Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Глінтвейн може знижувати рівень холестерину

15:30, 24 Гру 2021 · Категорія: Харчування · Переглядів 1250 · 

Зменшити високий рівень холестерину можна, вживаючи певні продукти та напої, до них належить і популярний глінтвейн.


Глійнтвейн впливає на рівень холестерину

Глійнтвейн впливає на рівень холестерину



Дієтолог, фітнес-експерт Наталія Комова розповіла в інтерв'ю про зв'язок глінтвейну та холестерину. Дієтолог зауважила, що популярний різдвяний напій має низку переваг для здоров'я, включаючи здатність знижувати рівень холестерину. Цей тип холестерину, також називають ліпопротеїном низької щільності (ЛПНЩ), може провокувати розвиток серцевих захворювань, інсульту.

Називаючи плюси глінтвейну, Комова пояснила, що гарячий пряний напій містить поліфеноли та з'єднання ресвератролу – вони допомагають зменшити вміст холестерину ЛПНЩ, активізуючи вироблення "хорошого" холестерину. Останній переносить жир із клітин у печінку, де вони утилізуються або розщеплюються.

В Іспанії дослідження Мадридського університету Комплутенсе показало, що певний сорт червоного винограду може сприяти скороченню концентрації холестерину. За словами Комової, виноградний сік і червоне вино, що використовується для приготування глінтвейну багаті на ресвератрол, саме цей антиоксидант позитивно діє на судини.

Скільки пити глінтвейну? Не слід забувати, що напій містить алкоголь. Експерт рекомендує вживати не більше склянки на день. Також Наталя Комова рекомендує не додавати у напій цукор. Для насолоди краще використовувати фрукти.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    0:44
    Досить однієї чашки: напій, який допоможе заснути та зміцнити сон
    8:00
    Забудьте про каву вранці: ось що гастроентерологи п’ють одразу після пробудження
    1:55
    Що можна їсти вночі: дієтологиня назвала продукти, які можна залишити в холодильнику
    0:36
    Вчені назвали напій, який покращує сон
    23:27
    Яйця на сніданок можуть підвищити ризик згустків крові
    8:35
    Дієтологиня розповіла, кому не слід пити багато зеленого чаю
    0:57
    Вчені виявили несподівану користь жирної їжі
    12:39
    Вживання брокколі може знизити ризик розвитку гіпертонії
    9:53
    Лікарка пояснила, яке вживання кави є неправильним
    9:15
    Чотири фрукти, які не варто чистити
    9:36
    Який спосіб приготування кави найкращий для серця
    10:23
    Вживання кави відразу після приготування пов’язане з високим ризиком раку
    1:41
    Кабачок проти огірка: дієтологи пояснили, який овоч корисніший
    8:16
    Дієтологи розповіли коли картопля стає небезпечною стравою
    23:40
    Що можна їсти перед сном: продукти, які не нашкодять фігурі
    10:01
    Найкорисніший сніданок - авокадо з яйцем
    1:01
    Японські дієтологи вважають, що приготовлена на грилі їжа є найбільш небезпечною
    9:09
    Дієтологи не рекомендують курцям їсти моркву та помідори
    2:02
    Три продукти, які допоможуть краще спати ночами
    22:42
    Як йогурт впливає на артеріальний тиск
    1:43
    Варто вживати всім: цей фрукт дуже корисний для здоров'я
    2:25
    Вчені визнали, що червоне м’ясо може завдати шкоди здоров’ю
    10:47
    Лохина проти бананів: що краще для енергії та стабільного рівня цукру в крові
    23:40
    Які продукти краще їсти сирими
    9:34
    Медики назвали найкорисніший фрукт в літній час
    0:36
    Кава з молоком знижує ймовірність появи раку стравоходу
    9:24
    Лікарі назвали перекус який містить багато клітковини
    21:24
    Які фруктові кісточки можна їсти, а які ні
    15:17
    Який йогурт корисніший – грецький чи звичайний: пояснення дієтологів
    23:24
    Як молочні продукти впливають на артеріальний тиск?
    8:44
    Бажаючим схуднути потрібен сніданок після 11:00
    22:56
    Гірчиця чи кетчуп: що корисніше?
    8:38
    Щоденне вживання бананів може шкодити здоров’ю
    10:00
    Сніданок для гіпертоніків: фахівці дали поради
    0:26
    Вчені розповіли про користь молочного шоколаду на сніданок
    20:32
    Відомі дієтологи розповіли, що не можна їсти з кавою
    14:11
    Кава з оливковою олією – найобговорюваніший гастротренд 2026 року
    8:43
    Вживання риби виявилося пов’язане зі схильністю до раку шкіри
    22:56
    Що буде з холестерином, якщо регулярно їсти авокадо
    23:03
    Дієтологи розповіли як зробити картоплю частиною дієти
    Здоров'я в соцмережах: