Як пити алкоголь і каву, щоб прожити довше
06:00, 02 Тра 2021 · Категорія: Харчування, Жіноче здоров'я, Чоловіче здоров'я, Секрети довголіття · Переглядів 2819 ·
Нове дослідження американських учених показало, що кава і алкоголь при правильному вживанні сприяють довголіттю
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Як пити алкоголь і каву, щоб прожити довше
|
Не поспішайте нас ховати
Алкоголь і кава - мабуть, найбільш спірні позиції, коли мова йде про здоров'я. Є усталена думка: якщо ви хочете дожити до щасливої старості, то єдине, що вам необхідно, - вправи і збалансоване харчування. Все інше зайве, а спиртне і кава - категорично протипоказано.
Що ж робити тим, хто не може встояти перед спокусою хильнути чарочку-другу коньяку, і залакувати цю справу чашкою кави? Невже пора замовляти собі місце на кладовищі? Як би не так! Каліфорнійські вчені обнадіюють: вживання кави і алкоголю корисно!
Налийте по чарочці
Так що, тепер ми можемо іноді піддаватися порокам, не відчуваючи докорів сумління? По крайній мірі, помірне споживання кави і алкоголю дійсно корисно для здоров'я в літньому віці.
В ході дослідження за участю більше 1600 людей похилого віку, вчені Каліфорнійського університету виявили дивовижні речі. Як виявилося, люди похилого віку, які регулярно випивали чашку кави або чарку алкоголю, з більшою ймовірністю дожили до 90 років, ніж ті, хто утримувався від цих напоїв.
Міру треба знати
Виходить, що ці два розкішних напої добре впливають на здоров'я і, отже, на довге життя. Однак експерти попереджають, що будь-хто, хто на радості кинеться в черговий п'яний загул або почне пити каву літрами, зведе нанівець будь-яку користь.
Як і у випадку з багатьма речами в житті, важливо знати міру ! Автори дослідження підкреслюють, що тільки помірне вживання кави і алкоголю сприяє довгого і здорового життя.
Алкоголь і кава - мабуть, найбільш спірні позиції, коли мова йде про здоров'я. Є усталена думка: якщо ви хочете дожити до щасливої старості, то єдине, що вам необхідно, - вправи і збалансоване харчування. Все інше зайве, а спиртне і кава - категорично протипоказано.
Що ж робити тим, хто не може встояти перед спокусою хильнути чарочку-другу коньяку, і залакувати цю справу чашкою кави? Невже пора замовляти собі місце на кладовищі? Як би не так! Каліфорнійські вчені обнадіюють: вживання кави і алкоголю корисно!
Налийте по чарочці
Так що, тепер ми можемо іноді піддаватися порокам, не відчуваючи докорів сумління? По крайній мірі, помірне споживання кави і алкоголю дійсно корисно для здоров'я в літньому віці.
В ході дослідження за участю більше 1600 людей похилого віку, вчені Каліфорнійського університету виявили дивовижні речі. Як виявилося, люди похилого віку, які регулярно випивали чашку кави або чарку алкоголю, з більшою ймовірністю дожили до 90 років, ніж ті, хто утримувався від цих напоїв.
Міру треба знати
Виходить, що ці два розкішних напої добре впливають на здоров'я і, отже, на довге життя. Однак експерти попереджають, що будь-хто, хто на радості кинеться в черговий п'яний загул або почне пити каву літрами, зведе нанівець будь-яку користь.
Як і у випадку з багатьма речами в житті, важливо знати міру ! Автори дослідження підкреслюють, що тільки помірне вживання кави і алкоголю сприяє довгого і здорового життя.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:










07/08/2026
Високий артеріальний тиск прискорює старіння головного мозку
08/08/2026
Вчені назвали напій, який покращує сон
08/08/2026
Що можна їсти вночі: дієтологиня назвала продукти, які можна залишити в холодильнику
08/08/2026
Забудьте про каву вранці: ось що гастроентерологи п’ють одразу після пробудження



