Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Названо продукти, які можуть зменшити ризик розвитку діабету другого типу

14:00, 15 Лист 2021 · Категорія: Харчування, Жіноче здоров'я, Чоловіче здоров'я, Кров і судини · Переглядів 3091 · 

Діабет другого типу – це серйозне хронічне захворювання, що розвивається внаслідок неефективного використання організмом інсуліну (гормону, що регулює рівень цукру на крові). За даними Всесвітньої організації охорони здоров'я, такий тип діабету виникає в основному на тлі надмірної маси тіла та недостатньої фізичної активності

Названо продукти, які можуть зменшити ризик розвитку діабету другого типу

Названо продукти, які можуть зменшити ризик розвитку діабету другого типу



До групи ризику входять люди з переддіабетом – це проміжний стан, коли організм не функціонує нормально, але порушення ще не досягло стадії хвороби. Через це у крові відзначається підвищений рівень цукру – основна ознака переддіабету.

Згідно з дослідженням, опублікованим у Nutrition Journal, люди з переддіабетом можуть зменшити ризик розвитку діабету другого типу, змінивши свій раціон. Загалом у дослідженні взяли участь 639 осіб (50% жінки, середній вік 47,3 року), у яких спочатку був переддіабет.

Після майже дев'яти років спостереження з'ясувалося, що порівняно з людьми, які відносно стабільно вживали молочні продукти протягом трьох років, у тих, хто зменшив споживання цих продуктів, був більш високий ризик розвитку діабету другого типу. А збільшення споживання знежирених молочних продуктів на 0,5 порції на день пов'язано з нижчим ризиком розвитку захворювання.

Також вчені дійшли висновку, що у тих, хто збільшив споживання молока з низьким вмістом жиру та знежиреного йогурту, був нижчий ризик розвитку діабету другого типу. А заміна знежиреного молока та йогурту звичайним сиром, навпаки, була пов'язана із підвищенням ризику діабету другого типу.

На закінчення вчені зазначили, що знежирені молочні продукти можуть зіграти роль у профілактиці захворювання у пацієнтів із переддіабетом.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    20:00
    Три овочі, які здатні чудово замінити цукор
    18:00
    Як вживати сухофрукти, щоб вони приносили лише користь
    16:00
    Фрукт, який можна використовувати в якості замінника цукру
    12:00
    Найкраща їжа для простати
    8:00
    Чи можна їсти малину при цукровому діабеті
    22:00
    Топ-7 корисних властивостей, які дарує людям малина
    18:00
    Як їсти абрикоси при цукровому діабеті
    14:00
    Іван-чай позитивно впливає на травлення та нервову систему
    12:00
    4 поради, як пити каву безпечно для організму
    10:00
    5 типів людей, яким варто бути обережним із вживанням кави
    8:00
    Два позитивні ефекти для судин від вживання кави
    22:00
    Чудовий напій для підтримання мікрофлори кишківника
    20:00
    Три види чаю, які наситять організм енергією
    16:00
    Напій айран: корисний чи не дуже?
    14:00
    Чим шашлики можуть нашкодити здоров'ю людини
    12:00
    4 правила відповідального споживання домашніх пельменів
    8:00
    Як зробити домашні пельмені кориснішими для організму
    22:00
    Найкраща каша для тих, хто стежить за фігурою
    20:00
    Що додати до гречки для розкриття її корисних речовин
    16:00
    Чому нав'язливий потяг до солодкого - це ознака надлишку цукру в організмі
    12:00
    Продукти, в яких міститься достатньо вітаміну В11
    8:00
    Насіння, яке покращує стан шкіри та судин і знижує тривожність
    20:00
    Як приготувати кашу з вітаміном С
    18:00
    Смачна страва, яка наситить організм цинком та вітаміном Е
    16:00
    Корисна каша для зору, шкіри і травлення
    12:00
    5 ситуацій, в яких часник категорично заборонений
    8:00
    Що буде з людиною, котра регулярно їсть часник
    22:00
    Як вживати кашу з сухофруктами, щоб вона приносила лише користь
    20:00
    Що треба їсти для насичення Омега-3 та рослинним білком
    18:00
    Їжа для покращення зору, імунітету та краси шкіри
    16:00
    Каша, яка добре впливає на кишківник і багата антиоксидантами
    12:00
    Найкраща олія для правильної роботи печінки
    8:00
    Фрукт, який знижує ризик ожиріння печінки
    20:00
    Яким чином гливи захищають печінку від руйнування
    16:00
    Овоч, який розріджує жовч та сприяє її відтоку
    12:00
    4 принципи харчування, якщо ви запідозрили у себе діабет
    8:00
    Доступна спеція, яка захищає структуру печінки
    20:00
    Продукт, котрий прибирає зайвий жир з печінки при її ожирінні
    16:00
    Овочі, котрі знижують запальні процеси в печінці
    12:00
    Продукти, котрі збагачують організм фолієвою кислотою.
    Здоров'я в соцмережах: