Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Півлітра газованої води в день збільшують ризик ранньої смерті

22:00, 09 Бер 2021 · Категорія: Харчування, Жіноче здоров'я, Чоловіче здоров'я · Переглядів 2421 · 

Вчені проаналізували дані майже півмільйона жителів європейських країн і прийшли до висновку, що ті, хто вживає 0.5 л або більше газованої води в день вмирають в середньому в більш ранньому віці

Півлітра газованої води в день збільшують ризик ранньої смерті

Півлітра газованої води в день збільшують ризик ранньої смерті



У дослідженні взяли участь 451 743 людини з Франції, Німеччини, Греції, Італії, Нідерландів, Норвегії, Іспанії, Швеції та Великобританії. Середній вік учасників дорівнював 51 рік.

Дослідники виявили, що щоденне вживання від 0.5 л солодкої води збільшує ризик ранньої смерті від різних захворювань. Який конкретно напій воліли випробовувані - колу, лимонад або іншу солодку воду, не зіграло роль, також як і те, чи був там натуральний цукор або його замінники.

Автори дослідження відзначили, що ті, хто пив більше двох склянок газованої води в день, частіше вмирали від хвороб травної системи, серцево-судинних захворювань та онкології. І навпаки: у тих, хто пив солодкі напої по склянці на місяць або ще менше, ці захворювання діагностували помітно рідше.

Вчені пов'язують такий ефект зі збільшеним вживанням привнесеного цукру, який робить згубний вплив на організм. За рекомендаціями Американської Асоціації Серця, чоловіки повинні вживати не більше 9 чайних ложок в день привнесеного цукру, а жінки - не більше 6 чайних ложок.

350 мл солодкої води або апельсинового соку містить близько 10 чайних ложок цукру, а в деяких напоях це число навіть більше, повідомляє дослідження коледжу громадської охорони здоров'я Harvard T.H. Chan.

За словами доктора Санджіва Патела, кардіолога в центрі серцево-судинних захворювань в Каліфорнії, від привнесеного цукру краще відмовитися зовсім, але, щоб запобігти надмірне вживання цукру, часто досить відмовитися від солодких напоїв.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    15:33
    Чим замінити фастфуд: прості та корисні альтернативи
    0:44
    Досить однієї чашки: напій, який допоможе заснути та зміцнити сон
    8:00
    Забудьте про каву вранці: ось що гастроентерологи п’ють одразу після пробудження
    1:55
    Що можна їсти вночі: дієтологиня назвала продукти, які можна залишити в холодильнику
    0:36
    Вчені назвали напій, який покращує сон
    23:27
    Яйця на сніданок можуть підвищити ризик згустків крові
    8:35
    Дієтологиня розповіла, кому не слід пити багато зеленого чаю
    0:57
    Вчені виявили несподівану користь жирної їжі
    12:39
    Вживання брокколі може знизити ризик розвитку гіпертонії
    9:53
    Лікарка пояснила, яке вживання кави є неправильним
    9:15
    Чотири фрукти, які не варто чистити
    9:36
    Який спосіб приготування кави найкращий для серця
    10:23
    Вживання кави відразу після приготування пов’язане з високим ризиком раку
    1:41
    Кабачок проти огірка: дієтологи пояснили, який овоч корисніший
    8:16
    Дієтологи розповіли коли картопля стає небезпечною стравою
    23:40
    Що можна їсти перед сном: продукти, які не нашкодять фігурі
    10:01
    Найкорисніший сніданок - авокадо з яйцем
    1:01
    Японські дієтологи вважають, що приготовлена на грилі їжа є найбільш небезпечною
    9:09
    Дієтологи не рекомендують курцям їсти моркву та помідори
    2:02
    Три продукти, які допоможуть краще спати ночами
    22:42
    Як йогурт впливає на артеріальний тиск
    1:43
    Варто вживати всім: цей фрукт дуже корисний для здоров'я
    2:25
    Вчені визнали, що червоне м’ясо може завдати шкоди здоров’ю
    10:47
    Лохина проти бананів: що краще для енергії та стабільного рівня цукру в крові
    23:40
    Які продукти краще їсти сирими
    9:34
    Медики назвали найкорисніший фрукт в літній час
    0:36
    Кава з молоком знижує ймовірність появи раку стравоходу
    9:24
    Лікарі назвали перекус який містить багато клітковини
    21:24
    Які фруктові кісточки можна їсти, а які ні
    15:17
    Який йогурт корисніший – грецький чи звичайний: пояснення дієтологів
    23:24
    Як молочні продукти впливають на артеріальний тиск?
    8:44
    Бажаючим схуднути потрібен сніданок після 11:00
    22:56
    Гірчиця чи кетчуп: що корисніше?
    8:38
    Щоденне вживання бананів може шкодити здоров’ю
    10:00
    Сніданок для гіпертоніків: фахівці дали поради
    0:26
    Вчені розповіли про користь молочного шоколаду на сніданок
    20:32
    Відомі дієтологи розповіли, що не можна їсти з кавою
    14:11
    Кава з оливковою олією – найобговорюваніший гастротренд 2026 року
    8:43
    Вживання риби виявилося пов’язане зі схильністю до раку шкіри
    22:56
    Що буде з холестерином, якщо регулярно їсти авокадо
    Здоров'я в соцмережах: