Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Заїдати стрес можна: названі продукти-антидепресанти

11:00, 30 Тра 2021 · Категорія: Харчування, Жіноче здоров'я, Чоловіче здоров'я, Психологія · Переглядів 1633 · 

Впоратися зі стресом - іноді завдання не з легких. Медитації, спорт, хороший сон можуть допомогти в боротьбі з цим негативним станом, проте не завжди на це є час. Багато хто починає заїдати стрес, але тепер це можна робити з користю

Заїдати стрес можна: названі продукти-антидепресанти

Заїдати стрес можна: названі продукти-антидепресанти



Дієта проти поганого настрою

Недавнє дослідження, опубліковане в журналі Clinical Nutrition, довело, що додавання в раціон більше овочів і фруктів робить позитивний вплив на психоемоційний стан людини. Вчені з австралійського університету імені Едіт Коен з'ясували, що настрій підвищується за рахунок високого вмісту в овочах і фруктах антиоксидантів та інших природних речовин.

"Вони містять важливі живильні речовини, такі як вітаміни, мінерали, флавоноїди і каротиноїди, які можуть зменшити запалення і окислювальний стрес і, отже, поліпшити психічний стан ", - відзначає один з авторів роботи. Крім того, стало відомо, скільки саме цих "розслаблюючих" продуктів потрібно з'їдати в день.

Ідеальна порція овочів і фруктів

Вчені визначили, що 2 чашки ( 470 грамів) фруктів і овочів в день допоможуть знизити рівень стресу. При цьому, щоб задовольнити щоденні потреби в харчуванні (правильне кількість вітамінів, мінералів, клітковини і т. д.), здоровим дорослим рекомендується з'їдати не менше 1,5-2 чашок фруктів і 2-3 чашок овочів в день.
Хорошим антидепресантом є авокадо. Незважаючи на велику кількість жирів, він вважається дієтичним продуктом. Також знизити рівень стресу здатні темний шоколад і жирна риба.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    22:57
    Для здоров’я корисно щодня з’їдати шматочок сиру
    15:33
    Чим замінити фастфуд: прості та корисні альтернативи
    0:44
    Досить однієї чашки: напій, який допоможе заснути та зміцнити сон
    8:00
    Забудьте про каву вранці: ось що гастроентерологи п’ють одразу після пробудження
    1:55
    Що можна їсти вночі: дієтологиня назвала продукти, які можна залишити в холодильнику
    0:36
    Вчені назвали напій, який покращує сон
    23:27
    Яйця на сніданок можуть підвищити ризик згустків крові
    8:35
    Дієтологиня розповіла, кому не слід пити багато зеленого чаю
    0:57
    Вчені виявили несподівану користь жирної їжі
    12:39
    Вживання брокколі може знизити ризик розвитку гіпертонії
    9:53
    Лікарка пояснила, яке вживання кави є неправильним
    9:15
    Чотири фрукти, які не варто чистити
    9:36
    Який спосіб приготування кави найкращий для серця
    10:23
    Вживання кави відразу після приготування пов’язане з високим ризиком раку
    1:41
    Кабачок проти огірка: дієтологи пояснили, який овоч корисніший
    8:16
    Дієтологи розповіли коли картопля стає небезпечною стравою
    23:40
    Що можна їсти перед сном: продукти, які не нашкодять фігурі
    10:01
    Найкорисніший сніданок - авокадо з яйцем
    1:01
    Японські дієтологи вважають, що приготовлена на грилі їжа є найбільш небезпечною
    9:09
    Дієтологи не рекомендують курцям їсти моркву та помідори
    2:02
    Три продукти, які допоможуть краще спати ночами
    22:42
    Як йогурт впливає на артеріальний тиск
    1:43
    Варто вживати всім: цей фрукт дуже корисний для здоров'я
    2:25
    Вчені визнали, що червоне м’ясо може завдати шкоди здоров’ю
    10:47
    Лохина проти бананів: що краще для енергії та стабільного рівня цукру в крові
    23:40
    Які продукти краще їсти сирими
    9:34
    Медики назвали найкорисніший фрукт в літній час
    0:36
    Кава з молоком знижує ймовірність появи раку стравоходу
    9:24
    Лікарі назвали перекус який містить багато клітковини
    21:24
    Які фруктові кісточки можна їсти, а які ні
    15:17
    Який йогурт корисніший – грецький чи звичайний: пояснення дієтологів
    23:24
    Як молочні продукти впливають на артеріальний тиск?
    8:44
    Бажаючим схуднути потрібен сніданок після 11:00
    22:56
    Гірчиця чи кетчуп: що корисніше?
    8:38
    Щоденне вживання бананів може шкодити здоров’ю
    10:00
    Сніданок для гіпертоніків: фахівці дали поради
    0:26
    Вчені розповіли про користь молочного шоколаду на сніданок
    20:32
    Відомі дієтологи розповіли, що не можна їсти з кавою
    14:11
    Кава з оливковою олією – найобговорюваніший гастротренд 2026 року
    8:43
    Вживання риби виявилося пов’язане зі схильністю до раку шкіри
    Здоров'я в соцмережах: