Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Як захистити організм від діабету?

22:00, 30 Сер 2017 · Категорія: Харчування, Жіноче здоров'я, Чоловіче здоров'я · Переглядів 2251 · 

Цікаві дослідження, які точно будуть корисними тим, хто любить час від часу випивати. Детальніше читайте у "Країні Здоров'я"

Діабет

Діабет



Якщо ви любите вино, то у нас для вас приємні новини: так, регулярне помірне вживання вина може значно захистити від діабету.

Вчені з'ясували, що вживання вина три або чотири рази на тиждень привело до зниження на 27% ризику діабету серед чоловіків і на 32% - у жінок, в порівнянні з тими, хто утримується від алкоголю. У той же час такі алкогольні напої як джин і горілка підвищували ризик захворювання серед жінок, повідомляють професори Данського університету чолі з професором Янне Толструп.

У своєму дослідженні науковці вивчили дані 70 551 чоловіків і жінок, які розповіли про свої звички щодо алкоголю і перебували під наглядом протягом п'яти років. Чоловіки, які пили 14 порцій алкоголю в тиждень, на 43% рідше хворіли на діабет, ніж ті, хто взагалі не п'є. У жінок, які вживали дев'ять напоїв в тиждень, на 58% рідше розвивався діабет, ніж у тих, що не п'ють. Вино дало найбільший ефект. Для чоловіків і жінок сім або більше келихів вина в тиждень знизили ризик розвитку діабету на 25-30% в порівнянні з вживанням менш одного келиха вина. Дослідники вважають, що так відбувається тому, що в ньому містяться хімічні сполуки, що поліпшують баланс цукру в крові.

"Звісно, споживання алкоголю сприяє великому числу інших серйозних захворювань, включаючи деякі види раку, серцеві захворювання і захворювання печінки, тому люди повинні пам'ятати про це, думаючи про те, скільки вони п'ють. Ризик розвитку діабету типу 2 є складним, на нього впливає декілька чинників, таких як генетика, етнічна приналежність, вік і надмірна вага. Хоча ці результати цікаві, ми не рекомендуємо, щоб люди розглядали їх як зелене світло, щоб пити понад рекомендованої норми ", - заявила представник Організації громадського охорони здоров'я Англії Розанна О'Коннор.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    16:00
    Добавки у хлібі, які збільшують його калорійність
    12:00
    Правильне вживання житнього хліба допоможе не нашкодити фігурі
    8:00
    Як влітку уникнути кишкових інфекцій
    20:00
    Кому потрібно бути дуже обережним із чаєм каркаде
    16:00
    6 очевидних переваг від регулярного вживання чаю каркаде
    12:00
    Турецький напій, котрий чудово підтримує серце та судини
    8:00
    4 ознаки того, що ви п'єте надто багато води
    22:00
    Від чого залежить те, скільки води треба людині пити щодня
    20:00
    Три овочі, які здатні чудово замінити цукор
    18:00
    Як вживати сухофрукти, щоб вони приносили лише користь
    16:00
    Фрукт, який можна використовувати в якості замінника цукру
    12:00
    Найкраща їжа для простати
    8:00
    Чи можна їсти малину при цукровому діабеті
    22:00
    Топ-7 корисних властивостей, які дарує людям малина
    18:00
    Як їсти абрикоси при цукровому діабеті
    14:00
    Іван-чай позитивно впливає на травлення та нервову систему
    12:00
    4 поради, як пити каву безпечно для організму
    10:00
    5 типів людей, яким варто бути обережним із вживанням кави
    8:00
    Два позитивні ефекти для судин від вживання кави
    22:00
    Чудовий напій для підтримання мікрофлори кишківника
    20:00
    Три види чаю, які наситять організм енергією
    16:00
    Напій айран: корисний чи не дуже?
    14:00
    Чим шашлики можуть нашкодити здоров'ю людини
    12:00
    4 правила відповідального споживання домашніх пельменів
    8:00
    Як зробити домашні пельмені кориснішими для організму
    22:00
    Найкраща каша для тих, хто стежить за фігурою
    20:00
    Що додати до гречки для розкриття її корисних речовин
    16:00
    Чому нав'язливий потяг до солодкого - це ознака надлишку цукру в організмі
    12:00
    Продукти, в яких міститься достатньо вітаміну В11
    8:00
    Насіння, яке покращує стан шкіри та судин і знижує тривожність
    20:00
    Як приготувати кашу з вітаміном С
    18:00
    Смачна страва, яка наситить організм цинком та вітаміном Е
    16:00
    Корисна каша для зору, шкіри і травлення
    12:00
    5 ситуацій, в яких часник категорично заборонений
    8:00
    Що буде з людиною, котра регулярно їсть часник
    22:00
    Як вживати кашу з сухофруктами, щоб вона приносила лише користь
    20:00
    Що треба їсти для насичення Омега-3 та рослинним білком
    18:00
    Їжа для покращення зору, імунітету та краси шкіри
    16:00
    Каша, яка добре впливає на кишківник і багата антиоксидантами
    12:00
    Найкраща олія для правильної роботи печінки
    Здоров'я в соцмережах: