Як інтервальне голодування продовжує життя?
06:20, 10 Лип 2023 · Категорія: Харчування, Секрети довголіття · Переглядів 1665 ·
Про результати нового дослідження - читайте у матеріалі.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Інтервальне голодування
|
Команда вчених з Університету Вісконсину у Медісоні провела дослідження на моделях мишей. Результати показують, що інтервальне голодування продовжує життя.
Дані експерименту поки що не перенесли остаточно на людей. Натомість автор дослідження Дадлі Ламмінг заявив, що вчені вже близько століття знають: обмеження калорій подовжує тривалість життя гризунів.
Мишей розділили на 2 групи. Обсяг споживаних калорій скоротили на 30%. Одна з груп мала доступ до низькокалорійної їжі протягом усього дня, а інша отримувала продукти за одне годування з 21-годинним інтервалом.
Дослідження показало, що гризуни з обмеженням калорій жили приблизно на півроку довше, ніж ті, які їли скільки завгодно в будь-який час доби.
Дадлі Ламмінг каже: "Оскільки миші живуть близько двох років (а ми зараз доживаємо до 80), нам, можливо, доведеться проводити дослідження більше 50 років, щоб перевірити, чи така велика зміна наших харчових звичок насправді сприяє довголіттю людини".
Дані експерименту поки що не перенесли остаточно на людей. Натомість автор дослідження Дадлі Ламмінг заявив, що вчені вже близько століття знають: обмеження калорій подовжує тривалість життя гризунів.
Мишей розділили на 2 групи. Обсяг споживаних калорій скоротили на 30%. Одна з груп мала доступ до низькокалорійної їжі протягом усього дня, а інша отримувала продукти за одне годування з 21-годинним інтервалом.
Дослідження показало, що гризуни з обмеженням калорій жили приблизно на півроку довше, ніж ті, які їли скільки завгодно в будь-який час доби.
Дадлі Ламмінг каже: "Оскільки миші живуть близько двох років (а ми зараз доживаємо до 80), нам, можливо, доведеться проводити дослідження більше 50 років, щоб перевірити, чи така велика зміна наших харчових звичок насправді сприяє довголіттю людини".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:










02/06/2026
В яких продуктах міститься вітамін В8
02/06/2026
Чи можна робити перманентний макіяж при діабеті
01/06/2026
Їжа з найбільшим вмістом вітаміну В7
01/06/2026
Хронічне запалення спричиняє зростання рівня холестерину



