Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Солодку добавку до ранкової вівсянки назвали ключем до довголіття

08:00, 17 Кві 2021 · Категорія: Харчування, Жіноче здоров'я, Чоловіче здоров'я, Секрети довголіття · Переглядів 16309 · 

Збалансоване харчування і правильний спосіб життя важливі для здоров'я і довголіття. Але додати кілька років життя можуть не тільки дієти і фізична активність. Існує кілька продуктів, які насправді можуть допомогти прожити довше життя. Одним з таких ключів до довголіття є улюблений багатьма десерт - ягоди

Солодку добавку до ранкової вівсянки назвали ключем до довголіття

Солодку добавку до ранкової вівсянки назвали ключем до довголіття



Чорниця, малина і ожина повні антиоксидантів, які мають потужні антивікові властивості. Доведено, що вони позитивно впливають на здоров'я і продовжують життя. Фахівці зі здорового харчування рекомендують додавати їх щоранку до традиційної вівсянці.

Згідно з дослідженням, антиоксиданти допомагають захистити клітини від вільних радикалів, які провокують розвиток хронічних захворювань, в тому числі раку і хвороб серця. Додавання в раціон продуктів, багатих антиоксидантами, допоможе нейтралізувати дію вільних радикалів і знизити ризик. У список також входять фрукти, овочі, темний шоколад, гриби і волоські горіхи.

Однак найкориснішими вчені визнали ягоди і гранати. Якщо порівняти рівень антиоксидантів в ягодах, то можна побачити, що кращою з цієї точки зору є чорниця. Дослідження, опубліковане в Journal of Nutrition, показало, що вона може знизити рівень "поганого" холестерину ЛПНЩ у людей з ожирінням на 27% всього за 8 тижнів. Це пов'язано з вмістом в ній поліфенолів, які особливо корисні для здоров'я серцево-судинної системи. Крім того, було доведено, що ці сполуки захищають клітини від передчасного старіння. Крім цього, всі ягоди містять велику кількість клітковини в порівнянні з іншими фруктами і є відмінним джерелом вітаміну С.

На думку медиків, ягоди повинні стати основним продуктом харчування в холодильнику для тих, хто хоче прожити довго. Одна з них містить велику кількість кверцетину і галової кислоти, які відповідають за правильну роботу серця, клітин і захищають від ожиріння.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    0:44
    Досить однієї чашки: напій, який допоможе заснути та зміцнити сон
    8:00
    Забудьте про каву вранці: ось що гастроентерологи п’ють одразу після пробудження
    1:55
    Що можна їсти вночі: дієтологиня назвала продукти, які можна залишити в холодильнику
    0:36
    Вчені назвали напій, який покращує сон
    23:27
    Яйця на сніданок можуть підвищити ризик згустків крові
    8:35
    Дієтологиня розповіла, кому не слід пити багато зеленого чаю
    0:57
    Вчені виявили несподівану користь жирної їжі
    12:39
    Вживання брокколі може знизити ризик розвитку гіпертонії
    9:53
    Лікарка пояснила, яке вживання кави є неправильним
    9:15
    Чотири фрукти, які не варто чистити
    9:36
    Який спосіб приготування кави найкращий для серця
    10:23
    Вживання кави відразу після приготування пов’язане з високим ризиком раку
    1:41
    Кабачок проти огірка: дієтологи пояснили, який овоч корисніший
    8:16
    Дієтологи розповіли коли картопля стає небезпечною стравою
    23:40
    Що можна їсти перед сном: продукти, які не нашкодять фігурі
    10:01
    Найкорисніший сніданок - авокадо з яйцем
    1:01
    Японські дієтологи вважають, що приготовлена на грилі їжа є найбільш небезпечною
    9:09
    Дієтологи не рекомендують курцям їсти моркву та помідори
    2:02
    Три продукти, які допоможуть краще спати ночами
    22:42
    Як йогурт впливає на артеріальний тиск
    1:43
    Варто вживати всім: цей фрукт дуже корисний для здоров'я
    2:25
    Вчені визнали, що червоне м’ясо може завдати шкоди здоров’ю
    10:47
    Лохина проти бананів: що краще для енергії та стабільного рівня цукру в крові
    23:40
    Які продукти краще їсти сирими
    9:34
    Медики назвали найкорисніший фрукт в літній час
    0:36
    Кава з молоком знижує ймовірність появи раку стравоходу
    9:24
    Лікарі назвали перекус який містить багато клітковини
    21:24
    Які фруктові кісточки можна їсти, а які ні
    15:17
    Який йогурт корисніший – грецький чи звичайний: пояснення дієтологів
    23:24
    Як молочні продукти впливають на артеріальний тиск?
    8:44
    Бажаючим схуднути потрібен сніданок після 11:00
    22:56
    Гірчиця чи кетчуп: що корисніше?
    8:38
    Щоденне вживання бананів може шкодити здоров’ю
    10:00
    Сніданок для гіпертоніків: фахівці дали поради
    0:26
    Вчені розповіли про користь молочного шоколаду на сніданок
    20:32
    Відомі дієтологи розповіли, що не можна їсти з кавою
    14:11
    Кава з оливковою олією – найобговорюваніший гастротренд 2026 року
    8:43
    Вживання риби виявилося пов’язане зі схильністю до раку шкіри
    22:56
    Що буде з холестерином, якщо регулярно їсти авокадо
    23:03
    Дієтологи розповіли як зробити картоплю частиною дієти
    Здоров'я в соцмережах: