Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Як зменшити запалення: 5 найкращих спецій для здоров'я

18:00, 04 Бер 2022 · Категорія: Харчування, Жіноче здоров'я, Чоловіче здоров'я · Переглядів 8361 · 

Крім того, що спеції покращують смак будь-якої страви, вони відомі своїми цілющими властивостями. Приправи мають різні переваги для здоров'я від підвищення імунітету до боротьби з інфекціями. Крім того, вони здатні знижувати хронічне запалення в організмі, пов'язане з такими хворобами як артрит, діабет, хвороби серця і рак. До списку найкорисніших спецій потрапили чорний перець, куркума та імбир

Як зменшити запалення: 5 найкращих спецій для здоров'я

Як зменшити запалення: 5 найкращих спецій для здоров'я



Куркума

Куркума є однією з найвідоміших протизапальних спецій. За словами вчених, вона містить понад 300 активних сполук, головна з яких – куркумін. У дослідженні 2018 року було виявлено, що у людей, які приймають добавки, що містять куркумін, рівень запалення в організмі значно знижувався. Крім того, інше дослідження, проведене за участю добровольців з остеоартритом, показало, що добавки куркуміну полегшують біль не гірше, ніж протизапальні препарати на зразок ібупрофену. Проте вчені відзначили, що організму важко засвоїти куркумін і задля досягнення максимального ефекту спецію рекомендується вживати із чорним перцем.

Чорний перець

Приправа багата на антиоксиданти, які зменшують пошкодження, викликані вільними радикалами. Хоча дослідження протизапального ефекту чорного перцю на людях обмежені, експерименти на гризунах показали, що піперин у його складі ефективно бореться із симптомами стану, у тому числі набряком суглобів.

Імбир

Імбир часто називають "суперпродуктом". Крім того, що він здатний полегшувати симптоми розладу шлунка, було виявлено, що приправа зменшує запалення та допомагає боротися з інфекціями завдяки своїм антиоксидантним та антибактеріальним сполукам у складі.

Кориця

Кориця багата на циннамальдегід, який не тільки надає спеції характерного смаку і запаху, але й має протизапальну дію. Було виявлено, що антиоксиданти кориці запобігають пошкодженню клітин, знижують рівень цукру в крові та покращують рівень холестерину.

Каєнський перець

Вчені заявляють, що капсаїциноїди у складі перцю мають болезаспокійливі властивості. У дослідженні, опублікованому в журналі Osteoarthritis Cartilage, вчені зазначили, що капсаїциновий крем може бути не менш ефективним, ніж нестероїдні протизапальні препарати, коли справа доходить до зменшення болю у людей з остеоартритом.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    15:33
    Чим замінити фастфуд: прості та корисні альтернативи
    0:44
    Досить однієї чашки: напій, який допоможе заснути та зміцнити сон
    8:00
    Забудьте про каву вранці: ось що гастроентерологи п’ють одразу після пробудження
    1:55
    Що можна їсти вночі: дієтологиня назвала продукти, які можна залишити в холодильнику
    0:36
    Вчені назвали напій, який покращує сон
    23:27
    Яйця на сніданок можуть підвищити ризик згустків крові
    8:35
    Дієтологиня розповіла, кому не слід пити багато зеленого чаю
    0:57
    Вчені виявили несподівану користь жирної їжі
    12:39
    Вживання брокколі може знизити ризик розвитку гіпертонії
    9:53
    Лікарка пояснила, яке вживання кави є неправильним
    9:15
    Чотири фрукти, які не варто чистити
    9:36
    Який спосіб приготування кави найкращий для серця
    10:23
    Вживання кави відразу після приготування пов’язане з високим ризиком раку
    1:41
    Кабачок проти огірка: дієтологи пояснили, який овоч корисніший
    8:16
    Дієтологи розповіли коли картопля стає небезпечною стравою
    23:40
    Що можна їсти перед сном: продукти, які не нашкодять фігурі
    10:01
    Найкорисніший сніданок - авокадо з яйцем
    1:01
    Японські дієтологи вважають, що приготовлена на грилі їжа є найбільш небезпечною
    9:09
    Дієтологи не рекомендують курцям їсти моркву та помідори
    2:02
    Три продукти, які допоможуть краще спати ночами
    22:42
    Як йогурт впливає на артеріальний тиск
    1:43
    Варто вживати всім: цей фрукт дуже корисний для здоров'я
    2:25
    Вчені визнали, що червоне м’ясо може завдати шкоди здоров’ю
    10:47
    Лохина проти бананів: що краще для енергії та стабільного рівня цукру в крові
    23:40
    Які продукти краще їсти сирими
    9:34
    Медики назвали найкорисніший фрукт в літній час
    0:36
    Кава з молоком знижує ймовірність появи раку стравоходу
    9:24
    Лікарі назвали перекус який містить багато клітковини
    21:24
    Які фруктові кісточки можна їсти, а які ні
    15:17
    Який йогурт корисніший – грецький чи звичайний: пояснення дієтологів
    23:24
    Як молочні продукти впливають на артеріальний тиск?
    8:44
    Бажаючим схуднути потрібен сніданок після 11:00
    22:56
    Гірчиця чи кетчуп: що корисніше?
    8:38
    Щоденне вживання бананів може шкодити здоров’ю
    10:00
    Сніданок для гіпертоніків: фахівці дали поради
    0:26
    Вчені розповіли про користь молочного шоколаду на сніданок
    20:32
    Відомі дієтологи розповіли, що не можна їсти з кавою
    14:11
    Кава з оливковою олією – найобговорюваніший гастротренд 2026 року
    8:43
    Вживання риби виявилося пов’язане зі схильністю до раку шкіри
    22:56
    Що буде з холестерином, якщо регулярно їсти авокадо
    Здоров'я в соцмережах: