Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Для довголіття: від яких продуктів і напоїв варто відмовитися

20:00, 22 Лип 2021 · Категорія: Харчування, Жіноче здоров'я, Чоловіче здоров'я, Секрети довголіття · Переглядів 4147 · 

Дослідження показують, що приблизно одна з п'яти смертей відбувається через неправильне харчування. Геронтологи виділили продукти і напої, які особливо негативно впливають на тривалість життя

Для довголіття: від яких продуктів і напоїв варто відмовитися

Для довголіття: від яких продуктів і напоїв варто відмовитися



Алкоголь

Алкоголь, на думку експертів, є імунодепресантом, що робить його небезпечним для людей у ​​віці. Він значно збільшує ризики розвитку захворювань печінки і серцевої недостатності, а також підвищення кров'яного тиску.

Перероблене м'ясо

Дослідження, опубліковані в медичному журналі BMJ, показують, що існує зв'язок між вживанням великої кількості переробленого м'яса, такого як бекон і шинка, і підвищеним ризиком смерті. У свою чергу, Всесвітня організація охорони здоров'я (ВООЗ) класифікує ковбаси, сосиски і бекон як канцерогени.

Цукор

Цукор призводить до старіння обличчя і тіла з-за процесу так званого глікірування (з'єднання цукрів з білками). Згідно з дослідженнями, опублікованими на сайті Британської асоціації дерматологів, видимі ефекти глікірування (зморшки), як правило, проявляються у жінок у віці близько 35 років. За даними дієтологів, хронічно високий рівень глюкози в крові також призводить до більш швидкого зниження когнітивних функцій.

Фаст-фуд

JAMA Internal Medicine протягом 8 років відстежував харчування і стан здоров'я понад 44000 французьких чоловіків і жінок у віці близько 58 років. Харчування учасників дослідження на 29% складалося з ультра-оброблених харчових продуктів. В ході дослідження було зареєстровано 602 випадки смерті, в основному від раку і серцево-судинних захворювань.

Гриль і шашлики

За даними National Cancer Institute, при приготуванні м'яса на грилі до обвуглювання утворюються сполуки, які викликають рак у лабораторних тварин. Дослідники також виявили, що збільшення споживання червоного і переробленого м'яса на 3,5 порції в тиждень протягом більше восьми років підвищує ризик смерті на 10% в наступні вісім років.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    18:00
    Як їсти абрикоси при цукровому діабеті
    14:00
    Іван-чай позитивно впливає на травлення та нервову систему
    12:00
    4 поради, як пити каву безпечно для організму
    10:00
    5 типів людей, яким варто бути обережним із вживанням кави
    8:00
    Два позитивні ефекти для судин від вживання кави
    22:00
    Чудовий напій для підтримання мікрофлори кишківника
    20:00
    Три види чаю, які наситять організм енергією
    16:00
    Напій айран: корисний чи не дуже?
    14:00
    Чим шашлики можуть нашкодити здоров'ю людини
    12:00
    4 правила відповідального споживання домашніх пельменів
    8:00
    Як зробити домашні пельмені кориснішими для організму
    22:00
    Найкраща каша для тих, хто стежить за фігурою
    20:00
    Що додати до гречки для розкриття її корисних речовин
    16:00
    Чому нав'язливий потяг до солодкого - це ознака надлишку цукру в організмі
    12:00
    Продукти, в яких міститься достатньо вітаміну В11
    8:00
    Насіння, яке покращує стан шкіри та судин і знижує тривожність
    20:00
    Як приготувати кашу з вітаміном С
    18:00
    Смачна страва, яка наситить організм цинком та вітаміном Е
    16:00
    Корисна каша для зору, шкіри і травлення
    12:00
    5 ситуацій, в яких часник категорично заборонений
    8:00
    Що буде з людиною, котра регулярно їсть часник
    22:00
    Як вживати кашу з сухофруктами, щоб вона приносила лише користь
    20:00
    Що треба їсти для насичення Омега-3 та рослинним білком
    18:00
    Їжа для покращення зору, імунітету та краси шкіри
    16:00
    Каша, яка добре впливає на кишківник і багата антиоксидантами
    12:00
    Найкраща олія для правильної роботи печінки
    8:00
    Фрукт, який знижує ризик ожиріння печінки
    20:00
    Яким чином гливи захищають печінку від руйнування
    16:00
    Овоч, який розріджує жовч та сприяє її відтоку
    12:00
    4 принципи харчування, якщо ви запідозрили у себе діабет
    8:00
    Доступна спеція, яка захищає структуру печінки
    20:00
    Продукт, котрий прибирає зайвий жир з печінки при її ожирінні
    16:00
    Овочі, котрі знижують запальні процеси в печінці
    12:00
    Продукти, котрі збагачують організм фолієвою кислотою.
    8:00
    Три правила безпечного вживання мандаринів
    20:00
    Смачний фрукт, який запобігає атеросклерозу та регулює рівень цукру в крові
    16:00
    Корисні напої при тимчасовій втраті голосу
    12:00
    Їжа, котра заважає голосу красиво звучати
    8:00
    Найгірші продукти для щитовидної залози
    20:00
    Звичайна ягода здатна допомогти при відкладенні солей
    Здоров'я в соцмережах: