Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Вісім причин випивати ложку оливкової олії натщесерце

06:00, 17 Кві 2021 · Категорія: Харчування, Жіноче здоров'я, Чоловіче здоров'я · Переглядів 3765 · 

Вчені назвали оливкову олію першого віджиму найкориснішим для здоров'я продуктом і порадили його регулярно їсти

Вісім причин випивати ложку оливкової олії натщесерце

Вісім причин випивати ложку оливкової олії натщесерце



Серед прихильників ЗСЖ на Заході входить в моду починати ранок з ложки оливкової олії. Справа в тому, що американські дослідники з'ясували, що олія першого віджиму з олив - найкорисніше у світі.

- Це масло містить олеокантанову камедь - антиоксидант з протизапальними властивостями, що робить цей продукт ефективним проти таких як хвороб як рак, Альцгеймера, серцево-судинні захворювання і артрит, - розповів один з авторів доктор Мері Флінн з Університету Брауна.

Що буде, якщо приймати одну ложку оливкової олії щодня натщесерце:

Користь для товстого кишечника. Доведен, що зміцнює і захисну дію від раку оливкового масла на стінки товстого кишечника. Також масло допомагає при запорах.

Здорове волосся, шкіра, нігті і кістки. Масло добре живить, зволожує і відновлює суху шкіру і ламке волосся в якості косметичних масок. При додатковому прийомі всередину можна домогтися подвійного ефекту.

Детокс печінки. Щоб почистити печінку підходить оливкова олія. Просто випийте дві столові ложки олії з соком половинки лимона.

Зміцнення імунної системи. Корисні жирні кислоти в олії підтримують і зміцнюють імунітет.

Захист серця. Масла оливок і волоських горіхів добре підходять для зниження рівня поганого холестерину, що корисно для серця.

Зняття запалення. Оливкова олія має протизапальні властивості, допомагає при болях у м'язах і суглобах. Головне, використовуйте натуральний продукт, а не сурогатні підробки.

Нормалізується рівень цукру. Після прийому масла знижується рівень цукру в крові і зміцнюється серцево-судинна система.

Підтримка мозку. Оливкова олія містить важливі і корисні жирні кислоти, які сприяють хорошій пам'яті і знижують ризик хвороби Альцгеймера.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    0:44
    Досить однієї чашки: напій, який допоможе заснути та зміцнити сон
    8:00
    Забудьте про каву вранці: ось що гастроентерологи п’ють одразу після пробудження
    1:55
    Що можна їсти вночі: дієтологиня назвала продукти, які можна залишити в холодильнику
    0:36
    Вчені назвали напій, який покращує сон
    23:27
    Яйця на сніданок можуть підвищити ризик згустків крові
    8:35
    Дієтологиня розповіла, кому не слід пити багато зеленого чаю
    0:57
    Вчені виявили несподівану користь жирної їжі
    12:39
    Вживання брокколі може знизити ризик розвитку гіпертонії
    9:53
    Лікарка пояснила, яке вживання кави є неправильним
    9:15
    Чотири фрукти, які не варто чистити
    9:36
    Який спосіб приготування кави найкращий для серця
    10:23
    Вживання кави відразу після приготування пов’язане з високим ризиком раку
    1:41
    Кабачок проти огірка: дієтологи пояснили, який овоч корисніший
    8:16
    Дієтологи розповіли коли картопля стає небезпечною стравою
    23:40
    Що можна їсти перед сном: продукти, які не нашкодять фігурі
    10:01
    Найкорисніший сніданок - авокадо з яйцем
    1:01
    Японські дієтологи вважають, що приготовлена на грилі їжа є найбільш небезпечною
    9:09
    Дієтологи не рекомендують курцям їсти моркву та помідори
    2:02
    Три продукти, які допоможуть краще спати ночами
    22:42
    Як йогурт впливає на артеріальний тиск
    1:43
    Варто вживати всім: цей фрукт дуже корисний для здоров'я
    2:25
    Вчені визнали, що червоне м’ясо може завдати шкоди здоров’ю
    10:47
    Лохина проти бананів: що краще для енергії та стабільного рівня цукру в крові
    23:40
    Які продукти краще їсти сирими
    9:34
    Медики назвали найкорисніший фрукт в літній час
    0:36
    Кава з молоком знижує ймовірність появи раку стравоходу
    9:24
    Лікарі назвали перекус який містить багато клітковини
    21:24
    Які фруктові кісточки можна їсти, а які ні
    15:17
    Який йогурт корисніший – грецький чи звичайний: пояснення дієтологів
    23:24
    Як молочні продукти впливають на артеріальний тиск?
    8:44
    Бажаючим схуднути потрібен сніданок після 11:00
    22:56
    Гірчиця чи кетчуп: що корисніше?
    8:38
    Щоденне вживання бананів може шкодити здоров’ю
    10:00
    Сніданок для гіпертоніків: фахівці дали поради
    0:26
    Вчені розповіли про користь молочного шоколаду на сніданок
    20:32
    Відомі дієтологи розповіли, що не можна їсти з кавою
    14:11
    Кава з оливковою олією – найобговорюваніший гастротренд 2026 року
    8:43
    Вживання риби виявилося пов’язане зі схильністю до раку шкіри
    22:56
    Що буде з холестерином, якщо регулярно їсти авокадо
    23:03
    Дієтологи розповіли як зробити картоплю частиною дієти
    Здоров'я в соцмережах: