Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Вчені довели, що нестача сну провокує тягу до солодкого

08:00, 01 Сер 2025 · Категорія: Харчування · Переглядів 936 · 

Якщо ви мало спите, то хочете їсти більше солодощів.

солодощі

солодощі



Якщо ви самі не помічаєте, як з'їли відразу плитку шоколаду, подумайте, чи добре ви спите. Вчені з'ясували, що причиною підвищеної тяги до солодкого може бути нестача сну.

Недосип і тривожний сон різко збільшують бажання їсти солодке. У свою чергу, повноцінний відпочинок вночі діє протилежно та покращує контроль над бажанням їсти шкідливі продукти. Такого висновку дійшли вчені з Університету штату Мічиган (США).

Дослідники спостерігали за групою із кількох десятків добровольців. Вони помітили, що багато солодкого їли учасники, які спали менше. Особливо сильний зв'язок між браком сну і потягом до солодощів був у жінок — споживання продуктів із цукром у них підвищувалося на 15%.

"Безсоння впливає на "центр винагороди" мозку і підвищує вироблення кортизолу. Надмірний прийом їжі пов'язаний із впливом цього гормону", - зазначили науковці.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    0:36
    Вчені назвали напій, який покращує сон
    23:27
    Яйця на сніданок можуть підвищити ризик згустків крові
    8:35
    Дієтологиня розповіла, кому не слід пити багато зеленого чаю
    0:57
    Вчені виявили несподівану користь жирної їжі
    12:39
    Вживання брокколі може знизити ризик розвитку гіпертонії
    9:53
    Лікарка пояснила, яке вживання кави є неправильним
    9:15
    Чотири фрукти, які не варто чистити
    9:36
    Який спосіб приготування кави найкращий для серця
    10:23
    Вживання кави відразу після приготування пов’язане з високим ризиком раку
    1:41
    Кабачок проти огірка: дієтологи пояснили, який овоч корисніший
    8:16
    Дієтологи розповіли коли картопля стає небезпечною стравою
    23:40
    Що можна їсти перед сном: продукти, які не нашкодять фігурі
    10:01
    Найкорисніший сніданок - авокадо з яйцем
    1:01
    Японські дієтологи вважають, що приготовлена на грилі їжа є найбільш небезпечною
    9:09
    Дієтологи не рекомендують курцям їсти моркву та помідори
    2:02
    Три продукти, які допоможуть краще спати ночами
    22:42
    Як йогурт впливає на артеріальний тиск
    1:43
    Варто вживати всім: цей фрукт дуже корисний для здоров'я
    2:25
    Вчені визнали, що червоне м’ясо може завдати шкоди здоров’ю
    10:47
    Лохина проти бананів: що краще для енергії та стабільного рівня цукру в крові
    23:40
    Які продукти краще їсти сирими
    9:34
    Медики назвали найкорисніший фрукт в літній час
    0:36
    Кава з молоком знижує ймовірність появи раку стравоходу
    9:24
    Лікарі назвали перекус який містить багато клітковини
    21:24
    Які фруктові кісточки можна їсти, а які ні
    15:17
    Який йогурт корисніший – грецький чи звичайний: пояснення дієтологів
    23:24
    Як молочні продукти впливають на артеріальний тиск?
    8:44
    Бажаючим схуднути потрібен сніданок після 11:00
    22:56
    Гірчиця чи кетчуп: що корисніше?
    8:38
    Щоденне вживання бананів може шкодити здоров’ю
    10:00
    Сніданок для гіпертоніків: фахівці дали поради
    0:26
    Вчені розповіли про користь молочного шоколаду на сніданок
    20:32
    Відомі дієтологи розповіли, що не можна їсти з кавою
    14:11
    Кава з оливковою олією – найобговорюваніший гастротренд 2026 року
    8:43
    Вживання риби виявилося пов’язане зі схильністю до раку шкіри
    22:56
    Що буде з холестерином, якщо регулярно їсти авокадо
    23:03
    Дієтологи розповіли як зробити картоплю частиною дієти
    23:01
    Секрет дієтологів: який продукт допомагає худнути без дієт
    9:05
    Вчені виявили, що йогурт захищає від серцевих захворювань
    8:38
    Вживання кави залишає у вашому організмі біомаркери
    Здоров'я в соцмережах: