Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Клітковина для здоров'я кишечника

10:00, 06 Бер 2020 · Категорія: Харчування · Переглядів 2225 · 

Виявляється, клітковина корисна не тільки для травної системи, а й для серця.

Корисна клітковина

Корисна клітковина



Крістіана Майерхофер з університетської лікарні Осло в Норвегії, з'ясувала, що пацієнти із серцевою недостатністю, які споживають більше дієтичної клітковини, мають здорову кишкову мікробіоту, яка пов'язана зі зниженням ризику смерті від серцевої недостатності.

"Наша кишкова мікробіота складається з трильйонів мікроорганізмів, які потенційно можуть вплинути на наше здоров'я", - сказала Майерхофер на своїй презентації на Heart Failure, науковому конгресі Європейського товариства кардіологів (ESC).

Майерхофер процитувала попередні дослідження, де повідомлялося про зниження біологічного різноманіття мікробів в кишечнику пацієнтів з серцевою недостатністю.
"Сьогодні ми вперше показуємо, що це пов'язано з низьким споживанням клітковини", - каже Майерхофер.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Клітковина врятує від меланоми

Для дослідження Майерхофер і її команда провели оцінку і секвенували бактеріальні гени, присутні в зразках випорожнень, зібраних у 84 добре пролікованих пацієнтів з хронічною серцевою недостатністю і 266 здорових людей.

У пацієнтів з серцевою недостатністю бактеріальне різноманітність кишечника нижче, ніж у здорових людей. У них було нижче співвідношення Firmicutes / Bacteroidetes (F / B) - двох основних типів бактерій в кишечнику людини - ніж у здорових контролів, і ця різниця була більш вираженим у осіб з неішемічної серцевою недостатністю.

Вони спостерігали схожу тенденцію в розмаїтті кишкової мікробіоти серед пацієнтів, які перенесли пересадку серця або померли. Вчені помітили позитивну зв'язок між споживанням клітковини і бактеріальним різноманітністю і рівнями Firmicutes.

"Наші результати показують, що змінений склад мікробіоти, виявлений у пацієнтів з хронічною серцевою недостатністю, пов'язаний з низьким споживанням клітковини", - сказала Майерхофер.

Вона додала, що люди повинні споживати більше продуктів з високим вмістом клітковини - цільні зерна, фрукти і овочі, щоб підтримувати здорову флору кишечника.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    20:00
    Чому абсолютна користь бездріжджового хліба - це лише міф
    16:00
    Добавки у хлібі, які збільшують його калорійність
    12:00
    Правильне вживання житнього хліба допоможе не нашкодити фігурі
    8:00
    Як влітку уникнути кишкових інфекцій
    20:00
    Кому потрібно бути дуже обережним із чаєм каркаде
    16:00
    6 очевидних переваг від регулярного вживання чаю каркаде
    12:00
    Турецький напій, котрий чудово підтримує серце та судини
    8:00
    4 ознаки того, що ви п'єте надто багато води
    22:00
    Від чого залежить те, скільки води треба людині пити щодня
    20:00
    Три овочі, які здатні чудово замінити цукор
    18:00
    Як вживати сухофрукти, щоб вони приносили лише користь
    16:00
    Фрукт, який можна використовувати в якості замінника цукру
    12:00
    Найкраща їжа для простати
    8:00
    Чи можна їсти малину при цукровому діабеті
    22:00
    Топ-7 корисних властивостей, які дарує людям малина
    18:00
    Як їсти абрикоси при цукровому діабеті
    14:00
    Іван-чай позитивно впливає на травлення та нервову систему
    12:00
    4 поради, як пити каву безпечно для організму
    10:00
    5 типів людей, яким варто бути обережним із вживанням кави
    8:00
    Два позитивні ефекти для судин від вживання кави
    22:00
    Чудовий напій для підтримання мікрофлори кишківника
    20:00
    Три види чаю, які наситять організм енергією
    16:00
    Напій айран: корисний чи не дуже?
    14:00
    Чим шашлики можуть нашкодити здоров'ю людини
    12:00
    4 правила відповідального споживання домашніх пельменів
    8:00
    Як зробити домашні пельмені кориснішими для організму
    22:00
    Найкраща каша для тих, хто стежить за фігурою
    20:00
    Що додати до гречки для розкриття її корисних речовин
    16:00
    Чому нав'язливий потяг до солодкого - це ознака надлишку цукру в організмі
    12:00
    Продукти, в яких міститься достатньо вітаміну В11
    8:00
    Насіння, яке покращує стан шкіри та судин і знижує тривожність
    20:00
    Як приготувати кашу з вітаміном С
    18:00
    Смачна страва, яка наситить організм цинком та вітаміном Е
    16:00
    Корисна каша для зору, шкіри і травлення
    12:00
    5 ситуацій, в яких часник категорично заборонений
    8:00
    Що буде з людиною, котра регулярно їсть часник
    22:00
    Як вживати кашу з сухофруктами, щоб вона приносила лише користь
    20:00
    Що треба їсти для насичення Омега-3 та рослинним білком
    18:00
    Їжа для покращення зору, імунітету та краси шкіри
    16:00
    Каша, яка добре впливає на кишківник і багата антиоксидантами
    Здоров'я в соцмережах: