Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Червоне та біле вино виявилося кориснішим для серця та фігури, ніж пиво та інші спиртні напої

18:00, 24 Кві 2022 · Категорія: Харчування, Жіноче здоров'я, Чоловіче здоров'я, Кров і судини · Переглядів 3083 · 

Бріттані Ларсен разом із колегами вивчила, як на здоров'я людини впливають різні алкогольні напої. З'ясувалося, що найкорисніше з цього списку біле та червоне вино

Червоне та біле вино виявилося кориснішим для серця та фігури, ніж пиво та інші спиртні напої

Червоне та біле вино виявилося кориснішим для серця та фігури, ніж пиво та інші спиртні напої



Як зазначає Бріттані Ларсен з Університету штату Айова (США), через міцні спиртні напої та пиво у людини збільшується кількість вісцерального жиру. Це небезпечний для здоров'я жир, через який можуть розвинутись, наприклад, серцево-судинні захворювання, метаболічний синдром.

У той самий час вино, як з'ясувалося, впливає на підвищення рівня такого жиру. Більше того, воно може навіть захистити від нього. Наприклад, при вживанні червоного вина кількість вісцерального жиру зменшується.

Незважаючи на те, що біле вино не впливало на рівень вісцерального жиру, воно допомагало зробити кістки літніх людей більш щільними. При цьому пили це вино старі люди в помірних дозах.

В рамках дослідження експерти проаналізували інформацію про здоров'я людей, яку взяли з бази даних UK Biobank. Усього вивчалися дані про 1869 дорослих, вік яких варіювався від 40 до 79 років. Враховувалися такі фактори, як вживання алкоголю, харчування, спосіб життя, демографічні фактори, вага, ріст, склад крові.

Усі отримані під час проведеного дослідження результати були опубліковані в Obesity Science & Practice


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    15:33
    Чим замінити фастфуд: прості та корисні альтернативи
    0:44
    Досить однієї чашки: напій, який допоможе заснути та зміцнити сон
    8:00
    Забудьте про каву вранці: ось що гастроентерологи п’ють одразу після пробудження
    1:55
    Що можна їсти вночі: дієтологиня назвала продукти, які можна залишити в холодильнику
    0:36
    Вчені назвали напій, який покращує сон
    23:27
    Яйця на сніданок можуть підвищити ризик згустків крові
    8:35
    Дієтологиня розповіла, кому не слід пити багато зеленого чаю
    0:57
    Вчені виявили несподівану користь жирної їжі
    12:39
    Вживання брокколі може знизити ризик розвитку гіпертонії
    9:53
    Лікарка пояснила, яке вживання кави є неправильним
    9:15
    Чотири фрукти, які не варто чистити
    9:36
    Який спосіб приготування кави найкращий для серця
    10:23
    Вживання кави відразу після приготування пов’язане з високим ризиком раку
    1:41
    Кабачок проти огірка: дієтологи пояснили, який овоч корисніший
    8:16
    Дієтологи розповіли коли картопля стає небезпечною стравою
    23:40
    Що можна їсти перед сном: продукти, які не нашкодять фігурі
    10:01
    Найкорисніший сніданок - авокадо з яйцем
    1:01
    Японські дієтологи вважають, що приготовлена на грилі їжа є найбільш небезпечною
    9:09
    Дієтологи не рекомендують курцям їсти моркву та помідори
    2:02
    Три продукти, які допоможуть краще спати ночами
    22:42
    Як йогурт впливає на артеріальний тиск
    1:43
    Варто вживати всім: цей фрукт дуже корисний для здоров'я
    2:25
    Вчені визнали, що червоне м’ясо може завдати шкоди здоров’ю
    10:47
    Лохина проти бананів: що краще для енергії та стабільного рівня цукру в крові
    23:40
    Які продукти краще їсти сирими
    9:34
    Медики назвали найкорисніший фрукт в літній час
    0:36
    Кава з молоком знижує ймовірність появи раку стравоходу
    9:24
    Лікарі назвали перекус який містить багато клітковини
    21:24
    Які фруктові кісточки можна їсти, а які ні
    15:17
    Який йогурт корисніший – грецький чи звичайний: пояснення дієтологів
    23:24
    Як молочні продукти впливають на артеріальний тиск?
    8:44
    Бажаючим схуднути потрібен сніданок після 11:00
    22:56
    Гірчиця чи кетчуп: що корисніше?
    8:38
    Щоденне вживання бананів може шкодити здоров’ю
    10:00
    Сніданок для гіпертоніків: фахівці дали поради
    0:26
    Вчені розповіли про користь молочного шоколаду на сніданок
    20:32
    Відомі дієтологи розповіли, що не можна їсти з кавою
    14:11
    Кава з оливковою олією – найобговорюваніший гастротренд 2026 року
    8:43
    Вживання риби виявилося пов’язане зі схильністю до раку шкіри
    22:56
    Що буде з холестерином, якщо регулярно їсти авокадо
    Здоров'я в соцмережах: