Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Як жити довго: 3 простих антивікових продукти

14:00, 07 Бер 2022 · Категорія: Харчування, Жіноче здоров'я, Чоловіче здоров'я, Секрети довголіття · Переглядів 12079 · 

Деякі продукти з високим вмістом поліфенолів можуть захистити мітохондрії, що знаходяться всередині клітин організму людини та забезпечують їх енергією. Збереження функцій мітохондрій є важливим чинником, що впливає довголіття. Такі продукти, як оливкова олія, ягоди і навіть сир є антивіковими за рахунок вмісту в них корисних для підтримки здоров'я елементів. Доктор медичних наук, кардіолог Стівен Гандрі розповів, у чому їхні переваги

Як жити довго: 3 простих антивікових продукти

Як жити довго: 3 простих антивікових продукти



Оливкова олія

"Я сумно освідомлений словами про те, що єдина мета їжі - наповнити рот оливковою олією", - жартує лікар Гандрі. Оливкова олія, за його словами, багата на поліфеноли, такі як олеуропеїн, лігнани і гідрокситірозол. Вона знижує рівень холестерину та кров'яний тиск. А недавнє дослідження, опубліковане Journal of the American College of Cardiology, показало, що підвищення споживання оливкової олії, особливо замість інших жирів, може збільшити тривалість життя.

Ягоди

Щоб жити довго, рекомендується їсти ягоди, які теж багаті на поліфеноли. Чорниця, наприклад, містить антоціани, які підтримують здоров'я мозку та всього організму. Вчені навіть виявили зв'язок між антоціанами та здоровим старінням. Гранати включають еллагову кислоту, яка допомагає в обміні речовин і роботі мозку. Найбільше поліфенолів міститься в листі, плодах та насінні рослин, передає портал Mind Body Green.

Сир

Продукт, який несподіваним чином увійшов до топ-3 антивікових продуктів. Багато лікарів не вважають сир корисною їжею. Проте лікар Гандрі розповів, що існують певні види сиру, які треба їсти, щоб довго жити.

У процесі вивчення "блакитних зон" – територій із високою концентрацією довгожителів серед населення – він виявив цікавий зв'язок між довголіттям та наявністю кіз та овець. За його словами, ті, хто володіє цими тваринами та виробляє продукти з козячого та овечого молока, відрізняються вищою тривалістю життя. Він вважає, що сир, зроблений з молока кіз та овець, містить корисні сполуки, що позитивно впливають на мітохондрії.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    8:00
    Забудьте про каву вранці: ось що гастроентерологи п’ють одразу після пробудження
    1:55
    Що можна їсти вночі: дієтологиня назвала продукти, які можна залишити в холодильнику
    0:36
    Вчені назвали напій, який покращує сон
    23:27
    Яйця на сніданок можуть підвищити ризик згустків крові
    8:35
    Дієтологиня розповіла, кому не слід пити багато зеленого чаю
    0:57
    Вчені виявили несподівану користь жирної їжі
    12:39
    Вживання брокколі може знизити ризик розвитку гіпертонії
    9:53
    Лікарка пояснила, яке вживання кави є неправильним
    9:15
    Чотири фрукти, які не варто чистити
    9:36
    Який спосіб приготування кави найкращий для серця
    10:23
    Вживання кави відразу після приготування пов’язане з високим ризиком раку
    1:41
    Кабачок проти огірка: дієтологи пояснили, який овоч корисніший
    8:16
    Дієтологи розповіли коли картопля стає небезпечною стравою
    23:40
    Що можна їсти перед сном: продукти, які не нашкодять фігурі
    10:01
    Найкорисніший сніданок - авокадо з яйцем
    1:01
    Японські дієтологи вважають, що приготовлена на грилі їжа є найбільш небезпечною
    9:09
    Дієтологи не рекомендують курцям їсти моркву та помідори
    2:02
    Три продукти, які допоможуть краще спати ночами
    22:42
    Як йогурт впливає на артеріальний тиск
    1:43
    Варто вживати всім: цей фрукт дуже корисний для здоров'я
    2:25
    Вчені визнали, що червоне м’ясо може завдати шкоди здоров’ю
    10:47
    Лохина проти бананів: що краще для енергії та стабільного рівня цукру в крові
    23:40
    Які продукти краще їсти сирими
    9:34
    Медики назвали найкорисніший фрукт в літній час
    0:36
    Кава з молоком знижує ймовірність появи раку стравоходу
    9:24
    Лікарі назвали перекус який містить багато клітковини
    21:24
    Які фруктові кісточки можна їсти, а які ні
    15:17
    Який йогурт корисніший – грецький чи звичайний: пояснення дієтологів
    23:24
    Як молочні продукти впливають на артеріальний тиск?
    8:44
    Бажаючим схуднути потрібен сніданок після 11:00
    22:56
    Гірчиця чи кетчуп: що корисніше?
    8:38
    Щоденне вживання бананів може шкодити здоров’ю
    10:00
    Сніданок для гіпертоніків: фахівці дали поради
    0:26
    Вчені розповіли про користь молочного шоколаду на сніданок
    20:32
    Відомі дієтологи розповіли, що не можна їсти з кавою
    14:11
    Кава з оливковою олією – найобговорюваніший гастротренд 2026 року
    8:43
    Вживання риби виявилося пов’язане зі схильністю до раку шкіри
    22:56
    Що буде з холестерином, якщо регулярно їсти авокадо
    23:03
    Дієтологи розповіли як зробити картоплю частиною дієти
    23:01
    Секрет дієтологів: який продукт допомагає худнути без дієт
    Здоров'я в соцмережах: