Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Вчені: вживання яєць покращує здоров'я серця

06:00, 26 Тра 2022 · Категорія: Харчування, Жіноче здоров'я, Чоловіче здоров'я, Кров і судини · Переглядів 5387 · 

Нещодавно стало відомо, що в помірних кількостях яйця можуть підтримувати серце в здоровому стані. Про це пише портал Medical Xpress

Вчені: вживання яєць покращує здоров'я серця

Вчені: вживання яєць покращує здоров'я серця



Дані дослідження, опублікованого у виданні eLife, показують, що якщо з'їдати щодня максимум по одному яйцю, то ймовірність розвитку хвороб серця знизиться. Крім того, завдяки споживанню яєць збільшується рівень корисних для серця метаболітів у крові.

Загалом результати досліджень, пов'язаних із впливом яєць на стан серця, досить суперечливі. Наприклад, у 2018 році (результати проведеної роботи були опубліковані у виданні Heart) стало відомо, що у людей, які їдять приблизно по одному яйцю на день, ризик серцево-судинних захворювань та інсульту нижчий, ніж у тих, хто вважає за краще вживати яйця рідше.

У рамках нового дослідження Ланг Пан, магістр кафедри епідеміології та біостатистики з Пекінського університету, разом із командою відібрали з China Kadoorie Biobank 4778 осіб. З цих людей хвороби серця мали 3401 людина. Далі спеціалісти за допомогою методу спрямованого ядерного магнітного резонансу вивчили 225 метаболітів у зразках плазми. 24 з них були пов'язані з кількістю з'їдених учасниками яєць.

З'ясувалося, що ті, хто їв яйця у помірних кількостях, мали більше за білок аполіпопротеїну А1. Також у цих людей було більше великих молекул ліпопротеїнів високої щільності, які дозволяють виводити холестерин та запобігають закупорці кровоносних судин. При цьому закупорка судин може призвести до інсульту та серцевих нападів.

Крім цього, фахівці виділили 14 метаболітів, пов'язаних із хворобами серця. Виявилося, що учасники, які вживають менше яєць, мали нижчий рівень корисних і вищий рівень шкідливих метаболітів на відміну тих, хто їв ці продукти регулярно.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    18:00
    Як вживати сухофрукти, щоб вони приносили лише користь
    16:00
    Фрукт, який можна використовувати в якості замінника цукру
    12:00
    Найкраща їжа для простати
    8:00
    Чи можна їсти малину при цукровому діабеті
    22:00
    Топ-7 корисних властивостей, які дарує людям малина
    18:00
    Як їсти абрикоси при цукровому діабеті
    14:00
    Іван-чай позитивно впливає на травлення та нервову систему
    12:00
    4 поради, як пити каву безпечно для організму
    10:00
    5 типів людей, яким варто бути обережним із вживанням кави
    8:00
    Два позитивні ефекти для судин від вживання кави
    22:00
    Чудовий напій для підтримання мікрофлори кишківника
    20:00
    Три види чаю, які наситять організм енергією
    16:00
    Напій айран: корисний чи не дуже?
    14:00
    Чим шашлики можуть нашкодити здоров'ю людини
    12:00
    4 правила відповідального споживання домашніх пельменів
    8:00
    Як зробити домашні пельмені кориснішими для організму
    22:00
    Найкраща каша для тих, хто стежить за фігурою
    20:00
    Що додати до гречки для розкриття її корисних речовин
    16:00
    Чому нав'язливий потяг до солодкого - це ознака надлишку цукру в організмі
    12:00
    Продукти, в яких міститься достатньо вітаміну В11
    8:00
    Насіння, яке покращує стан шкіри та судин і знижує тривожність
    20:00
    Як приготувати кашу з вітаміном С
    18:00
    Смачна страва, яка наситить організм цинком та вітаміном Е
    16:00
    Корисна каша для зору, шкіри і травлення
    12:00
    5 ситуацій, в яких часник категорично заборонений
    8:00
    Що буде з людиною, котра регулярно їсть часник
    22:00
    Як вживати кашу з сухофруктами, щоб вона приносила лише користь
    20:00
    Що треба їсти для насичення Омега-3 та рослинним білком
    18:00
    Їжа для покращення зору, імунітету та краси шкіри
    16:00
    Каша, яка добре впливає на кишківник і багата антиоксидантами
    12:00
    Найкраща олія для правильної роботи печінки
    8:00
    Фрукт, який знижує ризик ожиріння печінки
    20:00
    Яким чином гливи захищають печінку від руйнування
    16:00
    Овоч, який розріджує жовч та сприяє її відтоку
    12:00
    4 принципи харчування, якщо ви запідозрили у себе діабет
    8:00
    Доступна спеція, яка захищає структуру печінки
    20:00
    Продукт, котрий прибирає зайвий жир з печінки при її ожирінні
    16:00
    Овочі, котрі знижують запальні процеси в печінці
    12:00
    Продукти, котрі збагачують організм фолієвою кислотою.
    8:00
    Три правила безпечного вживання мандаринів
    Здоров'я в соцмережах: