Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Користь ягідних перекусів

06:20, 03 Лип 2022 · Категорія: Харчування, Секрети довголіття · Переглядів 1274 · 

Ягоди можуть знижувати рівень холестерину та продовжувати життя.

Чому корисно перекушувати ягодами

Чому корисно перекушувати ягодами



З точки зору здорового харчування ягоди чи фрукти у певній кількості мають бути частиною щоденного раціону.

Полуниця. Згідно з дослідженням, опублікованим у журналі Nutrients, полуниця покращує захист організму від станів, які можуть перешкодити довголіттю. До них належать високі рівні артеріального тиску та холестерину, підвищена схильність до розвитку раку. Зокрема, дослідження на тваринах показали, що полуниця містить широкий спектр поживних речовин та поліфенолів, які, мабуть, зупиняють зростання ракових клітин.

Антиоксиданти, що містяться в полуниці, захищають від окислювального стресу та запалення, які є основними причинами серцевих захворювань.

Чорниця. За даними Гарвардської медичної школи після 18-річного дослідження, жінки, що вживають полуницю та чорницю, на 34% рідше страждають на серцеві захворювання порівняно з тими, хто утримується від вживання ягід.

Як і полуниця, чорниця містить антиоксиданти – специфічні молекули флавоноїдів, які допомагають боротися з ушкодженням ДНК та уповільнюють вікове ушкодження клітин мозку. Також вона має здатність природно знижувати рівень холестерину – це пов'язано з тим, що в ягоді багато розчинної клітковини. Розчинна клітковина допомагає знизити рівень холестерину, зв'язуючись із жовчю в кишечнику та допомагаючи видалити цю жовч.

Малина. Ягоди є відмінним джерелом клітковини, що робить їх чудовою їжею для прискорення метаболізму. Згідно з дослідженням Університету Ехіме, малина ефективна для спалювання вісцерального жиру на животі. Експерименти на мишах і пробірках показали, що речовини кетони, що містяться в малині, можуть прискорювати метаболізм і посилювати розщеплення жиру, у тому числі глибокого внутрішнього жиру в області живота.

Дослідники також вважають, що вживання ягід може принести користь мозку, знизити ризик недоумства, саме хвороби Альцгеймера. Наукові дані свідчать, що споживання чорниці, ожини, полуниці та інших ягід може допомогти запобігти віковій втраті пам'яті.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    12:00
    Правильне вживання житнього хліба допоможе не нашкодити фігурі
    8:00
    Як влітку уникнути кишкових інфекцій
    20:00
    Кому потрібно бути дуже обережним із чаєм каркаде
    16:00
    6 очевидних переваг від регулярного вживання чаю каркаде
    12:00
    Турецький напій, котрий чудово підтримує серце та судини
    8:00
    4 ознаки того, що ви п'єте надто багато води
    22:00
    Від чого залежить те, скільки води треба людині пити щодня
    20:00
    Три овочі, які здатні чудово замінити цукор
    18:00
    Як вживати сухофрукти, щоб вони приносили лише користь
    16:00
    Фрукт, який можна використовувати в якості замінника цукру
    12:00
    Найкраща їжа для простати
    8:00
    Чи можна їсти малину при цукровому діабеті
    22:00
    Топ-7 корисних властивостей, які дарує людям малина
    18:00
    Як їсти абрикоси при цукровому діабеті
    14:00
    Іван-чай позитивно впливає на травлення та нервову систему
    12:00
    4 поради, як пити каву безпечно для організму
    10:00
    5 типів людей, яким варто бути обережним із вживанням кави
    8:00
    Два позитивні ефекти для судин від вживання кави
    22:00
    Чудовий напій для підтримання мікрофлори кишківника
    20:00
    Три види чаю, які наситять організм енергією
    16:00
    Напій айран: корисний чи не дуже?
    14:00
    Чим шашлики можуть нашкодити здоров'ю людини
    12:00
    4 правила відповідального споживання домашніх пельменів
    8:00
    Як зробити домашні пельмені кориснішими для організму
    22:00
    Найкраща каша для тих, хто стежить за фігурою
    20:00
    Що додати до гречки для розкриття її корисних речовин
    16:00
    Чому нав'язливий потяг до солодкого - це ознака надлишку цукру в організмі
    12:00
    Продукти, в яких міститься достатньо вітаміну В11
    8:00
    Насіння, яке покращує стан шкіри та судин і знижує тривожність
    20:00
    Як приготувати кашу з вітаміном С
    18:00
    Смачна страва, яка наситить організм цинком та вітаміном Е
    16:00
    Корисна каша для зору, шкіри і травлення
    12:00
    5 ситуацій, в яких часник категорично заборонений
    8:00
    Що буде з людиною, котра регулярно їсть часник
    22:00
    Як вживати кашу з сухофруктами, щоб вона приносила лише користь
    20:00
    Що треба їсти для насичення Омега-3 та рослинним білком
    18:00
    Їжа для покращення зору, імунітету та краси шкіри
    16:00
    Каша, яка добре впливає на кишківник і багата антиоксидантами
    12:00
    Найкраща олія для правильної роботи печінки
    8:00
    Фрукт, який знижує ризик ожиріння печінки
    Здоров'я в соцмережах: