Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Корисна властивість кави, про яку ви не здогадувалися

11:00, 03 Сер 2016 · Категорія: Харчування, Лікування · Переглядів 1991 · 

Починати ранок з кави не тільки приємно, але, виявляється, ще й корисно. Вчені знайшли ще одну властивість кави, яка покращує здоров'я. Детальніше читайте у "Країні Здоров'я".

Кава містить безліч антиоксидантів

Кава містить безліч антиоксидантів



Кава з цукром, шоколадом, молоком, корицею, кардамоном, зварена в турці або зроблена кавомашинкою - кожен вибирає сам, як починати свій ранок.

Дивно й те, що запах кави вважається самим впізнанним в світі, а також здатний зняти стрес. Якщо видався складний день, рекомендується просто вдихнути аромат кави з банки. А за останні три століття 90% жителів західних країн перейшли з чаю на вживання кави.

Вчені продовжують відкривати все нові і нові корисні властивості напою. Так, наприклад, фахівці з Університету Південної Каліфорнії прийшли до висновку, що кава знижує ймовірність розвитку раку товстої кишки і раку прямої кишки. Колоректальний рак посідає третє місце за поширеністю.

Вчені вивчили 5100 чоловіків і жінок, у яких діагностували цей вид раку і 5100 людей, які ніколи не хворіли на колоректальний рак.

В ході дослідження враховувалися не тільки кількість уживаної кави в день, але і раціон харчування, спадкові чинники розвитку раку, шкідливі звички і активний спосіб життя.

Вчені прийшли до висновку, що помірне вживання кави (до 2 чашок в день) пов'язане зі скороченням на 26% ймовірності розвитку раку кишечника, навіть після врахування інших факторів ризику.

Також нагадаємо, що вчені з Гарвардського університету дійшли висновку, що вживання кави може знизити ризик раку передміхурової залози. Вся справа в тому, що напій містить антиоксиданти.

Інше дослідження говорить про шкоду напою. Вчені з США стверджують, що ризик викидня зростає, коли чоловік і дружина пили більше 2-х чашок кави в день до зачаття, і коли жінка пила стільки ж кави в перші 7 тижнів вагітності.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    14:00
    Іван-чай позитивно впливає на травлення та нервову систему
    12:00
    4 поради, як пити каву безпечно для організму
    10:00
    5 типів людей, яким варто бути обережним із вживанням кави
    8:00
    Два позитивні ефекти для судин від вживання кави
    22:00
    Чудовий напій для підтримання мікрофлори кишківника
    20:00
    Три види чаю, які наситять організм енергією
    16:00
    Напій айран: корисний чи не дуже?
    14:00
    Чим шашлики можуть нашкодити здоров'ю людини
    12:00
    4 правила відповідального споживання домашніх пельменів
    8:00
    Як зробити домашні пельмені кориснішими для організму
    22:00
    Найкраща каша для тих, хто стежить за фігурою
    20:00
    Що додати до гречки для розкриття її корисних речовин
    16:00
    Чому нав'язливий потяг до солодкого - це ознака надлишку цукру в організмі
    12:00
    Продукти, в яких міститься достатньо вітаміну В11
    8:00
    Насіння, яке покращує стан шкіри та судин і знижує тривожність
    20:00
    Як приготувати кашу з вітаміном С
    18:00
    Смачна страва, яка наситить організм цинком та вітаміном Е
    16:00
    Корисна каша для зору, шкіри і травлення
    12:00
    5 ситуацій, в яких часник категорично заборонений
    8:00
    Що буде з людиною, котра регулярно їсть часник
    22:00
    Як вживати кашу з сухофруктами, щоб вона приносила лише користь
    20:00
    Що треба їсти для насичення Омега-3 та рослинним білком
    18:00
    Їжа для покращення зору, імунітету та краси шкіри
    16:00
    Каша, яка добре впливає на кишківник і багата антиоксидантами
    12:00
    Найкраща олія для правильної роботи печінки
    8:00
    Фрукт, який знижує ризик ожиріння печінки
    20:00
    Яким чином гливи захищають печінку від руйнування
    16:00
    Овоч, який розріджує жовч та сприяє її відтоку
    12:00
    4 принципи харчування, якщо ви запідозрили у себе діабет
    8:00
    Доступна спеція, яка захищає структуру печінки
    20:00
    Продукт, котрий прибирає зайвий жир з печінки при її ожирінні
    16:00
    Овочі, котрі знижують запальні процеси в печінці
    12:00
    Продукти, котрі збагачують організм фолієвою кислотою.
    8:00
    Три правила безпечного вживання мандаринів
    20:00
    Смачний фрукт, який запобігає атеросклерозу та регулює рівень цукру в крові
    16:00
    Корисні напої при тимчасовій втраті голосу
    12:00
    Їжа, котра заважає голосу красиво звучати
    8:00
    Найгірші продукти для щитовидної залози
    20:00
    Звичайна ягода здатна допомогти при відкладенні солей
    16:00
    Натуральна настійка від болю в голові
    Здоров'я в соцмережах: