Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Як їсти ківі, щоб позбутись жиру

11:30, 08 Січ 2022 · Категорія: Харчування · Переглядів 3814 · 

Дослідження показало, що вживання ківі, насиченого вітаміном С, підвищує швидкість спалювання вісцерального жиру.


Ківі для боротьби з жиром

Ківі для боротьби з жиром



Вісцеральний жир зберігається в порожнині живота та регулює роботу гормонів в організмі. Його надлишок може мати потенційно небезпечні наслідки: зокрема, зростає ризик серцевих захворювань, оскільки вісцеральний жир виділяє специфічні хімічні речовини. Вчені констатують, що вживання деяких продуктів допомагає організму позбутися надлишків такого жиру – тому вони рекомендують їсти ківі.

Журнал Nutrients опублікував результати дослідження, які кажуть, що ківі покращує контроль рівня цукру в крові, що пов'язане із втратою жиру та ваги. Учасники випробувань щодня протягом 12 тижнів з'їдали по два ківі. Після закінчення цього терміну у людей було зафіксовано значне підвищення рівня вітаміну С у плазмі, а також зниження показників діастолічного та систолічного артеріального тиску, зменшення об'ємів талії та співвідношення талії до стегон.

За словами вчених, один плід ківі вагою не менше 69 грамів містить близько 64 мг вітаміну С. Саме він прискорює спалювання жиру в тілі при фізичних навантаженнях. Також "волохаті" фрукти є добрим джерелом інших антиоксидантів, включаючи холін, лютеїн та зеаксантин, що допомагають видаляти вільні радикали з організму. На думку авторів дослідження, вживання ківі та регулярні фізичні вправи здатні значно зменшити кількість вісцерального жиру, а споживання достатньої кількості продуктів із вітаміном С може зробити людей стійкішими до набору жирової маси.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    15:33
    Чим замінити фастфуд: прості та корисні альтернативи
    0:44
    Досить однієї чашки: напій, який допоможе заснути та зміцнити сон
    8:00
    Забудьте про каву вранці: ось що гастроентерологи п’ють одразу після пробудження
    1:55
    Що можна їсти вночі: дієтологиня назвала продукти, які можна залишити в холодильнику
    0:36
    Вчені назвали напій, який покращує сон
    23:27
    Яйця на сніданок можуть підвищити ризик згустків крові
    8:35
    Дієтологиня розповіла, кому не слід пити багато зеленого чаю
    0:57
    Вчені виявили несподівану користь жирної їжі
    12:39
    Вживання брокколі може знизити ризик розвитку гіпертонії
    9:53
    Лікарка пояснила, яке вживання кави є неправильним
    9:15
    Чотири фрукти, які не варто чистити
    9:36
    Який спосіб приготування кави найкращий для серця
    10:23
    Вживання кави відразу після приготування пов’язане з високим ризиком раку
    1:41
    Кабачок проти огірка: дієтологи пояснили, який овоч корисніший
    8:16
    Дієтологи розповіли коли картопля стає небезпечною стравою
    23:40
    Що можна їсти перед сном: продукти, які не нашкодять фігурі
    10:01
    Найкорисніший сніданок - авокадо з яйцем
    1:01
    Японські дієтологи вважають, що приготовлена на грилі їжа є найбільш небезпечною
    9:09
    Дієтологи не рекомендують курцям їсти моркву та помідори
    2:02
    Три продукти, які допоможуть краще спати ночами
    22:42
    Як йогурт впливає на артеріальний тиск
    1:43
    Варто вживати всім: цей фрукт дуже корисний для здоров'я
    2:25
    Вчені визнали, що червоне м’ясо може завдати шкоди здоров’ю
    10:47
    Лохина проти бананів: що краще для енергії та стабільного рівня цукру в крові
    23:40
    Які продукти краще їсти сирими
    9:34
    Медики назвали найкорисніший фрукт в літній час
    0:36
    Кава з молоком знижує ймовірність появи раку стравоходу
    9:24
    Лікарі назвали перекус який містить багато клітковини
    21:24
    Які фруктові кісточки можна їсти, а які ні
    15:17
    Який йогурт корисніший – грецький чи звичайний: пояснення дієтологів
    23:24
    Як молочні продукти впливають на артеріальний тиск?
    8:44
    Бажаючим схуднути потрібен сніданок після 11:00
    22:56
    Гірчиця чи кетчуп: що корисніше?
    8:38
    Щоденне вживання бананів може шкодити здоров’ю
    10:00
    Сніданок для гіпертоніків: фахівці дали поради
    0:26
    Вчені розповіли про користь молочного шоколаду на сніданок
    20:32
    Відомі дієтологи розповіли, що не можна їсти з кавою
    14:11
    Кава з оливковою олією – найобговорюваніший гастротренд 2026 року
    8:43
    Вживання риби виявилося пов’язане зі схильністю до раку шкіри
    22:56
    Що буде з холестерином, якщо регулярно їсти авокадо
    Здоров'я в соцмережах: