Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Від здоров'я мозку до зміцнення імунітету: причини їсти болгарський перець

22:00, 12 Сер 2021 · Категорія: Харчування, Жіноче здоров'я, Чоловіче здоров'я · Переглядів 4555 · 

На сьогоднішній день один з видів перцю вважається одним з найбільш корисних і входить в раціон багатьох народів світу. Це відмінне джерело клітковини і різних вітамінів, які допомагають підтримувати здоров'я. Проте вчені окремо звертають увагу на кілька властивостей такого овоча

Від здоров'я мозку до зміцнення імунітету: причини їсти болгарський перець

Від здоров'я мозку до зміцнення імунітету: причини їсти болгарський перець



Здоров'я мозку

Болгарський перець багатий вітаміном С. Крім того, що він довів свою користь в зміцненні імунітету, було виявлено, що цей вітамін здатний покращувати когнітивні функції у літніх людей. В одному огляді, опублікованому в BMC Psychiatry, вдалося встановити зв'язок між дефіцитом вітаміну С, депресією і погіршенням когнітивних функцій з віком. Хоча вчені відзначили, що для остаточних висновків необхідно провести подальші дослідження, за останні 20 років вже кілька робіт показали, що речовина може захищати від легких до важких форм когнітивних порушень.

Імунітет

Болгарський перець містить велику кількість вітаміну А, який сприятливо впливає на імунну систему. Більшість дослідників згодні з тим, що він здатний захистити організм від інфекційних захворювань. Згідно Annual Review of Nutrition, дефіцит вітаміну А порушує вроджений імунітет, перешкоджаючи нормальній регенерації слизових оболонок, пошкоджених інфекцією.

Кров'яний тиск

Кверцетин, який у великій кількості міститься в болгарському перці, має безліч різних переваг для здоров'я, включаючи протизапальну дію, зменшення ризику розвитку серцевих захворювань і зниження артеріального тиску. У дослідженні British Journal of Pharmacology проводився експеримент з введенням щурам кверцетину протягом п'яти тижнів. В результаті було виявлено, що артеріальний тиск у гризунів впав в середньому на 23%.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    20:00
    Як приготувати кашу з вітаміном С
    18:00
    Смачна страва, яка наситить організм цинком та вітаміном Е
    16:00
    Корисна каша для зору, шкіри і травлення
    12:00
    5 ситуацій, в яких часник категорично заборонений
    8:00
    Що буде з людиною, котра регулярно їсть часник
    22:00
    Як вживати кашу з сухофруктами, щоб вона приносила лише користь
    20:00
    Що треба їсти для насичення Омега-3 та рослинним білком
    18:00
    Їжа для покращення зору, імунітету та краси шкіри
    16:00
    Каша, яка добре впливає на кишківник і багата антиоксидантами
    12:00
    Найкраща олія для правильної роботи печінки
    8:00
    Фрукт, який знижує ризик ожиріння печінки
    20:00
    Яким чином гливи захищають печінку від руйнування
    16:00
    Овоч, який розріджує жовч та сприяє її відтоку
    12:00
    4 принципи харчування, якщо ви запідозрили у себе діабет
    8:00
    Доступна спеція, яка захищає структуру печінки
    20:00
    Продукт, котрий прибирає зайвий жир з печінки при її ожирінні
    16:00
    Овочі, котрі знижують запальні процеси в печінці
    12:00
    Продукти, котрі збагачують організм фолієвою кислотою.
    8:00
    Три правила безпечного вживання мандаринів
    20:00
    Смачний фрукт, який запобігає атеросклерозу та регулює рівень цукру в крові
    16:00
    Корисні напої при тимчасовій втраті голосу
    12:00
    Їжа, котра заважає голосу красиво звучати
    8:00
    Найгірші продукти для щитовидної залози
    20:00
    Звичайна ягода здатна допомогти при відкладенні солей
    16:00
    Натуральна настійка від болю в голові
    12:00
    Ягода для очистки організму від солей важких металів
    8:00
    В яких продуктах міститься вітамін В8
    22:00
    Чому після обіду хочеться спати
    20:00
    Суперфуд, який відновлює ресурси організму та захищає нервову систему
    16:00
    5 помилок у харчуванні, які шкодять щитовидній залозі
    12:00
    Продукти, котрі дають нігтям силу та красу
    8:00
    Їжа з найбільшим вмістом вітаміну В7
    20:00
    Найпопулярніші каші та їхній вплив на людину
    16:00
    Чому каші без молока кращі за молочні
    12:00
    Три найкорисніші види грибів
    8:00
    Продукти з найбільшим вмістом вітаміну К та ризик його дефіциту
    20:00
    Корисні і небажані продукти для людей з високим тиском
    16:00
    Овоч, котрий чистить кишківник та виводить важкі метали
    12:00
    Доступний продукт з високим вмістом білка та заліза
    8:00
    Топ-5 переваг від вживання курячих яєць
    Здоров'я в соцмережах: