Як виявилось, не всі ліки, які лікують цей орган будуть дійсно корисними. Детальніше читайте у "Країні Здоров'я".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
БАДи шкодять печінці
|
У журналі Hepatology, який видає Американська асоціація з вивчення хвороб печінки (American Association for the Study of Liver Diseases), було опубликовано дослідження щодо наслідків вживання трав і біологічних добавок. Як виявилося, при лікарських гепатитах після їх застосування частіше відзначаються несприятливі наслідки, у порівнянні з випадками після прийому зареєстрованих препаратів або спеціальних харчових добавок для бодібілдерів.
Протягом періоду дослідження частота ушкоджень печінки в результаті вживання харчових добавок серед усіх випадків лікарського гепатиту збільшилася з 7% до 20%. Після вживання БАДів для бодібілдерів результати були сприятливими, хоча жовтяниця могла продовжуватися тривалий час (медіана становила 91 день). При цьому гепатоцелюлярні пошкодження після прийому неспеціалізованих БАДів потребували трансплантації печінки та призводили до смерті частіше, ніж лікарські засоби (у 13% випадків порівняно з 3%).
Автори дійшли висновку, що гепатити внаслідок прийому БАДів найбільш тяжкі за своїми наслідками. Вони відзначають, що необхідний більш ретельний контроль безпеки харчових добавок з боку виробників і державних органів, що потрібні більш масштабні популяційні дослідження вживання БАДів.
Протягом періоду дослідження частота ушкоджень печінки в результаті вживання харчових добавок серед усіх випадків лікарського гепатиту збільшилася з 7% до 20%. Після вживання БАДів для бодібілдерів результати були сприятливими, хоча жовтяниця могла продовжуватися тривалий час (медіана становила 91 день). При цьому гепатоцелюлярні пошкодження після прийому неспеціалізованих БАДів потребували трансплантації печінки та призводили до смерті частіше, ніж лікарські засоби (у 13% випадків порівняно з 3%).
Автори дійшли висновку, що гепатити внаслідок прийому БАДів найбільш тяжкі за своїми наслідками. Вони відзначають, що необхідний більш ретельний контроль безпеки харчових добавок з боку виробників і державних органів, що потрібні більш масштабні популяційні дослідження вживання БАДів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:









06/08/2026
Віагра виявилася корисною для здоров’я серця чоловіків
06/08/2026
Яйця на сніданок можуть підвищити ризик згустків крові
07/08/2026
Високий артеріальний тиск прискорює старіння головного мозку
08/08/2026
Вчені назвали напій, який покращує сон



