Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


У розвитку діабету 2 типу звинуватили погане харчування

14:00, 28 Кві 2022 · Категорія: Харчування, Жіноче здоров'я, Чоловіче здоров'я, Кров і судини · Переглядів 3036 · 

Здорове харчування пов'язане зі зниженням ризику діабету на всіх рівнях генетичного ризику. Таким є висновок аналізу даних більш ніж 35 000 дорослих жителів США, опублікованого в журналі PLOS Medicine

У розвитку діабету 2 типу звинуватили погане харчування

У розвитку діабету 2 типу звинуватили погане харчування



У новому дослідженні вчені проаналізували дані трьох великих когортних досліджень, що включають 35759 людей.

Команда виявила, що, незалежно від генетичного ризику, низька якість харчування в порівнянні з високою якістю харчування була пов'язана з 30% збільшенням ризику розвитку діабету 2 типу. Спільний зв'язок низької якості харчування та підвищеного генетичного ризику був аналогічний сумі ризиків по кожному фактору окремо. При цьому одним із обмежень дослідження було те, що вибірка когорту не обов'язково може бути узагальнена на інших людей.

Автори роботи зазначили, “Такі знання можуть стати основою для розробки майбутніх стратегій щодо профілактики діабету”.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    15:33
    Чим замінити фастфуд: прості та корисні альтернативи
    0:44
    Досить однієї чашки: напій, який допоможе заснути та зміцнити сон
    8:00
    Забудьте про каву вранці: ось що гастроентерологи п’ють одразу після пробудження
    1:55
    Що можна їсти вночі: дієтологиня назвала продукти, які можна залишити в холодильнику
    0:36
    Вчені назвали напій, який покращує сон
    23:27
    Яйця на сніданок можуть підвищити ризик згустків крові
    8:35
    Дієтологиня розповіла, кому не слід пити багато зеленого чаю
    0:57
    Вчені виявили несподівану користь жирної їжі
    12:39
    Вживання брокколі може знизити ризик розвитку гіпертонії
    9:53
    Лікарка пояснила, яке вживання кави є неправильним
    9:15
    Чотири фрукти, які не варто чистити
    9:36
    Який спосіб приготування кави найкращий для серця
    10:23
    Вживання кави відразу після приготування пов’язане з високим ризиком раку
    1:41
    Кабачок проти огірка: дієтологи пояснили, який овоч корисніший
    8:16
    Дієтологи розповіли коли картопля стає небезпечною стравою
    23:40
    Що можна їсти перед сном: продукти, які не нашкодять фігурі
    10:01
    Найкорисніший сніданок - авокадо з яйцем
    1:01
    Японські дієтологи вважають, що приготовлена на грилі їжа є найбільш небезпечною
    9:09
    Дієтологи не рекомендують курцям їсти моркву та помідори
    2:02
    Три продукти, які допоможуть краще спати ночами
    22:42
    Як йогурт впливає на артеріальний тиск
    1:43
    Варто вживати всім: цей фрукт дуже корисний для здоров'я
    2:25
    Вчені визнали, що червоне м’ясо може завдати шкоди здоров’ю
    10:47
    Лохина проти бананів: що краще для енергії та стабільного рівня цукру в крові
    23:40
    Які продукти краще їсти сирими
    9:34
    Медики назвали найкорисніший фрукт в літній час
    0:36
    Кава з молоком знижує ймовірність появи раку стравоходу
    9:24
    Лікарі назвали перекус який містить багато клітковини
    21:24
    Які фруктові кісточки можна їсти, а які ні
    15:17
    Який йогурт корисніший – грецький чи звичайний: пояснення дієтологів
    23:24
    Як молочні продукти впливають на артеріальний тиск?
    8:44
    Бажаючим схуднути потрібен сніданок після 11:00
    22:56
    Гірчиця чи кетчуп: що корисніше?
    8:38
    Щоденне вживання бананів може шкодити здоров’ю
    10:00
    Сніданок для гіпертоніків: фахівці дали поради
    0:26
    Вчені розповіли про користь молочного шоколаду на сніданок
    20:32
    Відомі дієтологи розповіли, що не можна їсти з кавою
    14:11
    Кава з оливковою олією – найобговорюваніший гастротренд 2026 року
    8:43
    Вживання риби виявилося пов’язане зі схильністю до раку шкіри
    22:56
    Що буде з холестерином, якщо регулярно їсти авокадо
    Здоров'я в соцмережах: