Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Знижують ризик інсульту: про користь молочних продуктів розповіли вчені

11:00, 25 Лист 2021 · Категорія: Харчування, Жіноче здоров'я, Чоловіче здоров'я · Переглядів 4037 · 

Молочні продукти можуть зменшити ризик розвитку інсульту як у чоловіків, так і жінок. Вчені припускають, що це пов'язано з високим вмістом у таких продуктах кальцію та калію

Знижують ризик інсульту: про користь молочних продуктів розповіли вчені

Знижують ризик інсульту: про користь молочних продуктів розповіли вчені



Результати дослідження опубліковані у журналі European Heart Journal. Фахівці оцінювали зв'язок між вживанням різних продуктів із ризиком розвитку ішемічного інсульту (виникає через значне зниження або повне припинення мозкового кровопостачання).

Загалом було проаналізовано дані більш ніж 418 тис. осіб із дев'яти європейських країн. Середній період спостереження становив 12,7 року. З'ясувалося, що ризик ішемічного інсульту обернено пропорційний вживанню молочних продуктів, фруктів та овочів, круп, бобових, горіхів та насіння.

Інше дослідження опубліковано на сайті Національного центру біотехнологічної інформації США (National Center for Biotechnology Information). У ньому також оцінювався взаємозв'язок між молочними продуктами та ризиком інсульту.

З'ясувалося, що молочні продукти, включаючи різні види сирів та йогуртів, частіше їли чоловіки та жінки з контрольних груп, ніж пацієнти, які перенесли інсульт.

"Наші результати показують, що більш високе споживання молочних продуктів пов'язане з нижчим ризиком інсульту в обох статей", - підсумували автори дослідження.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    8:00
    4 ознаки того, що ви п'єте надто багато води
    22:00
    Від чого залежить те, скільки води треба людині пити щодня
    20:00
    Три овочі, які здатні чудово замінити цукор
    18:00
    Як вживати сухофрукти, щоб вони приносили лише користь
    16:00
    Фрукт, який можна використовувати в якості замінника цукру
    12:00
    Найкраща їжа для простати
    8:00
    Чи можна їсти малину при цукровому діабеті
    22:00
    Топ-7 корисних властивостей, які дарує людям малина
    18:00
    Як їсти абрикоси при цукровому діабеті
    14:00
    Іван-чай позитивно впливає на травлення та нервову систему
    12:00
    4 поради, як пити каву безпечно для організму
    10:00
    5 типів людей, яким варто бути обережним із вживанням кави
    8:00
    Два позитивні ефекти для судин від вживання кави
    22:00
    Чудовий напій для підтримання мікрофлори кишківника
    20:00
    Три види чаю, які наситять організм енергією
    16:00
    Напій айран: корисний чи не дуже?
    14:00
    Чим шашлики можуть нашкодити здоров'ю людини
    12:00
    4 правила відповідального споживання домашніх пельменів
    8:00
    Як зробити домашні пельмені кориснішими для організму
    22:00
    Найкраща каша для тих, хто стежить за фігурою
    20:00
    Що додати до гречки для розкриття її корисних речовин
    16:00
    Чому нав'язливий потяг до солодкого - це ознака надлишку цукру в організмі
    12:00
    Продукти, в яких міститься достатньо вітаміну В11
    8:00
    Насіння, яке покращує стан шкіри та судин і знижує тривожність
    20:00
    Як приготувати кашу з вітаміном С
    18:00
    Смачна страва, яка наситить організм цинком та вітаміном Е
    16:00
    Корисна каша для зору, шкіри і травлення
    12:00
    5 ситуацій, в яких часник категорично заборонений
    8:00
    Що буде з людиною, котра регулярно їсть часник
    22:00
    Як вживати кашу з сухофруктами, щоб вона приносила лише користь
    20:00
    Що треба їсти для насичення Омега-3 та рослинним білком
    18:00
    Їжа для покращення зору, імунітету та краси шкіри
    16:00
    Каша, яка добре впливає на кишківник і багата антиоксидантами
    12:00
    Найкраща олія для правильної роботи печінки
    8:00
    Фрукт, який знижує ризик ожиріння печінки
    20:00
    Яким чином гливи захищають печінку від руйнування
    16:00
    Овоч, який розріджує жовч та сприяє її відтоку
    12:00
    4 принципи харчування, якщо ви запідозрили у себе діабет
    8:00
    Доступна спеція, яка захищає структуру печінки
    20:00
    Продукт, котрий прибирає зайвий жир з печінки при її ожирінні
    Здоров'я в соцмережах: