Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Як правильно пити алкоголь, щоб у вас не виник рак

18:00, 18 Кві 2022 · Категорія: Харчування, Жіноче здоров'я, Чоловіче здоров'я, Рак і пухлини · Переглядів 9014 · 

Нещодавні наукові дослідження демонструють, що навіть у помірних дозах алкоголь може спричинити онкологічні захворювання. Але, можливо, є спосіб їх уникнути?

Як правильно пити алкоголь, щоб у вас не виник рак

Як правильно пити алкоголь, щоб у вас не виник рак



Рак вважається головною причиною смерті у Японії. У грудні 2019 року було опубліковано результати дослідження, в якому вивчався вплив вживання спиртних напоїв у малих дозах на розвиток раку у японських мешканців. Проводилося це дослідження Токійським університетом. Нижче – зауваження Масаєсі Дзаїцу, одного з авторів цього дослідження та доцента кафедри громадської охорони здоров'я Школи медицини Медичного університету Докке.

За словами фахівця, під час дослідження аналізувалися дані про пацієнтів із 33 японських лікарень. Вчені порівняли 63 232 людей з раком і стільки ж – без цього діагнозу (середній вік піддослідних – 69 років, серед учасників – 65 відсотків чоловіків та 35 відсотків жінок). Враховувалися при цьому такі фактори, як стать, вік, лікарня, рік постачання діагнозу.

Результати дослідження показали, що навіть якщо пити трохи й у помірних кількостях, то ймовірність розвитку раку все одно підвищується. У тих, хто взагалі відмовився від алкоголю, ризик появи онкологічного захворювання був низьким.

Якщо людина пила 23 г чистого спирту щодня, то протягом 10 років ризик виникнення будь-якого різновиду раку підвищувався у 1,05 рази (або на 5 відсотків).

Від алкоголю страждають багато органів. Проте найбільше – стравохід. Тому ймовірність розвитку раку цього органу стає вищою в 1,45 рази, якщо пити протягом 10 років по 23 г спирту на день. Що стосується губ, ротової порожнини та глотки, то ризик виникнення цих форм раку стає вищим у 1,1 рази, а ймовірність раку гортані зростає в 1,22 рази.

Однак є спосіб знизити ймовірність розвитку раку. На думку Дзаїцу, головне – це кількість випитого алкоголю. Його треба максимально контролювати. Можливо, для цього потрібно навіть змінити звички: наприклад, якщо ви п'єте щодня, то спочатку потрібно спробувати не вживати алкоголю хоча б один раз на тиждень.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    12:00
    Турецький напій, котрий чудово підтримує серце та судини
    8:00
    4 ознаки того, що ви п'єте надто багато води
    22:00
    Від чого залежить те, скільки води треба людині пити щодня
    20:00
    Три овочі, які здатні чудово замінити цукор
    18:00
    Як вживати сухофрукти, щоб вони приносили лише користь
    16:00
    Фрукт, який можна використовувати в якості замінника цукру
    12:00
    Найкраща їжа для простати
    8:00
    Чи можна їсти малину при цукровому діабеті
    22:00
    Топ-7 корисних властивостей, які дарує людям малина
    18:00
    Як їсти абрикоси при цукровому діабеті
    14:00
    Іван-чай позитивно впливає на травлення та нервову систему
    12:00
    4 поради, як пити каву безпечно для організму
    10:00
    5 типів людей, яким варто бути обережним із вживанням кави
    8:00
    Два позитивні ефекти для судин від вживання кави
    22:00
    Чудовий напій для підтримання мікрофлори кишківника
    20:00
    Три види чаю, які наситять організм енергією
    16:00
    Напій айран: корисний чи не дуже?
    14:00
    Чим шашлики можуть нашкодити здоров'ю людини
    12:00
    4 правила відповідального споживання домашніх пельменів
    8:00
    Як зробити домашні пельмені кориснішими для організму
    22:00
    Найкраща каша для тих, хто стежить за фігурою
    20:00
    Що додати до гречки для розкриття її корисних речовин
    16:00
    Чому нав'язливий потяг до солодкого - це ознака надлишку цукру в організмі
    12:00
    Продукти, в яких міститься достатньо вітаміну В11
    8:00
    Насіння, яке покращує стан шкіри та судин і знижує тривожність
    20:00
    Як приготувати кашу з вітаміном С
    18:00
    Смачна страва, яка наситить організм цинком та вітаміном Е
    16:00
    Корисна каша для зору, шкіри і травлення
    12:00
    5 ситуацій, в яких часник категорично заборонений
    8:00
    Що буде з людиною, котра регулярно їсть часник
    22:00
    Як вживати кашу з сухофруктами, щоб вона приносила лише користь
    20:00
    Що треба їсти для насичення Омега-3 та рослинним білком
    18:00
    Їжа для покращення зору, імунітету та краси шкіри
    16:00
    Каша, яка добре впливає на кишківник і багата антиоксидантами
    12:00
    Найкраща олія для правильної роботи печінки
    8:00
    Фрукт, який знижує ризик ожиріння печінки
    20:00
    Яким чином гливи захищають печінку від руйнування
    16:00
    Овоч, який розріджує жовч та сприяє її відтоку
    12:00
    4 принципи харчування, якщо ви запідозрили у себе діабет
    8:00
    Доступна спеція, яка захищає структуру печінки
    Здоров'я в соцмережах: