир;
- гриби.
ЛікарМакото Хігучи, один із авторів дослідження, зазначив, що у людей похилого віку дієта з низьким вмістом білка пов'язана з поганою підтримкою функції мозку.
"Більшість продуктів тваринного походження містять усі необхідні незамінні амінокислоти, і багато білкових продуктів на рослинній основі також можуть бути відмінними джерелами амінокислот", - зазначають вчені.
За результатами дослідження до п'ятірки продуктів із найвищою кількістю амінокислот увійшли:
- кіноа;
- яйця;
- індичка;
- сир;
- гриби.
ЛікарМакото Хігучи, один із авторів дослідження, зазначив, що у людей похилого віку дієта з низьким вмістом білка пов'язана з поганою підтримкою функції мозку.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:









29/05/2026
Молочні каші, котрі приносять найбільшу користь
30/05/2026
Топ-5 переваг від вживання курячих яєць
29/05/2026
Яка їжа поповнить організм вітаміном В6
29/05/2026
Вітамін В6: важливий при вагітності та працює для гемоглобіну



