Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Вчені розповіли, як часник рятує від наслідків високого тиску

06:00, 01 Чер 2021 · Категорія: Харчування, Жіноче здоров'я, Чоловіче здоров'я, Кров і судини · Переглядів 17498 · 

До такого висновку прийшли експерти, які проаналізували випробування, за участю гіпертоніків

Вчені розповіли, як часник рятує від наслідків високого тиску

Вчені розповіли, як часник рятує від наслідків високого тиску



Ти те, що їси

Високий артеріальний тиск небезпечний багатьма факторами: ниркова та серцева недостатність, судинна деменція, серцевий напад та інсульт. Тим, хто страждає підвищеним тиском, потрібно не тільки постійно його контролювати, а й постаратися змінити спосіб життя, щоб його регулювати. Це і фізичні навантаження, і зміни в раціоні харчування.

Так, дослідники з Австралійського університету Аделаїди, вивчили дані 12 випробувань, в яких брали участь 553 особи, які страждають на гіпертонію. Виявилося, що у пацієнтів, які вживають щодня хоча б один зубчик часнику, знижувався кров'яний тиск. А при регулярному споживанні часник може знизити показники систолічного і діастолічного артеріального тиску.

Геть холестерин

Корисні властивості часнику відомі досить давно: він бореться з «шкідливим» холестерином , що провокує утворення атеросклеротичних бляшок. Активна речовина аліцин вступає в реакцію з червоними кров'яними клітинами, утворюючи сірководень. Він зменшує напругу стінок судин, сприяє великому кровотоку, таким чином, знижується артеріальний тиск. Також часник має антиоксидантні властивості. Одні з речовин, яке прискорює процес старіння організму - вільні радикали. Аліцин в складі часнику здатний їх нейтралізувати.

Як правильно вживати

За словами дієтолога Інни Заїкіної, аліцин, який допомагає знизити тиск і боротися з холестерином, що не міститься в цілісному часнику. Речовина утворюється через кілька хвилин після механічного пошкодження овоча. Тому, якщо ви хочете, щоб часник вам допоміг, подрібніть потрібну кількість зубчиків часнику. Залиште полежати хвилин на 10-15 - це час, необхідний для утворення аліцину.

У той же час дієтолог застерігає людей, які страждають на виразкову хворобу, панкреатит, гастрит від частого прийому часнику, так як це досить агресивний продукт, він може викликати біль. Більш того, не рекомендується вживати його на голодний шлунок.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    0:44
    Досить однієї чашки: напій, який допоможе заснути та зміцнити сон
    8:00
    Забудьте про каву вранці: ось що гастроентерологи п’ють одразу після пробудження
    1:55
    Що можна їсти вночі: дієтологиня назвала продукти, які можна залишити в холодильнику
    0:36
    Вчені назвали напій, який покращує сон
    23:27
    Яйця на сніданок можуть підвищити ризик згустків крові
    8:35
    Дієтологиня розповіла, кому не слід пити багато зеленого чаю
    0:57
    Вчені виявили несподівану користь жирної їжі
    12:39
    Вживання брокколі може знизити ризик розвитку гіпертонії
    9:53
    Лікарка пояснила, яке вживання кави є неправильним
    9:15
    Чотири фрукти, які не варто чистити
    9:36
    Який спосіб приготування кави найкращий для серця
    10:23
    Вживання кави відразу після приготування пов’язане з високим ризиком раку
    1:41
    Кабачок проти огірка: дієтологи пояснили, який овоч корисніший
    8:16
    Дієтологи розповіли коли картопля стає небезпечною стравою
    23:40
    Що можна їсти перед сном: продукти, які не нашкодять фігурі
    10:01
    Найкорисніший сніданок - авокадо з яйцем
    1:01
    Японські дієтологи вважають, що приготовлена на грилі їжа є найбільш небезпечною
    9:09
    Дієтологи не рекомендують курцям їсти моркву та помідори
    2:02
    Три продукти, які допоможуть краще спати ночами
    22:42
    Як йогурт впливає на артеріальний тиск
    1:43
    Варто вживати всім: цей фрукт дуже корисний для здоров'я
    2:25
    Вчені визнали, що червоне м’ясо може завдати шкоди здоров’ю
    10:47
    Лохина проти бананів: що краще для енергії та стабільного рівня цукру в крові
    23:40
    Які продукти краще їсти сирими
    9:34
    Медики назвали найкорисніший фрукт в літній час
    0:36
    Кава з молоком знижує ймовірність появи раку стравоходу
    9:24
    Лікарі назвали перекус який містить багато клітковини
    21:24
    Які фруктові кісточки можна їсти, а які ні
    15:17
    Який йогурт корисніший – грецький чи звичайний: пояснення дієтологів
    23:24
    Як молочні продукти впливають на артеріальний тиск?
    8:44
    Бажаючим схуднути потрібен сніданок після 11:00
    22:56
    Гірчиця чи кетчуп: що корисніше?
    8:38
    Щоденне вживання бананів може шкодити здоров’ю
    10:00
    Сніданок для гіпертоніків: фахівці дали поради
    0:26
    Вчені розповіли про користь молочного шоколаду на сніданок
    20:32
    Відомі дієтологи розповіли, що не можна їсти з кавою
    14:11
    Кава з оливковою олією – найобговорюваніший гастротренд 2026 року
    8:43
    Вживання риби виявилося пов’язане зі схильністю до раку шкіри
    22:56
    Що буде з холестерином, якщо регулярно їсти авокадо
    23:03
    Дієтологи розповіли як зробити картоплю частиною дієти
    Здоров'я в соцмережах: