Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Вживання картоплі призводить до діабету у жінок

00:20, 03 Вер 2019 · Категорія: Харчування, Жіноче здоров'я · Переглядів 1945 · 

Для жінок, які часто їдять картоплю, підвищується ризик розвитку цукрового діабету 2-го типу, такий висновок був зроблений вченими з Гарвардського університету.


Шкода картоплі для жінок

Шкода картоплі для жінок



Фахівцями було проаналізовано звід даних про харчування жінок, які хотіли протягом 20 років. В цілому вчені змогли вивчити особливості харчування 84 555 учасниць.

В результаті було встановлено: занадто сильна любов до страв з картоплі може нашкодити жінкам - у прихильниць картоплі виростають ризики захворіти на діабет.

"У жінок, які часто вживали картоплю, ризик розвитку цукрового діабету 2-го типу (инсулиннезависимого) виріс за період дослідження на 14%. Але ще значніше він збільшився у тих, хто часто їв картоплю-фрі. Ризик діабету для таких жінок зріс на 21%", - повідомили автори проекту.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Картопля в мундирі нормалізує тиск

Картопля як такої не шкідливий. Більш того, він володіє багатьма корисними властивостями: цей овоч багатий мінеральними речовинами і рекомендується людям з порушеннями серця і нирок.

У той же час, підкреслюють фахівці, картопля має високим глікемічним індексом, тобто його споживання веде до підвищення рівня цукру в крові. Часте харчування продуктом, який сприяє стрибкам цукру, може сприяти тому, що в організмі виявляться порушеними механізми, відповідальні за засвоєння тканинами глюкози. Подібні зміни - це благодатний грунт для виникнення діабету.

Окремо фахівці відзначили, що особливо сильно ризикую захворіти діабетом через картоплі жінки з надлишковою масою тіла - при цьому чим більше виражений зайву вагу, то більша ймовірність того, що виникне діабет.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    0:36
    Вчені назвали напій, який покращує сон
    23:27
    Яйця на сніданок можуть підвищити ризик згустків крові
    8:35
    Дієтологиня розповіла, кому не слід пити багато зеленого чаю
    0:57
    Вчені виявили несподівану користь жирної їжі
    12:39
    Вживання брокколі може знизити ризик розвитку гіпертонії
    9:53
    Лікарка пояснила, яке вживання кави є неправильним
    9:15
    Чотири фрукти, які не варто чистити
    9:36
    Який спосіб приготування кави найкращий для серця
    10:23
    Вживання кави відразу після приготування пов’язане з високим ризиком раку
    1:41
    Кабачок проти огірка: дієтологи пояснили, який овоч корисніший
    8:16
    Дієтологи розповіли коли картопля стає небезпечною стравою
    23:40
    Що можна їсти перед сном: продукти, які не нашкодять фігурі
    10:01
    Найкорисніший сніданок - авокадо з яйцем
    1:01
    Японські дієтологи вважають, що приготовлена на грилі їжа є найбільш небезпечною
    9:09
    Дієтологи не рекомендують курцям їсти моркву та помідори
    2:02
    Три продукти, які допоможуть краще спати ночами
    22:42
    Як йогурт впливає на артеріальний тиск
    1:43
    Варто вживати всім: цей фрукт дуже корисний для здоров'я
    2:25
    Вчені визнали, що червоне м’ясо може завдати шкоди здоров’ю
    10:47
    Лохина проти бананів: що краще для енергії та стабільного рівня цукру в крові
    23:40
    Які продукти краще їсти сирими
    9:34
    Медики назвали найкорисніший фрукт в літній час
    0:36
    Кава з молоком знижує ймовірність появи раку стравоходу
    9:24
    Лікарі назвали перекус який містить багато клітковини
    21:24
    Які фруктові кісточки можна їсти, а які ні
    15:17
    Який йогурт корисніший – грецький чи звичайний: пояснення дієтологів
    23:24
    Як молочні продукти впливають на артеріальний тиск?
    8:44
    Бажаючим схуднути потрібен сніданок після 11:00
    22:56
    Гірчиця чи кетчуп: що корисніше?
    8:38
    Щоденне вживання бананів може шкодити здоров’ю
    10:00
    Сніданок для гіпертоніків: фахівці дали поради
    0:26
    Вчені розповіли про користь молочного шоколаду на сніданок
    20:32
    Відомі дієтологи розповіли, що не можна їсти з кавою
    14:11
    Кава з оливковою олією – найобговорюваніший гастротренд 2026 року
    8:43
    Вживання риби виявилося пов’язане зі схильністю до раку шкіри
    22:56
    Що буде з холестерином, якщо регулярно їсти авокадо
    23:03
    Дієтологи розповіли як зробити картоплю частиною дієти
    23:01
    Секрет дієтологів: який продукт допомагає худнути без дієт
    9:05
    Вчені виявили, що йогурт захищає від серцевих захворювань
    8:38
    Вживання кави залишає у вашому організмі біомаркери
    Здоров'я в соцмережах: