Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Жирна риба врятує від небезпечної хвороби

08:30, 02 Лип 2017 · Категорія: Харчування, Жіноче здоров'я, Чоловіче здоров'я · Переглядів 2318 · 

Від чого захищають продукти, багаті омега-3 жирними кислотами - читайте у "Країні Здоров'я".

Жирна риба і цукровий діабет

Жирна риба і цукровий діабет



Вчені з Університету Колорадо (University of Colorado) вивчали вплив дієти на стан здоров‘я дітей, що мають високий ризик розвитку цукрового діабету 1 типу. Всього в дослідженні взяли участь 1779 дітей, найближчі родичі яких страждали діабетом, або що несуть гени схильності до діабету. Дані про раціон дітей були надані їх батьками.

Дослідження продовжувалося 12 років. Мінімум раз на рік у дітей брали аналіз крові для виявлення антитіл до бета-клітин підшлункової залози, що виробляє інсулін. Ці антитіла виробляються при аутоіммунних порушеннях, лежачих в основі цукрового діабету 1 типу.

За період спостережень цукровий діабет розвинувся у 58 дітей.

З’ясувалося, що діти, продукти, що регулярно вживали, багаті омега-3 жирними кислотами, на 55% рідше захворювали цукровим діабетом 1 типу, повідомив керівник дослідження Джіл Норріс (Jill Norris).

На наступному етапі досліджень, Норріс і його колеги визначали зміст омега-3 жирних кислот в мембранах кліток крові 244 дітей. Виявилось, що діти, в клітках яких містилася велика кількість омега-3 жирних кислот, на 37% рідше захворювали цукровим діабетом 1 типу.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
-Що відбувається з організмом після зеленого чаю?


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    8:00
    Забудьте про каву вранці: ось що гастроентерологи п’ють одразу після пробудження
    1:55
    Що можна їсти вночі: дієтологиня назвала продукти, які можна залишити в холодильнику
    0:36
    Вчені назвали напій, який покращує сон
    23:27
    Яйця на сніданок можуть підвищити ризик згустків крові
    8:35
    Дієтологиня розповіла, кому не слід пити багато зеленого чаю
    0:57
    Вчені виявили несподівану користь жирної їжі
    12:39
    Вживання брокколі може знизити ризик розвитку гіпертонії
    9:53
    Лікарка пояснила, яке вживання кави є неправильним
    9:15
    Чотири фрукти, які не варто чистити
    9:36
    Який спосіб приготування кави найкращий для серця
    10:23
    Вживання кави відразу після приготування пов’язане з високим ризиком раку
    1:41
    Кабачок проти огірка: дієтологи пояснили, який овоч корисніший
    8:16
    Дієтологи розповіли коли картопля стає небезпечною стравою
    23:40
    Що можна їсти перед сном: продукти, які не нашкодять фігурі
    10:01
    Найкорисніший сніданок - авокадо з яйцем
    1:01
    Японські дієтологи вважають, що приготовлена на грилі їжа є найбільш небезпечною
    9:09
    Дієтологи не рекомендують курцям їсти моркву та помідори
    2:02
    Три продукти, які допоможуть краще спати ночами
    22:42
    Як йогурт впливає на артеріальний тиск
    1:43
    Варто вживати всім: цей фрукт дуже корисний для здоров'я
    2:25
    Вчені визнали, що червоне м’ясо може завдати шкоди здоров’ю
    10:47
    Лохина проти бананів: що краще для енергії та стабільного рівня цукру в крові
    23:40
    Які продукти краще їсти сирими
    9:34
    Медики назвали найкорисніший фрукт в літній час
    0:36
    Кава з молоком знижує ймовірність появи раку стравоходу
    9:24
    Лікарі назвали перекус який містить багато клітковини
    21:24
    Які фруктові кісточки можна їсти, а які ні
    15:17
    Який йогурт корисніший – грецький чи звичайний: пояснення дієтологів
    23:24
    Як молочні продукти впливають на артеріальний тиск?
    8:44
    Бажаючим схуднути потрібен сніданок після 11:00
    22:56
    Гірчиця чи кетчуп: що корисніше?
    8:38
    Щоденне вживання бананів може шкодити здоров’ю
    10:00
    Сніданок для гіпертоніків: фахівці дали поради
    0:26
    Вчені розповіли про користь молочного шоколаду на сніданок
    20:32
    Відомі дієтологи розповіли, що не можна їсти з кавою
    14:11
    Кава з оливковою олією – найобговорюваніший гастротренд 2026 року
    8:43
    Вживання риби виявилося пов’язане зі схильністю до раку шкіри
    22:56
    Що буде з холестерином, якщо регулярно їсти авокадо
    23:03
    Дієтологи розповіли як зробити картоплю частиною дієти
    23:01
    Секрет дієтологів: який продукт допомагає худнути без дієт
    Здоров'я в соцмережах: