Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Несподівані висновки про вплив кави на серцевий ритм зробили вчені з США

18:00, 23 Лип 2021 · Категорія: Харчування, Жіноче здоров'я, Чоловіче здоров'я, Кров і судини · Переглядів 15969 · 

Довгий час вважалося, що людям, які мають порушення серцевого ритму, краще уникати вживання кави через те, що кофеїн здатний спровокувати аритмію. Їм рекомендували пити якомога менше цього напою або навіть відмовитися від нього зовсім

Несподівані висновки про вплив кави на серцевий ритм зробили вчені з США

Несподівані висновки про вплив кави на серцевий ритм зробили вчені з США



Однак дослідження американських вчених, опубліковане в журналі JAMA Internal Medicine, доводить, що, ймовірно, кава не представляє небезпеки для таких хворих. Щоб зрозуміти, чи дійсно кофеїн може викликати прискорене або нерівномірне серцебиття, співробітники кардіологічного відділу досліджень Каліфорнійського університету в Сан-Франциско проаналізували дані більш ніж 386 тис. осіб, які брали участь в довгостроковому дослідженні здоров'я. З цієї великої групи приблизно у 17 тис. чоловік виникли порушення серцевого ритму, це сталося в середньому за 4,5 роки.

Учасників опитували про частоту вживання кави. "Ми не змогли знайти доказів того, що ті, хто вживав більше кави, відчували підвищений ризик порушень серцевого ритму", - заявив лікар Грегорі Маркус, заступник керівника кардіологічного відділу досліджень Каліфорнійського університету.

Крім того, згідно з даними вчених, що випита щодня додаткова чашка кави може навіть знижувати ризик аритмії в середньому на 3%. За словами Маркуса, необхідні подальші дослідження, щоб з'ясувати, як саме кава впливає на серце і чому вона може захищати від аритмії, як вважають його колеги.

Експерт зазначає: деякі запалення можуть сприяти порушенню серцевого ритму, а кава має протизапальну дію. Також може бути, що кофеїн спонукає деяких людей бути більш активними фізично, що також знижує ризик серцево-судинних проблем.

Проте лікар Захарі Голдбергер, доцент кафедри серцево-судинної медицини в Університеті Вісконсін-Медісон, застерігає від поспішних висновків. Обидва експерти також визнають, що ймовірно, є люди, які погано реагують на каву.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    14:00
    Іван-чай позитивно впливає на травлення та нервову систему
    12:00
    4 поради, як пити каву безпечно для організму
    10:00
    5 типів людей, яким варто бути обережним із вживанням кави
    8:00
    Два позитивні ефекти для судин від вживання кави
    22:00
    Чудовий напій для підтримання мікрофлори кишківника
    20:00
    Три види чаю, які наситять організм енергією
    16:00
    Напій айран: корисний чи не дуже?
    14:00
    Чим шашлики можуть нашкодити здоров'ю людини
    12:00
    4 правила відповідального споживання домашніх пельменів
    8:00
    Як зробити домашні пельмені кориснішими для організму
    22:00
    Найкраща каша для тих, хто стежить за фігурою
    20:00
    Що додати до гречки для розкриття її корисних речовин
    16:00
    Чому нав'язливий потяг до солодкого - це ознака надлишку цукру в організмі
    12:00
    Продукти, в яких міститься достатньо вітаміну В11
    8:00
    Насіння, яке покращує стан шкіри та судин і знижує тривожність
    20:00
    Як приготувати кашу з вітаміном С
    18:00
    Смачна страва, яка наситить організм цинком та вітаміном Е
    16:00
    Корисна каша для зору, шкіри і травлення
    12:00
    5 ситуацій, в яких часник категорично заборонений
    8:00
    Що буде з людиною, котра регулярно їсть часник
    22:00
    Як вживати кашу з сухофруктами, щоб вона приносила лише користь
    20:00
    Що треба їсти для насичення Омега-3 та рослинним білком
    18:00
    Їжа для покращення зору, імунітету та краси шкіри
    16:00
    Каша, яка добре впливає на кишківник і багата антиоксидантами
    12:00
    Найкраща олія для правильної роботи печінки
    8:00
    Фрукт, який знижує ризик ожиріння печінки
    20:00
    Яким чином гливи захищають печінку від руйнування
    16:00
    Овоч, який розріджує жовч та сприяє її відтоку
    12:00
    4 принципи харчування, якщо ви запідозрили у себе діабет
    8:00
    Доступна спеція, яка захищає структуру печінки
    20:00
    Продукт, котрий прибирає зайвий жир з печінки при її ожирінні
    16:00
    Овочі, котрі знижують запальні процеси в печінці
    12:00
    Продукти, котрі збагачують організм фолієвою кислотою.
    8:00
    Три правила безпечного вживання мандаринів
    20:00
    Смачний фрукт, який запобігає атеросклерозу та регулює рівень цукру в крові
    16:00
    Корисні напої при тимчасовій втраті голосу
    12:00
    Їжа, котра заважає голосу красиво звучати
    8:00
    Найгірші продукти для щитовидної залози
    20:00
    Звичайна ягода здатна допомогти при відкладенні солей
    16:00
    Натуральна настійка від болю в голові
    Здоров'я в соцмережах: