Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Незвичайний вплив газованої води на імунітет виявили вчені

22:00, 18 Бер 2021 · Категорія: Харчування, Жіноче здоров'я, Чоловіче здоров'я · Переглядів 2812 · 

Людський організм на 60% складається з води. Щоб підтримувати баланс рідини в організмі, ми п'ємо кожен день. Хтось вважає за краще вгамовувати спрагу водою, а хтось - прохолодними напоями, наприклад, газованою водою. Про шкоду содової на травну систему лікарі кажуть давно, але мало хто знає, що газовані напої здатні завдати шкоди імунній системі

Незвичайний вплив газованої води на імунітет виявили вчені

Незвичайний вплив газованої води на імунітет виявили вчені



Живить шкідливі бактерії

Основною причиною є великий вміст цукру, який, як відомо, послаблює захисні функції організму. Фактично, він є живильним середовищем для шкідливих мікроорганізмів, в тому числі і вірусів. А також пригнічує роботу клітин, що захищають від проникнення шкідливих бактерій, через що страждає імунна система. Лікарі радять вживати не більше однієї склянки газованої води в тиждень.

Підвищує ризик діабету

Щоденне вживання банки газованої води не тільки втамовує спрагу, а й підвищує ризик розвитку діабету 2 типу. Через регулярне вживання цукровмісних напоїв, знижується чутливість до інсуліну, що є основним чинником розвитку цього захворювання. Щоб повернути чутливість, фахівці радять виключити з раціону газовану воду, а також насичені жири, які містяться в обробленої їжі, приділити увагу фізичному здоров'ю.

Запалення

Цукор, що міститься в содовій, не тільки здатний підірвати імунну систему організму, але і підвищити ризик хронічних захворювань, придбаних з віком. Згідно клінічного випробування, опублікованому в науковому журналі PubMed, вживання звичайної газованої води впливало на рівень сечової кислоти в крові. Її надлишок в плазмі може призвести до такої неприємної хвороби як подагра. Експеримент показав, що рівень сечової кислоти у людей, які п'ють звичайну газовану воду, виявився вищим, ніж у тих, хто пив дієтичну содову, молоко або просто воду.

Підвищений ризик ожиріння

Надлишок ваги впливає на імунну систему, запевняють фахівці Коаліції дій проти ожиріння. Регулярне вживання содової може привести до набору зайвих кілограмів, які можуть знизити вироблення цитокінів. Ці речовини необхідні для належного функціонування імунітету.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    0:36
    Вчені назвали напій, який покращує сон
    23:27
    Яйця на сніданок можуть підвищити ризик згустків крові
    8:35
    Дієтологиня розповіла, кому не слід пити багато зеленого чаю
    0:57
    Вчені виявили несподівану користь жирної їжі
    12:39
    Вживання брокколі може знизити ризик розвитку гіпертонії
    9:53
    Лікарка пояснила, яке вживання кави є неправильним
    9:15
    Чотири фрукти, які не варто чистити
    9:36
    Який спосіб приготування кави найкращий для серця
    10:23
    Вживання кави відразу після приготування пов’язане з високим ризиком раку
    1:41
    Кабачок проти огірка: дієтологи пояснили, який овоч корисніший
    8:16
    Дієтологи розповіли коли картопля стає небезпечною стравою
    23:40
    Що можна їсти перед сном: продукти, які не нашкодять фігурі
    10:01
    Найкорисніший сніданок - авокадо з яйцем
    1:01
    Японські дієтологи вважають, що приготовлена на грилі їжа є найбільш небезпечною
    9:09
    Дієтологи не рекомендують курцям їсти моркву та помідори
    2:02
    Три продукти, які допоможуть краще спати ночами
    22:42
    Як йогурт впливає на артеріальний тиск
    1:43
    Варто вживати всім: цей фрукт дуже корисний для здоров'я
    2:25
    Вчені визнали, що червоне м’ясо може завдати шкоди здоров’ю
    10:47
    Лохина проти бананів: що краще для енергії та стабільного рівня цукру в крові
    23:40
    Які продукти краще їсти сирими
    9:34
    Медики назвали найкорисніший фрукт в літній час
    0:36
    Кава з молоком знижує ймовірність появи раку стравоходу
    9:24
    Лікарі назвали перекус який містить багато клітковини
    21:24
    Які фруктові кісточки можна їсти, а які ні
    15:17
    Який йогурт корисніший – грецький чи звичайний: пояснення дієтологів
    23:24
    Як молочні продукти впливають на артеріальний тиск?
    8:44
    Бажаючим схуднути потрібен сніданок після 11:00
    22:56
    Гірчиця чи кетчуп: що корисніше?
    8:38
    Щоденне вживання бананів може шкодити здоров’ю
    10:00
    Сніданок для гіпертоніків: фахівці дали поради
    0:26
    Вчені розповіли про користь молочного шоколаду на сніданок
    20:32
    Відомі дієтологи розповіли, що не можна їсти з кавою
    14:11
    Кава з оливковою олією – найобговорюваніший гастротренд 2026 року
    8:43
    Вживання риби виявилося пов’язане зі схильністю до раку шкіри
    22:56
    Що буде з холестерином, якщо регулярно їсти авокадо
    23:03
    Дієтологи розповіли як зробити картоплю частиною дієти
    23:01
    Секрет дієтологів: який продукт допомагає худнути без дієт
    9:05
    Вчені виявили, що йогурт захищає від серцевих захворювань
    8:38
    Вживання кави залишає у вашому організмі біомаркери
    Здоров'я в соцмережах: